Inpage Navigation Section: Overzicht
De Versys 650 is de meest veelzijdige Dual Purpose motor in zijn klasse. Met zijn koppelrijke motorblok, lichte chassis, comfortabele zitpositie en lange veerwegen kan de Versys alles aan; van sportieve tourritten en reizen naar verre bestemmingen tot dagelijks woon-werkverkeer. Hiernaast is de Versys 650 standaard uitgerust met onder andere een Traction Control en een 4.3'' TFT-kleurendisplay met Bluetooth verbinding.
Kleuren
Show all
Show less
Editie Accessoires
Show all
Show less
Editie Accessoires
Show all
Show less
Vanaf €9.149,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Met zijn unieke combinatie van lange veerwegen, sportieve 17” wielen, een slanke, rechtop zitpositie en een compacte paralleltwin die is getuned voor sterk koppel in het lage en middentoerengebied, is de Versys 650 ontworpen om maximaal rijplezier te bieden op de weg — vooral wanneer die heerlijk bochtig wordt. De toevoeging van rijhulpsystemen zoals KTRC verhoogt het vertrouwen van de rijder in vele omstandigheden.
Met zijn unieke combinatie van lange veerwegen, sportieve 17” wielen, een slanke, rechtop zitpositie en een compacte paralleltwin die is getuned voor sterk koppel in het lage en middentoerengebied, is de Versys 650 ontworpen om maximaal rijplezier te bieden op de weg — vooral wanneer die heerlijk bochtig wordt. De toevoeging van rijhulpsystemen zoals KTRC verhoogt het vertrouwen van de rijder in vele omstandigheden.
De updates aan de bovenkuip en het windscherm bieden extra windbescherming, wat het rijcomfort op langere ritten verder verhoogt. Het nieuwe 4,3-inch full-colour display met smartphoneconnectiviteit maakt het mogelijk om als rijder hechter dan ooit met de motor verbonden te zijn, wat bijdraagt aan een nóg rijkere rijbeleving.
De updates aan de bovenkuip en het windscherm bieden extra windbescherming, wat het rijcomfort op langere ritten verder verhoogt. Het nieuwe 4,3-inch full-colour display met smartphoneconnectiviteit maakt het mogelijk om als rijder hechter dan ooit met de motor verbonden te zijn, wat bijdraagt aan een nóg rijkere rijbeleving.
Net als de Versys 1100 heeft ook de Versys 650 een sportief design dat de rijder meteen weet te charmeren. De vloeiendere vormgeving creëert een duidelijke kleur- en lijnvoering die van de neus tot aan de achterzijde doorloopt. De uitgebalanceerde combinatie van kleuren en materialen benadrukt de functionele schoonheid van de afzonderlijke componenten, terwijl de strak gevormde bodyworkdelen zijn ontworpen met het rijcomfort van de bestuurder in gedachten.
Net als de Versys 1100 heeft ook de Versys 650 een sportief design dat de rijder meteen weet te charmeren. De vloeiendere vormgeving creëert een duidelijke kleur- en lijnvoering die van de neus tot aan de achterzijde doorloopt. De uitgebalanceerde combinatie van kleuren en materialen benadrukt de functionele schoonheid van de afzonderlijke componenten, terwijl de strak gevormde bodyworkdelen zijn ontworpen met het rijcomfort van de bestuurder in gedachten.
Achter de top kuip is er een TFT-kleurendisplay aanwezig. Dit multifunctionele scherm toont overzichtelijk de snelheid, toerental, versnelling, brandstofniveau, tripmeters, temperatuur, voltage en nog veel meer. Een geïntegreerde Bluetooth chip stelt de rijder in staat om via de Rideology app verbinding te maken met de motor. Via de app kan er op afstand allerhande voertuiginformatie, rit logboeken en het onderhoudsschema bekeken worden.
Achter de top kuip is er een TFT-kleurendisplay aanwezig. Dit multifunctionele scherm toont overzichtelijk de snelheid, toerental, versnelling, brandstofniveau, tripmeters, temperatuur, voltage en nog veel meer. Een geïntegreerde Bluetooth chip stelt de rijder in staat om via de Rideology app verbinding te maken met de motor. Via de app kan er op afstand allerhande voertuiginformatie, rit logboeken en het onderhoudsschema bekeken worden.
