Inpage Navigation Section: Overzicht
Hét topmodel in de toonaangevende Z-range: de Z H2 SE. Deze Special Edition van Kawasaki’s spectaculaire supercharged naked lift de wegprestaties naar een nieuw niveau dankzij elektronisch gestuurde vering en een state-of-the-art remsysteem. Daarnaast valt het unieke, aansprekende Sugomi-design nog beter op dankzij een nieuwe kleurstelling en aansprekende graphics. Een breed elektronica-pakket, volledige LED-verlichting en een multifunctioneel TFT-kleurendisplay met bluetooth connectiviteit maken deze absolute heerser van de super-naked-klasse helemaal af.
Kleur
Vanaf €22.099,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Kawasaki's semi-actieve elektronische veringsysteem (KECS) past zich in real time aan, aan de weg- en rijomstandigheden aan en zorgt voor de ideale hoeveelheid gewenste demping. Door hoogwaardige mechanische componenten te combineren met de nieuwste elektronica biedt KECS zowel de soepelheid om in uiteenlopende rijsituaties comfort te bieden, als de stevige demping om sportief rijden te vergemakkelijken. De banden voelen stevig aan en geven vertrouwen in de bochten. In de regen-modus zorgt Showa's Skyhook EERA-technologie (Electronically Equipped Ride Adjustment) voor meer stabiliteit en vertrouwen in het rijwielgedeelte.
Kawasaki's semi-actieve elektronische veringsysteem (KECS) past zich in real time aan, aan de weg- en rijomstandigheden aan en zorgt voor de ideale hoeveelheid gewenste demping. Door hoogwaardige mechanische componenten te combineren met de nieuwste elektronica biedt KECS zowel de soepelheid om in uiteenlopende rijsituaties comfort te bieden, als de stevige demping om sportief rijden te vergemakkelijken. De banden voelen stevig aan en geven vertrouwen in de bochten. In de regen-modus zorgt Showa's Skyhook EERA-technologie (Electronically Equipped Ride Adjustment) voor meer stabiliteit en vertrouwen in het rijwielgedeelte.
Het Brembo remsysteem van de Z H2 SE omvat Stylema monobloc remklauwen en een Brembo hoofdremcilinder, welke de remprestaties verbeteren en een nog betere controle bieden.
Het Brembo remsysteem van de Z H2 SE omvat Stylema monobloc remklauwen en een Brembo hoofdremcilinder, welke de remprestaties verbeteren en een nog betere controle bieden.
Ontworpen en gebouwd met beheersbaarheid als doel om zo optimaal het vermogen van 200 pk te kunnen ervaren. Traditioneel is een verhoging van de cilinderinhoud de eerste stap om meer vermogen te verkrijgen, maar dit verhoogt ook het gewicht waardoor de verdienste van het vermogen dat wordt gewonnen, afneemt. Met de Hypernaked Z H2 SE heeft de Supercharged motor dit geëlimineerd. De watergekoelde DOHC 998cc Supercharged 4-cilinderheeft een vermogen van 147Kw (200 pk) en is tegelijkertijd licht en compact. Hij produceert een overweldigende acceleratie die alleen te ervaren is op een Supercharged Kawasaki.
Ontworpen en gebouwd met beheersbaarheid als doel om zo optimaal het vermogen van 200 pk te kunnen ervaren. Traditioneel is een verhoging van de cilinderinhoud de eerste stap om meer vermogen te verkrijgen, maar dit verhoogt ook het gewicht waardoor de verdienste van het vermogen dat wordt gewonnen, afneemt. Met de Hypernaked Z H2 SE heeft de Supercharged motor dit geëlimineerd. De watergekoelde DOHC 998cc Supercharged 4-cilinderheeft een vermogen van 147Kw (200 pk) en is tegelijkertijd licht en compact. Hij produceert een overweldigende acceleratie die alleen te ervaren is op een Supercharged Kawasaki.
De Z H2 SE is uitgerust met een grote hoeveelheid elektronische hulpsystemen zoals Power Modes, Traction Control, Cornering Management, Intelligente ABS en een IMU om de ABS en Traction Control te voorzien van feedback over de stabiliteit van de motorfiets. Deze systemen zijn ontworpen om gecontroleerd om te gaan met de kracht van de Supercharged motor, de rijder te ondersteunen en tegelijkertijd een grote hoeveelheid aan informatie te verzamelen. Bovendien verhogen de Elektronische Cruise Control en quickshifter het rijcomfort. Daarnaast is er een keuze uit drie Power Modes en geïntegreerde rijmodi die KTRC en Power Mode met elkaar verbinden, waardoor rijders zich kunnen concentreren op de rit.
De Z H2 SE is uitgerust met een grote hoeveelheid elektronische hulpsystemen zoals Power Modes, Traction Control, Cornering Management, Intelligente ABS en een IMU om de ABS en Traction Control te voorzien van feedback over de stabiliteit van de motorfiets. Deze systemen zijn ontworpen om gecontroleerd om te gaan met de kracht van de Supercharged motor, de rijder te ondersteunen en tegelijkertijd een grote hoeveelheid aan informatie te verzamelen. Bovendien verhogen de Elektronische Cruise Control en quickshifter het rijcomfort. Daarnaast is er een keuze uit drie Power Modes en geïntegreerde rijmodi die KTRC en Power Mode met elkaar verbinden, waardoor rijders zich kunnen concentreren op de rit.
