Inpage Navigation Section: Overzicht
Maak een statement met de Ninja 500. Uitgerust met een moderne 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.
Kleuren
Show all
Show less
Editie Accessoires
Show all
Show less
Editie Accessoires
Show all
Show less
Editie Accessoires
Vanaf €7.749,00
Edition Kit vanaf €1.079,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Ondanks een zithoogte van 785 mm zorgen het smalle zadel en het slanke motorblok ervoor dat rijders eenvoudig met hun voeten de grond bereiken. De vlakke zadelvorm biedt voldoende padding zonder in te leveren op het bereik naar de grond — ideaal voor extra vertrouwen.
Ondanks een zithoogte van 785 mm zorgen het smalle zadel en het slanke motorblok ervoor dat rijders eenvoudig met hun voeten de grond bereiken. De vlakke zadelvorm biedt voldoende padding zonder in te leveren op het bereik naar de grond — ideaal voor extra vertrouwen.
De zittingen met dikke vulling en low-rebound urethaan bieden uitstekend comfort. De grote kuipdelen zorgen bovendien voor veel windbescherming, wat het comfort bij hogere snelheden of langere ritten verder verhoogt.
De zittingen met dikke vulling en low-rebound urethaan bieden uitstekend comfort. De grote kuipdelen zorgen bovendien voor veel windbescherming, wat het comfort bij hogere snelheden of langere ritten verder verhoogt.
Van elke hoek is duidelijk dat de Ninja 500 een volwaardig lid is van de Ninja-familie. De scherpe voorkant en de strakke, gestroomlijnde lijnen geven hem een race-geïnspireerde, volwassen uitstraling. De volledige kuip creëert een gevoel van eenheid tussen rijder en motor.
Van elke hoek is duidelijk dat de Ninja 500 een volwaardig lid is van de Ninja-familie. De scherpe voorkant en de strakke, gestroomlijnde lijnen geven hem een race-geïnspireerde, volwassen uitstraling. De volledige kuip creëert een gevoel van eenheid tussen rijder en motor.
De 451 cc paralleltwin levert kracht over het hele toerengebied, ideaal voor uiteenlopende situaties — van soepel wegrijden in de stad tot hogere snelheden op de snelweg. De motor is ontworpen om in iedere omgeving vertrouwen en gebruiksgemak te bieden.
De 451 cc paralleltwin levert kracht over het hele toerengebied, ideaal voor uiteenlopende situaties — van soepel wegrijden in de stad tot hogere snelheden op de snelweg. De motor is ontworpen om in iedere omgeving vertrouwen en gebruiksgemak te bieden.
De nieuwe 451 cc motor reageert direct op het gas en biedt krachtige acceleratie, zowel in het lage en middentoerengebied als bij hogere toerentallen. De gebalanceerde vermogensafgifte en het sterke koppel in elke versnelling, gecombineerd met het lichte chassis, maken de Ninja 500 geschikt voor een breed scala aan rijsituaties, inclusief dagelijks gebruik.
De nieuwe 451 cc motor reageert direct op het gas en biedt krachtige acceleratie, zowel in het lage en middentoerengebied als bij hogere toerentallen. De gebalanceerde vermogensafgifte en het sterke koppel in elke versnelling, gecombineerd met het lichte chassis, maken de Ninja 500 geschikt voor een breed scala aan rijsituaties, inclusief dagelijks gebruik.
Met KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) kan de rijder het contactslot en het stuurslot op afstand activeren, wat het gebruiksgemak en de veiligheid verhoogt.
Met KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) kan de rijder het contactslot en het stuurslot op afstand activeren, wat het gebruiksgemak en de veiligheid verhoogt.
De semi-floating Ø 310 mm voorrem zorgt voor krachtige remprestaties, met de extra zekerheid van ABS.
De semi-floating Ø 310 mm voorrem zorgt voor krachtige remprestaties, met de extra zekerheid van ABS.
Zowel het volledig LCD-display op de standaardmodellen als het TFT-kleurendisplay op de SE-modellen biedt smartphoneconnectiviteit. Rijders kunnen hun motor koppelen om meldingen, ritlogboeken en community-functies te bekijken.
Zowel het volledig LCD-display op de standaardmodellen als het TFT-kleurendisplay op de SE-modellen biedt smartphoneconnectiviteit. Rijders kunnen hun motor koppelen om meldingen, ritlogboeken en community-functies te bekijken.
De ontspannen en sportieve ergonomie past bij veel verschillende rijders en situaties. In tegenstelling tot modellen met een extreme zithouding kiest de Ninja 500 voor hogere stuurposities en licht naar voren geplaatste voetsteunen, wat zorgt voor zowel comfort als controle.