De slanke, rechtop rijhouding en het brede stuur zorgen voor een natuurlijk ontspannen houding en veel controle tijdens het rijden.
De slanke, rechtop rijhouding en het brede stuur zorgen voor een natuurlijk ontspannen houding en veel controle tijdens het rijden.
De Versys 650 is uitgerust met een 649cc parellel-twin motorblok. Dit blok blinkt uit in souplesse, en vermogensafgifte in lage en middelhoge toeren. Perfect voor sportief rijden in het weekend en dagelijks woon-werkverkeer.
De Versys 650 is uitgerust met een 649cc parellel-twin motorblok. Dit blok blinkt uit in souplesse, en vermogensafgifte in lage en middelhoge toeren. Perfect voor sportief rijden in het weekend en dagelijks woon-werkverkeer.
De ‘’kieuwen’’ in de bovenste zij-kuip deflecteren de rijwind bij de rijder vandaan, samen met het nieuwe 4-voudig verstelbare windscherm (over een bereik van 80mm) zorgt dit voor nog betere windbescherming en comfort bij langere afstanden. Het scherm is gemakkelijk vanuit de rijderspositie te verstellen.
De ‘’kieuwen’’ in de bovenste zij-kuip deflecteren de rijwind bij de rijder vandaan, samen met het nieuwe 4-voudig verstelbare windscherm (over een bereik van 80mm) zorgt dit voor nog betere windbescherming en comfort bij langere afstanden. Het scherm is gemakkelijk vanuit de rijderspositie te verstellen.
Van koplamp tot richtingaanwijzers, alle verlichting op de nieuwe Versys 650 is LED. Dicht draagt bij aan zijn moderne voorkomen en betere zichtbaarheid.
Van koplamp tot richtingaanwijzers, alle verlichting op de nieuwe Versys 650 is LED. Dicht draagt bij aan zijn moderne voorkomen en betere zichtbaarheid.
Het KTRC heeft 2 standen en kan hiernaast ook uitgeschakeld worden. Mode 1 ondersteunt de sportieve rijervaring en Mode 2 zorgt voor maximale tractie in alle omstandigheden.
Het KTRC heeft 2 standen en kan hiernaast ook uitgeschakeld worden. Mode 1 ondersteunt de sportieve rijervaring en Mode 2 zorgt voor maximale tractie in alle omstandigheden.
Het nieuwe design is onmiskenbaar Versys. De nieuwe styling, LED verlichting en het TFT-display geven de Versys 650 een modern uiterlijk.
Het nieuwe design is onmiskenbaar Versys. De nieuwe styling, LED verlichting en het TFT-display geven de Versys 650 een modern uiterlijk.
De lange veerwegen, 17’’ wielen en korte wielbasis leveren een geweldige handling op. Ook als de conditie van het wegdek te wensen over laat. Het veerwerk wordt gedaan door een instelbare ø41 mm upside-down voorvork met gescheiden veerfuncties. Achter huist een schokdemper met afzonderlijke veervoorspanningsregelaar. Middels een draaiknop kan de achtervering eenvoudig en zonder gereedschap afgesteld worden op de voorkeur van de rijder of de hoeveelheid bagage.
De lange veerwegen, 17’’ wielen en korte wielbasis leveren een geweldige handling op. Ook als de conditie van het wegdek te wensen over laat. Het veerwerk wordt gedaan door een instelbare ø41 mm upside-down voorvork met gescheiden veerfuncties. Achter huist een schokdemper met afzonderlijke veervoorspanningsregelaar. Middels een draaiknop kan de achtervering eenvoudig en zonder gereedschap afgesteld worden op de voorkeur van de rijder of de hoeveelheid bagage.
Met zijn unieke combinatie van lange veerwegen, sportieve 17” wielen, een slanke, rechtop zitpositie en een compacte paralleltwin die is getuned voor sterk koppel in het lage en middentoerengebied, is de Versys 650 ontworpen om maximaal rijplezier te bieden op de weg — vooral wanneer die heerlijk bochtig wordt. De toevoeging van rijhulpsystemen zoals KTRC verhoogt het vertrouwen van de rijder in vele omstandigheden.