Bij een toerental vanaf 2.500 min-1, maakt KQS het mogelijk om zonder koppeling te schakelen, zowel tijdens opschakelen als terugschakelen. Als aanvulling op de krachtige motor en de dog-ring transmissie is de quickshifter een toevoeging die niet alleen kan worden gebruikt voor sportief rijden, maar ook voor stadsverkeer en tourriten. Hij maakt snel op- en terugschakelen mogelijk, waardoor een sensationele acceleratie en soepele vertraging mogelijk is. Tijdens het accelereren detecteert het systeem wanneer de versnellingspook wordt geactiveerd en stuurt een signaal naar de ECU om de ontsteking te onderbreken, zodat de hondenringen soepel de volgende versnelling kunnen inschakelen zonder de koppeling te hoeven gebruiken. Tijdens het afremmen regelt het KQS-systeem automatisch het toerental, zodat er teruggeschakeld kan worden zonder de koppeling te bedienen. Het systeem maakt gebruik van een contactloze sensor, wat bijdraagt aan de hoge betrouwbaarheid.
Bij een toerental vanaf 2.500 min-1, maakt KQS het mogelijk om zonder koppeling te schakelen, zowel tijdens opschakelen als terugschakelen. Als aanvulling op de krachtige motor en de dog-ring transmissie is de quickshifter een toevoeging die niet alleen kan worden gebruikt voor sportief rijden, maar ook voor stadsverkeer en tourriten. Hij maakt snel op- en terugschakelen mogelijk, waardoor een sensationele acceleratie en soepele vertraging mogelijk is. Tijdens het accelereren detecteert het systeem wanneer de versnellingspook wordt geactiveerd en stuurt een signaal naar de ECU om de ontsteking te onderbreken, zodat de hondenringen soepel de volgende versnelling kunnen inschakelen zonder de koppeling te hoeven gebruiken. Tijdens het afremmen regelt het KQS-systeem automatisch het toerental, zodat er teruggeschakeld kan worden zonder de koppeling te bedienen. Het systeem maakt gebruik van een contactloze sensor, wat bijdraagt aan de hoge betrouwbaarheid.
Een speciaal ontworpen lichtgewicht Trellis frame biedt zowel lichte handling als rechte lijn stabiliteit. Het exclusief voor de Z H2 ontworpen Trellis frame maakt deze beide tegengestelde eigenschappen mogelijk. Het compacte frame, dat de basis vormt van deze Hypernaked, heeft een perfecte balans tussen "flexibiliteit" en "stijfheid" zodat de rijder volledig in controle is.
Een speciaal ontworpen lichtgewicht Trellis frame biedt zowel lichte handling als rechte lijn stabiliteit. Het exclusief voor de Z H2 ontworpen Trellis frame maakt deze beide tegengestelde eigenschappen mogelijk. Het compacte frame, dat de basis vormt van deze Hypernaked, heeft een perfecte balans tussen "flexibiliteit" en "stijfheid" zodat de rijder volledig in controle is.
De Z H2 SE is uitgerust met een Bluetooth smartphone verbinding. Omdat het systeem toegankelijk is via Bluetooth-technologie is het niet nodig om kabels aan te sluiten, waardoor het gebruiksgemak aanzienlijk wordt verbeterd. Naast het bijhouden van motor-informatie en het uitlezen van ritgegevens, kunnen instellingen zoals de rijmodi op afstand worden aangepast met de speciale RIDEOLOGY app.
De Z H2 SE is uitgerust met een Bluetooth smartphone verbinding. Omdat het systeem toegankelijk is via Bluetooth-technologie is het niet nodig om kabels aan te sluiten, waardoor het gebruiksgemak aanzienlijk wordt verbeterd. Naast het bijhouden van motor-informatie en het uitlezen van ritgegevens, kunnen instellingen zoals de rijmodi op afstand worden aangepast met de speciale RIDEOLOGY app.
Om het instrumentenpaneel te bedienen zonder uw hand van het handvat te halen, zijn de belangrijkste functies te bedienen via de schakelaars op de linker en rechter clusters op het ‘’fat bar’’ stuur, dat zowel sterk als comfortabel is.
Om het instrumentenpaneel te bedienen zonder uw hand van het handvat te halen, zijn de belangrijkste functies te bedienen via de schakelaars op de linker en rechter clusters op het ‘’fat bar’’ stuur, dat zowel sterk als comfortabel is.
De clutch assist vermindert de belasting van de koppelingsveer voor een lichtere bediening van de koppelingshendel, wat helpt tijdens het rijden in stedelijk stop & go verkeer. De slipper clutch reguleert de extra belasting bij het terugschakelen, wat resulteert in het voorkomen van een blokkerend achterwiel en meer balans tijdens snel terugschakelen.
De clutch assist vermindert de belasting van de koppelingsveer voor een lichtere bediening van de koppelingshendel, wat helpt tijdens het rijden in stedelijk stop & go verkeer. De slipper clutch reguleert de extra belasting bij het terugschakelen, wat resulteert in het voorkomen van een blokkerend achterwiel en meer balans tijdens snel terugschakelen.
Alle verlichting - inclusief de koplamp, het achterlicht, de richtingaanwijzers en de kentekenplaatverlichting - zijn uitgerust met LED-lampen. Het lage stroomverbruik en de hoge duurzaamheid verbeteren de onderhoudsvriendelijkheid en zorgen tegelijkertijd voor een hogere lichtopbrengst.
Alle verlichting - inclusief de koplamp, het achterlicht, de richtingaanwijzers en de kentekenplaatverlichting - zijn uitgerust met LED-lampen. Het lage stroomverbruik en de hoge duurzaamheid verbeteren de onderhoudsvriendelijkheid en zorgen tegelijkertijd voor een hogere lichtopbrengst.