De ontspannen en sportieve ergonomie past bij veel verschillende rijders en situaties. In tegenstelling tot modellen met een extreme zithouding kiest de Ninja 500 voor hogere stuurposities en licht naar voren geplaatste voetsteunen, wat zorgt voor zowel comfort als controle.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo toegankelijk mogelijk te zijn. Het voorspelbare rijgedrag — het resultaat van lage massa, optimale wendbaarheid en goede massacentralisatie — geeft vertrouwen aan een brede groep rijders. De lichte handling maakt ook manoeuvreren bij parkeren eenvoudig.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo toegankelijk mogelijk te zijn. Het voorspelbare rijgedrag — het resultaat van lage massa, optimale wendbaarheid en goede massacentralisatie — geeft vertrouwen aan een brede groep rijders. De lichte handling maakt ook manoeuvreren bij parkeren eenvoudig.
De voorkant van de Ninja 500 wordt gevormd door twee compact ontworpen koplampen. Daaronder steken twee spoilers naar voren, wat de motor een opvallende en agressieve uitstraling geeft.
De voorkant van de Ninja 500 wordt gevormd door twee compact ontworpen koplampen. Daaronder steken twee spoilers naar voren, wat de motor een opvallende en agressieve uitstraling geeft.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte bediening van de koppeling en maakt de motor nog toegankelijker in dagelijkse situaties. Bij sportief gebruik vermindert de slipperfunctie het opkomen van het achterwiel, wat bijdraagt aan extra stabiliteit en vertrouwen.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte bediening van de koppeling en maakt de motor nog toegankelijker in dagelijkse situaties. Bij sportief gebruik vermindert de slipperfunctie het opkomen van het achterwiel, wat bijdraagt aan extra stabiliteit en vertrouwen.
Het nieuwe kuipwerk van de Ninja 500 loopt van voren naar achteren in een vloeiend, gelaagd ontwerp dat een frisse uitstraling geeft. Sportieve details versterken het race-geïnspireerde karakter en zorgen voor een krachtige look waar elke eigenaar trots op kan zijn.
Het nieuwe kuipwerk van de Ninja 500 loopt van voren naar achteren in een vloeiend, gelaagd ontwerp dat een frisse uitstraling geeft. Sportieve details versterken het race-geïnspireerde karakter en zorgen voor een krachtige look waar elke eigenaar trots op kan zijn.
De Ninja 500 maakt gebruik van een trellisframe dat qua ontwerp doet denken aan dat van de Ninja H2. Dankzij Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is het frame optimaal stijf én licht. De motor is rigid-mounted en fungeert als dragend onderdeel, wat aanzienlijk bijdraagt aan de lage rijklare massa van de motorfiets.
De Ninja 500 maakt gebruik van een trellisframe dat qua ontwerp doet denken aan dat van de Ninja H2. Dankzij Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is het frame optimaal stijf én licht. De motor is rigid-mounted en fungeert als dragend onderdeel, wat aanzienlijk bijdraagt aan de lage rijklare massa van de motorfiets.
Het chassis heeft een supersportachtige configuratie met een korte wielbasis en een lange swingarm, aangevuld met een geoptimaliseerde naloop voor licht, natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt bij aan de gemakkelijke handling, ook bij manoeuvreren tijdens parkeren.
Het chassis heeft een supersportachtige configuratie met een korte wielbasis en een lange swingarm, aangevuld met een geoptimaliseerde naloop voor licht, natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt bij aan de gemakkelijke handling, ook bij manoeuvreren tijdens parkeren.
Ondanks een zithoogte van 785 mm zorgen het smalle zadel en het slanke motorblok ervoor dat rijders eenvoudig met hun voeten de grond bereiken. De vlakke zadelvorm biedt voldoende padding zonder in te leveren op het bereik naar de grond — ideaal voor extra vertrouwen.
Ondanks een zithoogte van 785 mm zorgen het smalle zadel en het slanke motorblok ervoor dat rijders eenvoudig met hun voeten de grond bereiken. De vlakke zadelvorm biedt voldoende padding zonder in te leveren op het bereik naar de grond — ideaal voor extra vertrouwen.
De zittingen met dikke vulling en low-rebound urethaan bieden uitstekend comfort. De grote kuipdelen zorgen bovendien voor veel windbescherming, wat het comfort bij hogere snelheden of langere ritten verder verhoogt.
De zittingen met dikke vulling en low-rebound urethaan bieden uitstekend comfort. De grote kuipdelen zorgen bovendien voor veel windbescherming, wat het comfort bij hogere snelheden of langere ritten verder verhoogt.
Van elke hoek is duidelijk dat de Ninja 500 een volwaardig lid is van de Ninja-familie. De scherpe voorkant en de strakke, gestroomlijnde lijnen geven hem een race-geïnspireerde, volwassen uitstraling. De volledige kuip creëert een gevoel van eenheid tussen rijder en motor.