Met zijn unieke combinatie van lange veerwegen, sportieve 17” wielen, een slanke, rechtop zitpositie en een compacte paralleltwin die is getuned voor sterk koppel in het lage en middentoerengebied, is de Versys 650 ontworpen om maximaal rijplezier te bieden op de weg — vooral wanneer die heerlijk bochtig wordt. De toevoeging van rijhulpsystemen zoals KTRC verhoogt het vertrouwen van de rijder in vele omstandigheden.
De updates aan de bovenkuip en het windscherm bieden extra windbescherming, wat het rijcomfort op langere ritten verder verhoogt. Het nieuwe 4,3-inch full-colour display met smartphoneconnectiviteit maakt het mogelijk om als rijder hechter dan ooit met de motor verbonden te zijn, wat bijdraagt aan een nóg rijkere rijbeleving.
De updates aan de bovenkuip en het windscherm bieden extra windbescherming, wat het rijcomfort op langere ritten verder verhoogt. Het nieuwe 4,3-inch full-colour display met smartphoneconnectiviteit maakt het mogelijk om als rijder hechter dan ooit met de motor verbonden te zijn, wat bijdraagt aan een nóg rijkere rijbeleving.
Net als de Versys 1100 heeft ook de Versys 650 een sportief design dat de rijder meteen weet te charmeren. De vloeiendere vormgeving creëert een duidelijke kleur- en lijnvoering die van de neus tot aan de achterzijde doorloopt. De uitgebalanceerde combinatie van kleuren en materialen benadrukt de functionele schoonheid van de afzonderlijke componenten, terwijl de strak gevormde bodyworkdelen zijn ontworpen met het rijcomfort van de bestuurder in gedachten.
Net als de Versys 1100 heeft ook de Versys 650 een sportief design dat de rijder meteen weet te charmeren. De vloeiendere vormgeving creëert een duidelijke kleur- en lijnvoering die van de neus tot aan de achterzijde doorloopt. De uitgebalanceerde combinatie van kleuren en materialen benadrukt de functionele schoonheid van de afzonderlijke componenten, terwijl de strak gevormde bodyworkdelen zijn ontworpen met het rijcomfort van de bestuurder in gedachten.
Achter de top kuip is er een TFT-kleurendisplay aanwezig. Dit multifunctionele scherm toont overzichtelijk de snelheid, toerental, versnelling, brandstofniveau, tripmeters, temperatuur, voltage en nog veel meer. Een geïntegreerde Bluetooth chip stelt de rijder in staat om via de Rideology app verbinding te maken met de motor. Via de app kan er op afstand allerhande voertuiginformatie, rit logboeken en het onderhoudsschema bekeken worden.
Achter de top kuip is er een TFT-kleurendisplay aanwezig. Dit multifunctionele scherm toont overzichtelijk de snelheid, toerental, versnelling, brandstofniveau, tripmeters, temperatuur, voltage en nog veel meer. Een geïntegreerde Bluetooth chip stelt de rijder in staat om via de Rideology app verbinding te maken met de motor. Via de app kan er op afstand allerhande voertuiginformatie, rit logboeken en het onderhoudsschema bekeken worden.
De slanke, rechtop rijhouding en het brede stuur zorgen voor een natuurlijk ontspannen houding en veel controle tijdens het rijden.
De slanke, rechtop rijhouding en het brede stuur zorgen voor een natuurlijk ontspannen houding en veel controle tijdens het rijden.
De Versys 650 is uitgerust met een 649cc parellel-twin motorblok. Dit blok blinkt uit in souplesse, en vermogensafgifte in lage en middelhoge toeren. Perfect voor sportief rijden in het weekend en dagelijks woon-werkverkeer.
De Versys 650 is uitgerust met een 649cc parellel-twin motorblok. Dit blok blinkt uit in souplesse, en vermogensafgifte in lage en middelhoge toeren. Perfect voor sportief rijden in het weekend en dagelijks woon-werkverkeer.
De ‘’kieuwen’’ in de bovenste zij-kuip deflecteren de rijwind bij de rijder vandaan, samen met het nieuwe 4-voudig verstelbare windscherm (over een bereik van 80mm) zorgt dit voor nog betere windbescherming en comfort bij langere afstanden. Het scherm is gemakkelijk vanuit de rijderspositie te verstellen.