Kawasaki's Cruise Control systeem maakt het mogelijk om met een simpele druk op de knop een gewenste snelheid te behouden. Eenmaal geactiveerd, hoeft de rijder niet voortdurend gas te geven. Dit vermindert de belasting van de rechterhand bij het rijden van lange afstanden. De Elektronische Cruise Control is gemakkelijk te activeren vanaf de linker stuurhelft.
Kawasaki's Cruise Control systeem maakt het mogelijk om met een simpele druk op de knop een gewenste snelheid te behouden. Eenmaal geactiveerd, hoeft de rijder niet voortdurend gas te geven. Dit vermindert de belasting van de rechterhand bij het rijden van lange afstanden. De Elektronische Cruise Control is gemakkelijk te activeren vanaf de linker stuurhelft.
Het full-colour TFT-display geeft uitgebreid informatie weer. Het display bevat: een digitale snelheidsmeter, huidige versnelling, schakel indicator, kilometerteller, dubbele tripmeter, brandstofmeter, rijafstand, huidig/gemiddeld brandstofverbruik, buitentemperatuur, watertemperatuur, klok, ECO indicator, IMU-indicator, KIBS-indicator, boost druk en inlaat temperatuur.
Het full-colour TFT-display geeft uitgebreid informatie weer. Het display bevat: een digitale snelheidsmeter, huidige versnelling, schakel indicator, kilometerteller, dubbele tripmeter, brandstofmeter, rijafstand, huidig/gemiddeld brandstofverbruik, buitentemperatuur, watertemperatuur, klok, ECO indicator, IMU-indicator, KIBS-indicator, boost druk en inlaat temperatuur.
Het vlaggenschip van de Z-serie is vormgegeven volgens het SUGOMI & Minimalist design concept. De agressieve houding, en de asymmetrische Ram Air-inlaat aan de linkerkant zijn elementen van het zeer intense en zeer individualistische SUGOMI-design. Het compacte chassis is het product van een minimalistische designfilosofie, waarbij alle functionele onderdelen eenvoudig, zonder opsmuk, worden getoond en zo klein mogelijk worden gemaakt. Omgekeerd benadrukt de prominente weergave van het nieuwe stalen Trellis frame zijn belang - zowel functioneel als vormgevingselement. Tot slot mag in de styling van de Z H2 de betekenis van het Kawasaki River Mark embleem op de koplampkap niet worden vergeten. Het gebruik ervan, een eerbetoon dat alleen is toegestaan voor de meest uitzonderlijke Kawasaki’s, bevestigt de Z H2 SE als een vlaggenschipmodel.
Het vlaggenschip van de Z-serie is vormgegeven volgens het SUGOMI & Minimalist design concept. De agressieve houding, en de asymmetrische Ram Air-inlaat aan de linkerkant zijn elementen van het zeer intense en zeer individualistische SUGOMI-design. Het compacte chassis is het product van een minimalistische designfilosofie, waarbij alle functionele onderdelen eenvoudig, zonder opsmuk, worden getoond en zo klein mogelijk worden gemaakt. Omgekeerd benadrukt de prominente weergave van het nieuwe stalen Trellis frame zijn belang - zowel functioneel als vormgevingselement. Tot slot mag in de styling van de Z H2 de betekenis van het Kawasaki River Mark embleem op de koplampkap niet worden vergeten. Het gebruik ervan, een eerbetoon dat alleen is toegestaan voor de meest uitzonderlijke Kawasaki’s, bevestigt de Z H2 SE als een vlaggenschipmodel.
Kawasaki's semi-actieve elektronische veringsysteem (KECS) past zich in real time aan, aan de weg- en rijomstandigheden aan en zorgt voor de ideale hoeveelheid gewenste demping. Door hoogwaardige mechanische componenten te combineren met de nieuwste elektronica biedt KECS zowel de soepelheid om in uiteenlopende rijsituaties comfort te bieden, als de stevige demping om sportief rijden te vergemakkelijken. De banden voelen stevig aan en geven vertrouwen in de bochten. In de regen-modus zorgt Showa's Skyhook EERA-technologie (Electronically Equipped Ride Adjustment) voor meer stabiliteit en vertrouwen in het rijwielgedeelte.
Kawasaki's semi-actieve elektronische veringsysteem (KECS) past zich in real time aan, aan de weg- en rijomstandigheden aan en zorgt voor de ideale hoeveelheid gewenste demping. Door hoogwaardige mechanische componenten te combineren met de nieuwste elektronica biedt KECS zowel de soepelheid om in uiteenlopende rijsituaties comfort te bieden, als de stevige demping om sportief rijden te vergemakkelijken. De banden voelen stevig aan en geven vertrouwen in de bochten. In de regen-modus zorgt Showa's Skyhook EERA-technologie (Electronically Equipped Ride Adjustment) voor meer stabiliteit en vertrouwen in het rijwielgedeelte.
Het Brembo remsysteem van de Z H2 SE omvat Stylema monobloc remklauwen en een Brembo hoofdremcilinder, welke de remprestaties verbeteren en een nog betere controle bieden.
Het Brembo remsysteem van de Z H2 SE omvat Stylema monobloc remklauwen en een Brembo hoofdremcilinder, welke de remprestaties verbeteren en een nog betere controle bieden.