Van elke hoek is duidelijk dat de Ninja 500 een volwaardig lid is van de Ninja-familie. De scherpe voorkant en de strakke, gestroomlijnde lijnen geven hem een race-geïnspireerde, volwassen uitstraling. De volledige kuip creëert een gevoel van eenheid tussen rijder en motor.
De 451 cc paralleltwin levert kracht over het hele toerengebied, ideaal voor uiteenlopende situaties — van soepel wegrijden in de stad tot hogere snelheden op de snelweg. De motor is ontworpen om in iedere omgeving vertrouwen en gebruiksgemak te bieden.
De 451 cc paralleltwin levert kracht over het hele toerengebied, ideaal voor uiteenlopende situaties — van soepel wegrijden in de stad tot hogere snelheden op de snelweg. De motor is ontworpen om in iedere omgeving vertrouwen en gebruiksgemak te bieden.
De nieuwe 451 cc motor reageert direct op het gas en biedt krachtige acceleratie, zowel in het lage en middentoerengebied als bij hogere toerentallen. De gebalanceerde vermogensafgifte en het sterke koppel in elke versnelling, gecombineerd met het lichte chassis, maken de Ninja 500 geschikt voor een breed scala aan rijsituaties, inclusief dagelijks gebruik.
De nieuwe 451 cc motor reageert direct op het gas en biedt krachtige acceleratie, zowel in het lage en middentoerengebied als bij hogere toerentallen. De gebalanceerde vermogensafgifte en het sterke koppel in elke versnelling, gecombineerd met het lichte chassis, maken de Ninja 500 geschikt voor een breed scala aan rijsituaties, inclusief dagelijks gebruik.
Met KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) kan de rijder het contactslot en het stuurslot op afstand activeren, wat het gebruiksgemak en de veiligheid verhoogt.
Met KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) kan de rijder het contactslot en het stuurslot op afstand activeren, wat het gebruiksgemak en de veiligheid verhoogt.
De semi-floating Ø 310 mm voorrem zorgt voor krachtige remprestaties, met de extra zekerheid van ABS.
De semi-floating Ø 310 mm voorrem zorgt voor krachtige remprestaties, met de extra zekerheid van ABS.
Zowel het volledig LCD-display op de standaardmodellen als het TFT-kleurendisplay op de SE-modellen biedt smartphoneconnectiviteit. Rijders kunnen hun motor koppelen om meldingen, ritlogboeken en community-functies te bekijken.
Zowel het volledig LCD-display op de standaardmodellen als het TFT-kleurendisplay op de SE-modellen biedt smartphoneconnectiviteit. Rijders kunnen hun motor koppelen om meldingen, ritlogboeken en community-functies te bekijken.
De ontspannen en sportieve ergonomie past bij veel verschillende rijders en situaties. In tegenstelling tot modellen met een extreme zithouding kiest de Ninja 500 voor hogere stuurposities en licht naar voren geplaatste voetsteunen, wat zorgt voor zowel comfort als controle.
De ontspannen en sportieve ergonomie past bij veel verschillende rijders en situaties. In tegenstelling tot modellen met een extreme zithouding kiest de Ninja 500 voor hogere stuurposities en licht naar voren geplaatste voetsteunen, wat zorgt voor zowel comfort als controle.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo toegankelijk mogelijk te zijn. Het voorspelbare rijgedrag — het resultaat van lage massa, optimale wendbaarheid en goede massacentralisatie — geeft vertrouwen aan een brede groep rijders. De lichte handling maakt ook manoeuvreren bij parkeren eenvoudig.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo toegankelijk mogelijk te zijn. Het voorspelbare rijgedrag — het resultaat van lage massa, optimale wendbaarheid en goede massacentralisatie — geeft vertrouwen aan een brede groep rijders. De lichte handling maakt ook manoeuvreren bij parkeren eenvoudig.
De voorkant van de Ninja 500 wordt gevormd door twee compact ontworpen koplampen. Daaronder steken twee spoilers naar voren, wat de motor een opvallende en agressieve uitstraling geeft.
De voorkant van de Ninja 500 wordt gevormd door twee compact ontworpen koplampen. Daaronder steken twee spoilers naar voren, wat de motor een opvallende en agressieve uitstraling geeft.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte bediening van de koppeling en maakt de motor nog toegankelijker in dagelijkse situaties. Bij sportief gebruik vermindert de slipperfunctie het opkomen van het achterwiel, wat bijdraagt aan extra stabiliteit en vertrouwen.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte bediening van de koppeling en maakt de motor nog toegankelijker in dagelijkse situaties. Bij sportief gebruik vermindert de slipperfunctie het opkomen van het achterwiel, wat bijdraagt aan extra stabiliteit en vertrouwen.