De ‘’kieuwen’’ in de bovenste zij-kuip deflecteren de rijwind bij de rijder vandaan, samen met het nieuwe 4-voudig verstelbare windscherm (over een bereik van 80mm) zorgt dit voor nog betere windbescherming en comfort bij langere afstanden. Het scherm is gemakkelijk vanuit de rijderspositie te verstellen.
Van koplamp tot richtingaanwijzers, alle verlichting op de nieuwe Versys 650 is LED. Dicht draagt bij aan zijn moderne voorkomen en betere zichtbaarheid.
Van koplamp tot richtingaanwijzers, alle verlichting op de nieuwe Versys 650 is LED. Dicht draagt bij aan zijn moderne voorkomen en betere zichtbaarheid.
Het KTRC heeft 2 standen en kan hiernaast ook uitgeschakeld worden. Mode 1 ondersteunt de sportieve rijervaring en Mode 2 zorgt voor maximale tractie in alle omstandigheden.
Het KTRC heeft 2 standen en kan hiernaast ook uitgeschakeld worden. Mode 1 ondersteunt de sportieve rijervaring en Mode 2 zorgt voor maximale tractie in alle omstandigheden.
Het nieuwe design is onmiskenbaar Versys. De nieuwe styling, LED verlichting en het TFT-display geven de Versys 650 een modern uiterlijk.
Het nieuwe design is onmiskenbaar Versys. De nieuwe styling, LED verlichting en het TFT-display geven de Versys 650 een modern uiterlijk.
De lange veerwegen, 17’’ wielen en korte wielbasis leveren een geweldige handling op. Ook als de conditie van het wegdek te wensen over laat. Het veerwerk wordt gedaan door een instelbare ø41 mm upside-down voorvork met gescheiden veerfuncties. Achter huist een schokdemper met afzonderlijke veervoorspanningsregelaar. Middels een draaiknop kan de achtervering eenvoudig en zonder gereedschap afgesteld worden op de voorkeur van de rijder of de hoeveelheid bagage.
De lange veerwegen, 17’’ wielen en korte wielbasis leveren een geweldige handling op. Ook als de conditie van het wegdek te wensen over laat. Het veerwerk wordt gedaan door een instelbare ø41 mm upside-down voorvork met gescheiden veerfuncties. Achter huist een schokdemper met afzonderlijke veervoorspanningsregelaar. Middels een draaiknop kan de achtervering eenvoudig en zonder gereedschap afgesteld worden op de voorkeur van de rijder of de hoeveelheid bagage.
KTRC met 2 modi biedt tractiecontrole die past bij uiteenlopende rijomstandigheden.
Kawasaki’s geavanceerde KTRC-tractiecontrole combineert betere sportprestaties met extra geruststelling op gladde ondergrond: twee standen (en bij A2-uitvoeringen één stand) laten de rijder kiezen hoeveel ondersteuning gewenst is, van subtiel ingrijpen bij sportief rijden tot meer hulp op slechte of natte wegen, terwijl het systeem desgewenst ook volledig kan worden uitgeschakeld.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
Dual Throttle Valves zorgen voor meer vermogen en betere rijeigenschappen als gevolg van aansturing van die secundaire kleppen door de ECU.
Bij Dual Throttle Valves beschikt elke cilinder naast de primaire, door de rijder bediende gaskleppen over een tweede set kleppen die door de ECU worden aangestuurd; deze secundaire kleppen temperen de luchtstroom zodat de motor soepeler en lineair reageert, de verbranding efficiënter wordt en het vermogen beter beheersbaar blijft, zelfs bij grote gasklepdiameters.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
KTRC met 2 modi biedt tractiecontrole die past bij uiteenlopende rijomstandigheden.
Kawasaki’s geavanceerde KTRC-tractiecontrole combineert betere sportprestaties met extra geruststelling op gladde ondergrond: twee standen (en bij A2-uitvoeringen één stand) laten de rijder kiezen hoeveel ondersteuning gewenst is, van subtiel ingrijpen bij sportief rijden tot meer hulp op slechte of natte wegen, terwijl het systeem desgewenst ook volledig kan worden uitgeschakeld.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
Dual Throttle Valves zorgen voor meer vermogen en betere rijeigenschappen als gevolg van aansturing van die secundaire kleppen door de ECU.