Ontworpen en gebouwd met beheersbaarheid als doel om zo optimaal het vermogen van 200 pk te kunnen ervaren. Traditioneel is een verhoging van de cilinderinhoud de eerste stap om meer vermogen te verkrijgen, maar dit verhoogt ook het gewicht waardoor de verdienste van het vermogen dat wordt gewonnen, afneemt. Met de Hypernaked Z H2 SE heeft de Supercharged motor dit geëlimineerd. De watergekoelde DOHC 998cc Supercharged 4-cilinderheeft een vermogen van 147Kw (200 pk) en is tegelijkertijd licht en compact. Hij produceert een overweldigende acceleratie die alleen te ervaren is op een Supercharged Kawasaki.
Ontworpen en gebouwd met beheersbaarheid als doel om zo optimaal het vermogen van 200 pk te kunnen ervaren. Traditioneel is een verhoging van de cilinderinhoud de eerste stap om meer vermogen te verkrijgen, maar dit verhoogt ook het gewicht waardoor de verdienste van het vermogen dat wordt gewonnen, afneemt. Met de Hypernaked Z H2 SE heeft de Supercharged motor dit geëlimineerd. De watergekoelde DOHC 998cc Supercharged 4-cilinderheeft een vermogen van 147Kw (200 pk) en is tegelijkertijd licht en compact. Hij produceert een overweldigende acceleratie die alleen te ervaren is op een Supercharged Kawasaki.
De Z H2 SE is uitgerust met een grote hoeveelheid elektronische hulpsystemen zoals Power Modes, Traction Control, Cornering Management, Intelligente ABS en een IMU om de ABS en Traction Control te voorzien van feedback over de stabiliteit van de motorfiets. Deze systemen zijn ontworpen om gecontroleerd om te gaan met de kracht van de Supercharged motor, de rijder te ondersteunen en tegelijkertijd een grote hoeveelheid aan informatie te verzamelen. Bovendien verhogen de Elektronische Cruise Control en quickshifter het rijcomfort. Daarnaast is er een keuze uit drie Power Modes en geïntegreerde rijmodi die KTRC en Power Mode met elkaar verbinden, waardoor rijders zich kunnen concentreren op de rit.
De Z H2 SE is uitgerust met een grote hoeveelheid elektronische hulpsystemen zoals Power Modes, Traction Control, Cornering Management, Intelligente ABS en een IMU om de ABS en Traction Control te voorzien van feedback over de stabiliteit van de motorfiets. Deze systemen zijn ontworpen om gecontroleerd om te gaan met de kracht van de Supercharged motor, de rijder te ondersteunen en tegelijkertijd een grote hoeveelheid aan informatie te verzamelen. Bovendien verhogen de Elektronische Cruise Control en quickshifter het rijcomfort. Daarnaast is er een keuze uit drie Power Modes en geïntegreerde rijmodi die KTRC en Power Mode met elkaar verbinden, waardoor rijders zich kunnen concentreren op de rit.
Bij een toerental vanaf 2.500 min-1, maakt KQS het mogelijk om zonder koppeling te schakelen, zowel tijdens opschakelen als terugschakelen. Als aanvulling op de krachtige motor en de dog-ring transmissie is de quickshifter een toevoeging die niet alleen kan worden gebruikt voor sportief rijden, maar ook voor stadsverkeer en tourriten. Hij maakt snel op- en terugschakelen mogelijk, waardoor een sensationele acceleratie en soepele vertraging mogelijk is. Tijdens het accelereren detecteert het systeem wanneer de versnellingspook wordt geactiveerd en stuurt een signaal naar de ECU om de ontsteking te onderbreken, zodat de hondenringen soepel de volgende versnelling kunnen inschakelen zonder de koppeling te hoeven gebruiken. Tijdens het afremmen regelt het KQS-systeem automatisch het toerental, zodat er teruggeschakeld kan worden zonder de koppeling te bedienen. Het systeem maakt gebruik van een contactloze sensor, wat bijdraagt aan de hoge betrouwbaarheid.
Bij een toerental vanaf 2.500 min-1, maakt KQS het mogelijk om zonder koppeling te schakelen, zowel tijdens opschakelen als terugschakelen. Als aanvulling op de krachtige motor en de dog-ring transmissie is de quickshifter een toevoeging die niet alleen kan worden gebruikt voor sportief rijden, maar ook voor stadsverkeer en tourriten. Hij maakt snel op- en terugschakelen mogelijk, waardoor een sensationele acceleratie en soepele vertraging mogelijk is. Tijdens het accelereren detecteert het systeem wanneer de versnellingspook wordt geactiveerd en stuurt een signaal naar de ECU om de ontsteking te onderbreken, zodat de hondenringen soepel de volgende versnelling kunnen inschakelen zonder de koppeling te hoeven gebruiken. Tijdens het afremmen regelt het KQS-systeem automatisch het toerental, zodat er teruggeschakeld kan worden zonder de koppeling te bedienen. Het systeem maakt gebruik van een contactloze sensor, wat bijdraagt aan de hoge betrouwbaarheid.
Een speciaal ontworpen lichtgewicht Trellis frame biedt zowel lichte handling als rechte lijn stabiliteit. Het exclusief voor de Z H2 ontworpen Trellis frame maakt deze beide tegengestelde eigenschappen mogelijk. Het compacte frame, dat de basis vormt van deze Hypernaked, heeft een perfecte balans tussen "flexibiliteit" en "stijfheid" zodat de rijder volledig in controle is.