Het nieuwe kuipwerk van de Ninja 500 loopt van voren naar achteren in een vloeiend, gelaagd ontwerp dat een frisse uitstraling geeft. Sportieve details versterken het race-geïnspireerde karakter en zorgen voor een krachtige look waar elke eigenaar trots op kan zijn.
Het nieuwe kuipwerk van de Ninja 500 loopt van voren naar achteren in een vloeiend, gelaagd ontwerp dat een frisse uitstraling geeft. Sportieve details versterken het race-geïnspireerde karakter en zorgen voor een krachtige look waar elke eigenaar trots op kan zijn.
De Ninja 500 maakt gebruik van een trellisframe dat qua ontwerp doet denken aan dat van de Ninja H2. Dankzij Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is het frame optimaal stijf én licht. De motor is rigid-mounted en fungeert als dragend onderdeel, wat aanzienlijk bijdraagt aan de lage rijklare massa van de motorfiets.
De Ninja 500 maakt gebruik van een trellisframe dat qua ontwerp doet denken aan dat van de Ninja H2. Dankzij Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is het frame optimaal stijf én licht. De motor is rigid-mounted en fungeert als dragend onderdeel, wat aanzienlijk bijdraagt aan de lage rijklare massa van de motorfiets.
Het chassis heeft een supersportachtige configuratie met een korte wielbasis en een lange swingarm, aangevuld met een geoptimaliseerde naloop voor licht, natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt bij aan de gemakkelijke handling, ook bij manoeuvreren tijdens parkeren.
Het chassis heeft een supersportachtige configuratie met een korte wielbasis en een lange swingarm, aangevuld met een geoptimaliseerde naloop voor licht, natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt bij aan de gemakkelijke handling, ook bij manoeuvreren tijdens parkeren.
KIPASS (Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) is een systeem waarbij een hoofdsleutel met ingebouwd zendertje op afstand het contact activeert en het stuurslot ontgrendelt.
Met de compacte keyfob op zak kan de rijder via KIPASS het contactslot en stuurslot op afstand ontgrendelen zodra hij in de buurt van de motor komt; dankzij de unieke gecodeerde sleutel, de verborgen slotcilinder en de koppeling met koffers en tankdop biedt dit systeem een combinatie van dagelijks gemak en extra diefstalpreventie.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
KIPASS (Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) is een systeem waarbij een hoofdsleutel met ingebouwd zendertje op afstand het contact activeert en het stuurslot ontgrendelt.
Met de compacte keyfob op zak kan de rijder via KIPASS het contactslot en stuurslot op afstand ontgrendelen zodra hij in de buurt van de motor komt; dankzij de unieke gecodeerde sleutel, de verborgen slotcilinder en de koppeling met koffers en tankdop biedt dit systeem een combinatie van dagelijks gemak en extra diefstalpreventie.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 11.3:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 8 valves |
| Boring x Slag | 70.0 x 58.6 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 451 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 32 mm x 2 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm |
| CO2 uitstoot | 89 g/km |
| Brandstofverbruik | 3.8 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 2.029 (69/34) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.929 (41/14) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 2.056 (37/18) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.619 (34/21) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.333 (32/24) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.154 (30/26) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 1.037 (28/27) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.071 (43/14) |
| Type frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 92 mm |
| Veerweg voor | 120 mm |
| Veerweg achter | 130 mm |
| Band, voor | 110/70R17 M/C 54H |
| Band, achter | 150/60 R17 M/C 66H |
| L x B x H | 1,995 x 730 x 1,120 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 35° / 35° |
| Wielbasis | 1,375 mm |
| Grondspeling | 145 mm |
| Brandstofcapaciteit | 14.0 liter |
| Zithoogte | 785 mm |
| Rijklaargewicht* | 172 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 158 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Enkele semi-zwevende schijf |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 310 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger met gebalanceerde bediening |
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Diameter achterrem | Ø 220 mm |
| Type achterremklauw | Dubbele zuiger |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Diameter van voorvering | Ø 41 mm |
| Vering, achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper en instelbare voorspanning |
Inpage Navigation Section: Accessoires
Help je motor te beschermen tegen omvalschade. Frame sliders van hoogwaardig zwart ABS-kunststof met Kawasaki-logo worden gemonteerd met fabrieksontworpen metalen beugels. Inclusief de benodigde beugels, montagematerialen en montage-instructies. Frame sliders bieden extra bescherming maar voorkomen niet alle vormen van schade.
Semi-rigide nylon tanktas, speciaal gevormd voor de tank. Zwart/grijs met reflectiepiping en Kawasaki-logo. Bovenvenster met doorvoer voor oortjes. Binnenindeling tegen verschuiven. Inclusief schouderriem en regenkap met venster. L350 × B223 × H150 mm, max. 2 kg, ca. 4 liter. Vereist bijpassende montagebeugel.
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).