Bij Dual Throttle Valves beschikt elke cilinder naast de primaire, door de rijder bediende gaskleppen over een tweede set kleppen die door de ECU worden aangestuurd; deze secundaire kleppen temperen de luchtstroom zodat de motor soepeler en lineair reageert, de verbranding efficiënter wordt en het vermogen beter beheersbaar blijft, zelfs bij grote gasklepdiameters.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 10.8:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 8 valves |
| Boring x Slag | 83.0 x 60.0 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 649 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 38 mm x 2 |
| Smering | Geforceerde smering, semi-dry sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 49.0 kW {67 PS} / 8,500 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 61.0 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 rpm |
| CO2 uitstoot | 107 g/km |
| Brandstofverbruik | 4.4 l/100km |
| CO2 emission 35 kW kit | 107.0 g/km |
| Brandstofverbruik 35 kW kit | 4.5 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 2.095 (88/42) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.438 (39/16) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 1.714 (36/21) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.333 (32/24) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.111 (30/27) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 0.966 (28/29) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 0.852 (23/27) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.067 (46/15) |
| Type frame | Buisvormige diamant frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 108 mm |
| Veerweg voor | 150 mm |
| Veerweg achter | 145 mm |
| Band, voor | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Band, achter | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
| L x B x H | 2,165 x 840 x 1,360 mm (1,420 mm high position screen) - NL |
| Stuurhoek links / rechts | 35° / 35° |
| Wielbasis | 1,415 mm |
| Grondspeling | 170 mm |
| Brandstofcapaciteit | 21.0 liter |
| Zithoogte | 845 mm |
| Rijklaargewicht* | 219 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 200 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Dubbele semi-zwevende wave-type schijven |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 300 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger |
| Remmen, achter | Enkele wave-type schijf |
| Diameter achterrem | Ø 250 mm |
| Type achterremklauw | Enkele zuiger |
| Vering, voor | Omgekeerde vork met instelbare rebounddemping (rechterzijde) en instelbare veervoorspanning (linkerzijde) |
| Diameter van voorvering | Ø 41 mm |
| Vering, achter | Offset laydown enkele schokdemper met op afstand instelbare voorspanning |
Inpage Navigation Section: Accessories
Quick-release 56 L Pannier Kit voor MY26 Versys 650. Past rechtstreeks op de handgrepen en behoudt een geïntegreerde look wanneer verwijderd. One-Key System inbegrepen. Bevat: Panniers 999940922, Fitting Kit 999940537, Covers 99994042279L/422660/42245W, Deco Stripe 99994042379L/423GU/42351PA, Lock Set 999941566. Optioneel: beschermfolie, binnentassen.
Top Case 56 L Kit voor de 2026 Versys 650.
Topkoffer met een praktische inhoud van 47 liter en plaats voor de meeste twee integraalhelmen. De drager heeft een dempend zwenksysteem voor extra betrouwbaarheid.
Inclusief ons One-Key System: de contactsleutel vergrendelt en ontgrendelt ook de topkoffer.
Afgestemd op de kleuren van de Versys 650 Modeljaar 2026.
Deze Top Case Kit bevat:
Optionele accessoires:
Frame Slider Set die de carrosserie van je voertuig helpt beschermen. Glijpads zijn gemaakt van duurzaam polyurethaan. Chassismontagebeugels zijn door de fabriek getest en goedgekeurd voor een optimale impactverspreiding bij omvallen. Installatie door de dealer wordt aanbevolen. Let op: frame sliders helpen je motor te beschermen, maar voorkomen niet alle vormen van schade.
Snelsluitende 56 L zijkofferset die de meeste integraalhelmen kan opbergen. Monteert op handgrepen en voetsteunen en behoudt een sportieve look bij demontage. Montagebreedte slechts 93 cm, geschikt voor hoge snelheden. Vereist: pannier fitting kit, pannier cover set, pannier deco stripe set, pannier lock cylinder set.
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).