Een speciaal ontworpen lichtgewicht Trellis frame biedt zowel lichte handling als rechte lijn stabiliteit. Het exclusief voor de Z H2 ontworpen Trellis frame maakt deze beide tegengestelde eigenschappen mogelijk. Het compacte frame, dat de basis vormt van deze Hypernaked, heeft een perfecte balans tussen "flexibiliteit" en "stijfheid" zodat de rijder volledig in controle is.
De Z H2 SE is uitgerust met een Bluetooth smartphone verbinding. Omdat het systeem toegankelijk is via Bluetooth-technologie is het niet nodig om kabels aan te sluiten, waardoor het gebruiksgemak aanzienlijk wordt verbeterd. Naast het bijhouden van motor-informatie en het uitlezen van ritgegevens, kunnen instellingen zoals de rijmodi op afstand worden aangepast met de speciale RIDEOLOGY app.
De Z H2 SE is uitgerust met een Bluetooth smartphone verbinding. Omdat het systeem toegankelijk is via Bluetooth-technologie is het niet nodig om kabels aan te sluiten, waardoor het gebruiksgemak aanzienlijk wordt verbeterd. Naast het bijhouden van motor-informatie en het uitlezen van ritgegevens, kunnen instellingen zoals de rijmodi op afstand worden aangepast met de speciale RIDEOLOGY app.
Om het instrumentenpaneel te bedienen zonder uw hand van het handvat te halen, zijn de belangrijkste functies te bedienen via de schakelaars op de linker en rechter clusters op het ‘’fat bar’’ stuur, dat zowel sterk als comfortabel is.
Om het instrumentenpaneel te bedienen zonder uw hand van het handvat te halen, zijn de belangrijkste functies te bedienen via de schakelaars op de linker en rechter clusters op het ‘’fat bar’’ stuur, dat zowel sterk als comfortabel is.
De clutch assist vermindert de belasting van de koppelingsveer voor een lichtere bediening van de koppelingshendel, wat helpt tijdens het rijden in stedelijk stop & go verkeer. De slipper clutch reguleert de extra belasting bij het terugschakelen, wat resulteert in het voorkomen van een blokkerend achterwiel en meer balans tijdens snel terugschakelen.
De clutch assist vermindert de belasting van de koppelingsveer voor een lichtere bediening van de koppelingshendel, wat helpt tijdens het rijden in stedelijk stop & go verkeer. De slipper clutch reguleert de extra belasting bij het terugschakelen, wat resulteert in het voorkomen van een blokkerend achterwiel en meer balans tijdens snel terugschakelen.
Alle verlichting - inclusief de koplamp, het achterlicht, de richtingaanwijzers en de kentekenplaatverlichting - zijn uitgerust met LED-lampen. Het lage stroomverbruik en de hoge duurzaamheid verbeteren de onderhoudsvriendelijkheid en zorgen tegelijkertijd voor een hogere lichtopbrengst.
Alle verlichting - inclusief de koplamp, het achterlicht, de richtingaanwijzers en de kentekenplaatverlichting - zijn uitgerust met LED-lampen. Het lage stroomverbruik en de hoge duurzaamheid verbeteren de onderhoudsvriendelijkheid en zorgen tegelijkertijd voor een hogere lichtopbrengst.
Kawasaki's Cruise Control systeem maakt het mogelijk om met een simpele druk op de knop een gewenste snelheid te behouden. Eenmaal geactiveerd, hoeft de rijder niet voortdurend gas te geven. Dit vermindert de belasting van de rechterhand bij het rijden van lange afstanden. De Elektronische Cruise Control is gemakkelijk te activeren vanaf de linker stuurhelft.
Kawasaki's Cruise Control systeem maakt het mogelijk om met een simpele druk op de knop een gewenste snelheid te behouden. Eenmaal geactiveerd, hoeft de rijder niet voortdurend gas te geven. Dit vermindert de belasting van de rechterhand bij het rijden van lange afstanden. De Elektronische Cruise Control is gemakkelijk te activeren vanaf de linker stuurhelft.
Het full-colour TFT-display geeft uitgebreid informatie weer. Het display bevat: een digitale snelheidsmeter, huidige versnelling, schakel indicator, kilometerteller, dubbele tripmeter, brandstofmeter, rijafstand, huidig/gemiddeld brandstofverbruik, buitentemperatuur, watertemperatuur, klok, ECO indicator, IMU-indicator, KIBS-indicator, boost druk en inlaat temperatuur.
Het full-colour TFT-display geeft uitgebreid informatie weer. Het display bevat: een digitale snelheidsmeter, huidige versnelling, schakel indicator, kilometerteller, dubbele tripmeter, brandstofmeter, rijafstand, huidig/gemiddeld brandstofverbruik, buitentemperatuur, watertemperatuur, klok, ECO indicator, IMU-indicator, KIBS-indicator, boost druk en inlaat temperatuur.
Het vlaggenschip van de Z-serie is vormgegeven volgens het SUGOMI & Minimalist design concept. De agressieve houding, en de asymmetrische Ram Air-inlaat aan de linkerkant zijn elementen van het zeer intense en zeer individualistische SUGOMI-design. Het compacte chassis is het product van een minimalistische designfilosofie, waarbij alle functionele onderdelen eenvoudig, zonder opsmuk, worden getoond en zo klein mogelijk worden gemaakt. Omgekeerd benadrukt de prominente weergave van het nieuwe stalen Trellis frame zijn belang - zowel functioneel als vormgevingselement. Tot slot mag in de styling van de Z H2 de betekenis van het Kawasaki River Mark embleem op de koplampkap niet worden vergeten. Het gebruik ervan, een eerbetoon dat alleen is toegestaan voor de meest uitzonderlijke Kawasaki’s, bevestigt de Z H2 SE als een vlaggenschipmodel.
Het vlaggenschip van de Z-serie is vormgegeven volgens het SUGOMI & Minimalist design concept. De agressieve houding, en de asymmetrische Ram Air-inlaat aan de linkerkant zijn elementen van het zeer intense en zeer individualistische SUGOMI-design. Het compacte chassis is het product van een minimalistische designfilosofie, waarbij alle functionele onderdelen eenvoudig, zonder opsmuk, worden getoond en zo klein mogelijk worden gemaakt. Omgekeerd benadrukt de prominente weergave van het nieuwe stalen Trellis frame zijn belang - zowel functioneel als vormgevingselement. Tot slot mag in de styling van de Z H2 de betekenis van het Kawasaki River Mark embleem op de koplampkap niet worden vergeten. Het gebruik ervan, een eerbetoon dat alleen is toegestaan voor de meest uitzonderlijke Kawasaki’s, bevestigt de Z H2 SE als een vlaggenschipmodel.
De compacte en zeer efficiënte Supercharged Motor toont de technologische kracht van de KHI Group.
De compacte, zeer efficiënte Supercharged Motor van Kawasaki is volledig in eigen huis ontwikkeld en combineert een speciaal voor motorfietsen ontworpen supercharger met geavanceerde technologie uit andere KHI-divisies, zodat over een breed toerenbereik hoge druk en minimale warmteontwikkeling worden gerealiseerd zonder intercooler, met als resultaat explosieve acceleratie in een verrassend compacte krachtbron.
De KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) van Kawasaki staat voor real time adaptieve vering die zich aanpast aan elke rijsituatie.
KECS – Kawasaki Electronic Control Suspension past in real time de demping aan op basis van voertuigsnelheid, veerweg, acceleratie en data van de IMU, zodat de vering strak en ondersteunend blijft bij sportief remmen of accelereren, maar toch voldoende comfort biedt, terwijl via verschillende standen een zachtere of juist stevigere basisafstelling kan worden gekozen.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) helpt je de ideale lijn in een bocht te houden.
KCMF bewaakt motor- en chassisparameters tijdens het volledige bochtverloop – van insturen tot uitaccelereren – en stuurt systemen zoals KTRC, KIBS en Engine Brake Control aan, om remkracht en motorvermogen vloeiend te laten overgaan en de rijder te helpen strak zijn gekozen lijn door de bocht te volgen.
Input van de IMU – Inertial Measurement Unit zorgt voor nauwkeurigere informatie over de voertuigoriëntatie en tilt Kawasaki’s elektronica naar een hoger niveau.
IMU – Inertial Measurement Unit staat voor verbeterd inzicht in de voertuigoriëntatie: de IMU meet versnellingen en draaibewegingen op meerdere assen, terwijl Kawasaki’s eigen dynamische model in de ECU al deze data combineert met band- en wegcondities, zodat het motormanagement veel preciezer kan ingrijpen en de elektronische hulpsystemen op een hoger, feedbackgericht niveau functioneren voor maximale controle en rijplezier.
Het 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control System) is Kawasaki's meest geavanceerde tractiecontrolesysteem. Je hebt keuze uit meerdere standen, voor zowel een sportieve als een toeristische rijstijl.
3-mode KTRC combineert de stabiliteit van 1-mode KTRC met de sportieve, voorspellende werking van S-KTRC in één systeem: via de stuurschakelaar kies je direct tussen drie modi, waarvan 1 en 2 ideaal zijn voor sportief rijden met maximale drive uit de bocht, terwijl modus 3 juist vermogen terugneemt op gladde of natte ondergronden, zodat je in elke situatie de gewenste mate van ingrijpen hebt.
KLCM optimaliseert acceleratie vanuit stilstand door motorvermogen elektronisch te beheren en wielspin te voorkomen.
KLCM ondersteunt de rijder bij maximale acceleratie vanuit stilstand: met het gas vol open en de koppeling ingetrokken begrenst het systeem het toerental, regelt vervolgens het vermogen bij het wegrijden om wielspin te voorkomen en het voorwiel laag te houden, en schakelt automatisch uit bij hoge snelheid of in de derde versnelling, zodat je telkens een gecontroleerde, snelle launch hebt.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) Dit systeem helpt rijders om hun acceleratie op het circuit te maximaliseren door ze in staat te stellen om te schakelen met het gas vol open.
KQS – Kawasaki Quick Shifter helpt rijders hun acceleratie op het circuit te maximaliseren door opschakelen mogelijk te maken met het gas vol open en zonder koppeling; bij versies met downshift-functie wordt tijdens terugschakelen automatisch tussengas gegeven, zodat ook terugschakelen zonder koppeling soepel en gecontroleerd verloopt.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is een antiblokkeersysteem dat speciaal voor gebruik op supersportmotoren is ontwikkeld.
KIBS is een geavanceerd ABS-systeem dat via de koppeling tussen ABS-ECU en motor-ECU veel meer parameters meeneemt dan alleen wielsnelheid; door remdruk, gasstand, toerental, koppeling en versnelling te analyseren kan het systeem de voorrem uiterst precies regelen, grote drukschommelingen voorkomen, het opkomen van het achterwiel beperken en de controle bij hard aanremmen en terugschakelen verbeteren.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Elektronisch geregelde gaskleppen laten de ECU de ideale hoeveelheid lucht en brandstof aan de motor leveren.
Kawasaki’s volledig elektronische gasklepbediening laat de ECU zowel de brandstofinspuiting als de stand van de gaskleppen nauwkeurig regelen, wat zorgt voor een soepele, natuurlijke gasrespons, lagere emissies en de mogelijkheid om moderne hulpsystemen zoals KTRC, S-KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control en Elektronische Cruise Control nauwkeuriger aan te sturen.
Geluidstuning verbetert de beleving die een Kawasaki motorfiets biedt door de sensaties die de rijder voelt aan te vullen met een zorgvuldig samengestelde auditieve component.
Geluid Tuning houdt in dat Kawasaki het inlaat- en/of uitlaatgeluid bewust heeft afgestemd via geluidsmetingen en specifieke componentvormen, zodat het motorgeluid een belangrijk deel wordt van de beleving en de sensaties op de motor versterkt, terwijl prestaties en klank zorgvuldig in balans worden gehouden.
Power Modes maken het mogelijk het motorvermogen aan te passen aan de rijomstandigheden.
Modellen met meerdere Power Modes geven de rijder eenvoudig de keuze uit verschillende vermogensafgiftes: naast Full Power zijn er één of twee standen (Middle, Low) waarin het maximale vermogen wordt begrensd en de gasrespons milder is, zodat je het karakter van de motor kunt afstemmen op rijomstandigheden, ervaring en persoonlijke voorkeur.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
Elektronische Cruise Control houdt de snelheid vast en vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten voor meer touringcomfort.
Elektronische Cruise Control houdt met één druk op de knop de gekozen snelheid aan zonder dat de rijder het gas constant hoeft vast te houden, wat de belasting van de rechterhand vermindert, ontspannend cruisen op lange afstanden mogelijk maakt en zo het rijcomfort op reis aanzienlijk verhoogt.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
De compacte en zeer efficiënte Supercharged Motor toont de technologische kracht van de KHI Group.
De compacte, zeer efficiënte Supercharged Motor van Kawasaki is volledig in eigen huis ontwikkeld en combineert een speciaal voor motorfietsen ontworpen supercharger met geavanceerde technologie uit andere KHI-divisies, zodat over een breed toerenbereik hoge druk en minimale warmteontwikkeling worden gerealiseerd zonder intercooler, met als resultaat explosieve acceleratie in een verrassend compacte krachtbron.
De KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) van Kawasaki staat voor real time adaptieve vering die zich aanpast aan elke rijsituatie.
KECS – Kawasaki Electronic Control Suspension past in real time de demping aan op basis van voertuigsnelheid, veerweg, acceleratie en data van de IMU, zodat de vering strak en ondersteunend blijft bij sportief remmen of accelereren, maar toch voldoende comfort biedt, terwijl via verschillende standen een zachtere of juist stevigere basisafstelling kan worden gekozen.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) helpt je de ideale lijn in een bocht te houden.
KCMF bewaakt motor- en chassisparameters tijdens het volledige bochtverloop – van insturen tot uitaccelereren – en stuurt systemen zoals KTRC, KIBS en Engine Brake Control aan, om remkracht en motorvermogen vloeiend te laten overgaan en de rijder te helpen strak zijn gekozen lijn door de bocht te volgen.
Input van de IMU – Inertial Measurement Unit zorgt voor nauwkeurigere informatie over de voertuigoriëntatie en tilt Kawasaki’s elektronica naar een hoger niveau.
IMU – Inertial Measurement Unit staat voor verbeterd inzicht in de voertuigoriëntatie: de IMU meet versnellingen en draaibewegingen op meerdere assen, terwijl Kawasaki’s eigen dynamische model in de ECU al deze data combineert met band- en wegcondities, zodat het motormanagement veel preciezer kan ingrijpen en de elektronische hulpsystemen op een hoger, feedbackgericht niveau functioneren voor maximale controle en rijplezier.
Het 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control System) is Kawasaki's meest geavanceerde tractiecontrolesysteem. Je hebt keuze uit meerdere standen, voor zowel een sportieve als een toeristische rijstijl.
3-mode KTRC combineert de stabiliteit van 1-mode KTRC met de sportieve, voorspellende werking van S-KTRC in één systeem: via de stuurschakelaar kies je direct tussen drie modi, waarvan 1 en 2 ideaal zijn voor sportief rijden met maximale drive uit de bocht, terwijl modus 3 juist vermogen terugneemt op gladde of natte ondergronden, zodat je in elke situatie de gewenste mate van ingrijpen hebt.
KLCM optimaliseert acceleratie vanuit stilstand door motorvermogen elektronisch te beheren en wielspin te voorkomen.
KLCM ondersteunt de rijder bij maximale acceleratie vanuit stilstand: met het gas vol open en de koppeling ingetrokken begrenst het systeem het toerental, regelt vervolgens het vermogen bij het wegrijden om wielspin te voorkomen en het voorwiel laag te houden, en schakelt automatisch uit bij hoge snelheid of in de derde versnelling, zodat je telkens een gecontroleerde, snelle launch hebt.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) Dit systeem helpt rijders om hun acceleratie op het circuit te maximaliseren door ze in staat te stellen om te schakelen met het gas vol open.
KQS – Kawasaki Quick Shifter helpt rijders hun acceleratie op het circuit te maximaliseren door opschakelen mogelijk te maken met het gas vol open en zonder koppeling; bij versies met downshift-functie wordt tijdens terugschakelen automatisch tussengas gegeven, zodat ook terugschakelen zonder koppeling soepel en gecontroleerd verloopt.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is een antiblokkeersysteem dat speciaal voor gebruik op supersportmotoren is ontwikkeld.
KIBS is een geavanceerd ABS-systeem dat via de koppeling tussen ABS-ECU en motor-ECU veel meer parameters meeneemt dan alleen wielsnelheid; door remdruk, gasstand, toerental, koppeling en versnelling te analyseren kan het systeem de voorrem uiterst precies regelen, grote drukschommelingen voorkomen, het opkomen van het achterwiel beperken en de controle bij hard aanremmen en terugschakelen verbeteren.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Elektronisch geregelde gaskleppen laten de ECU de ideale hoeveelheid lucht en brandstof aan de motor leveren.
Kawasaki’s volledig elektronische gasklepbediening laat de ECU zowel de brandstofinspuiting als de stand van de gaskleppen nauwkeurig regelen, wat zorgt voor een soepele, natuurlijke gasrespons, lagere emissies en de mogelijkheid om moderne hulpsystemen zoals KTRC, S-KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control en Elektronische Cruise Control nauwkeuriger aan te sturen.
Geluidstuning verbetert de beleving die een Kawasaki motorfiets biedt door de sensaties die de rijder voelt aan te vullen met een zorgvuldig samengestelde auditieve component.
Geluid Tuning houdt in dat Kawasaki het inlaat- en/of uitlaatgeluid bewust heeft afgestemd via geluidsmetingen en specifieke componentvormen, zodat het motorgeluid een belangrijk deel wordt van de beleving en de sensaties op de motor versterkt, terwijl prestaties en klank zorgvuldig in balans worden gehouden.
Power Modes maken het mogelijk het motorvermogen aan te passen aan de rijomstandigheden.
Modellen met meerdere Power Modes geven de rijder eenvoudig de keuze uit verschillende vermogensafgiftes: naast Full Power zijn er één of twee standen (Middle, Low) waarin het maximale vermogen wordt begrensd en de gasrespons milder is, zodat je het karakter van de motor kunt afstemmen op rijomstandigheden, ervaring en persoonlijke voorkeur.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
Elektronische Cruise Control houdt de snelheid vast en vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten voor meer touringcomfort.
Elektronische Cruise Control houdt met één druk op de knop de gekozen snelheid aan zonder dat de rijder het gas constant hoeft vast te houden, wat de belasting van de rechterhand vermindert, ontspannend cruisen op lange afstanden mogelijk maakt en zo het rijcomfort op reis aanzienlijk verhoogt.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor met supercharger |
|---|---|
| Compressieverhouding | 11.2:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 16 valves |
| Boring x Slag | 76.0 x 55.0 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 998 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 40 mm x 4 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 137.0 N•m {14.0 kgf•m} / 8,500 rpm |
| CO2 uitstoot | 134 g/km |
| Brandstofverbruik | 6.0 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 1.480 (74/50) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 3.077 (40/13) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 2.471 (42/17) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 2.045 (45/22) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.727 (38/22) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.524 (32/21) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 1.348 (31/23) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 2.556 (46/18) |
| Type frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 104 mm |
| Veerweg voor | 120 mm |
| Veerweg achter | 134 mm |
| Band, voor | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Band, achter | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
| L x B x H | 2,085 x 815 x 1,130 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 29° / 29° |
| Wielbasis | 1,455 mm |
| Grondspeling | 140 mm |
| Brandstofcapaciteit | 19.0 liter |
| Zithoogte | 830 mm |
| Rijklaargewicht* | 240 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 220 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Dubbele semi-zwevende schijven |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 320 mm |
| Type remklauw voor | Brembo radiaal gemonteerd, Stylema monoblok, tegenovergesteld 4-zuiger |
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Diameter achterrem | Ø 260 mm |
| Type achterremklauw | Enkele zuiger |
| Vering, voor | Omgekeerde Separate Function-voorvork (SFF-CA) met KECS-gestuurde ingaande en uitgaande demping, handmatig instelbare veervoorspanning en top-out veren |
| Diameter van voorvering | Ø 43 mm |
| Vering, achter | Uni-Trak, BFRC lite shock, KECS controlled compressiedemping, uitgaande demping, instelbare voorspanning en top-uit veren |
Inpage Navigation Section: Accessories
Geef je Kawasaki een sportievere look en sound met deze Akrapovič slip-on uitlaat. De lichtgewicht titanium demper is voorzien van een lasergeëtst logo, carbon eindkap en carbon hitteschild. Deze uitlaat met katalysator is gehomologeerd en heeft ECE-typegoedkeuring (Euro 5+). Geschikt voor Z H2-modellen vanaf modeljaar 2023.
Help je motor te beschermen tegen omvalschade. Frame sliders van hoogwaardig zwart ABS-kunststof met Kawasaki-logo worden gemonteerd met fabrieksontworpen metalen beugels. Inclusief de benodigde beugels, montagematerialen en montage-instructies. Frame sliders bieden extra bescherming maar voorkomen niet alle vormen van schade.
KRT-stijl bandverwarmers met koolstofvezelverwarming voor snelle en gelijkmatige opwarming. Thermostatisch geregeld op 80–85 °C. NOMEX-zijwanden, centrale Velcro-sluiting, 1,8 m kabel met EU-stekker. Geschikt voor 120-17” voorband en 195–200-17” achterband.
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).
Wheel striping set. Verkrijgbaar in grijs en groen. Past op de standaard 17" wielen.
Customize jouw Kawasaki met deze Wheel Striping. Set van 4 ringen voor 1 motorfiets
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).