Inschrijven voor de Kawasaki nieuwsbrief? Vul dan onderstaand uw E-mailadres in!
All required fields
Door je gegevens op te sturen, ga je akkoord met de Kawasaki privacy policy en bevestig je dat je deze gelezen hebt.
Onze missie is om motorrijders de mogelijkheid te geven de high-performance machines beter te controleren en daarnaast het rijplezier te behouden. Het doel van de Kawasaki technologie is om motorrijders met dit simpele en aangeboren verlangen te helpen.
Het resultaat van onze geavanceerde technieken, grondige testing encontinue streven naar superieure betrouwbaarheid, veiligheid en prestaties.
ABS (Anti-lock Brake System, oftewel AntiBlokkeerSysteem) zorgt voor veilig en stabiel remmen door het voorkomen van blokkerende wielen.
Kawasaki’s bijzondere monocoque-frame is een holle constructie van meerdere aluminium delen. Doordat het over het blok heen loopt en meerdere functies integreert, ontstaat een slank en stijf geheel.
KIPASS (Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) is een systeem waarbij een hoofdsleutel met ingebouwd zendertje op afstand het contact activeert en het stuurslot ontgrendelt.
K-ACT (Kawasaki Advanced Co-active braking Technology) ABS is een geavanceerd antiblokkeer-remsysteem waarbij voor- en achterrem aan elkaar worden gekoppeld.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is een antiblokkeersysteem dat speciaal voor gebruik op supersportmotoren is ontwikkeld.
TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) is een systeem dat continu de bandenspanning controleert en weergeeft op het dashboard.
Bij de Horizontal Back-Link Rear Suspension ligt de achterschokdemper bijna horizontaal, wat bijdraagt aan massacentralisatie en zorgt voor slim gebruik van de beschikbare ruimte.
De Smart Regulator is een zeer efficiënte spanningsregelaar voor lichte motoren. Dit levert een lager benzineverbruik op, door de spanningsregelaar zo weinig mogelijk motorvermogen te laten gebruiken.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Bochtverlichting geeft aanvullende verlichting bij het nemen van bochten, waardoor een breder verlichtingsveld ontstaat in de bocht.
De KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) van Kawasaki staat voor real time adaptieve vering die zich aanpast aan elke rijsituatie.
De spiegelende eigenschappen worden gecreëerd door het opwekken van een zilverspiegelreactie (een chemische reactie tussen een oplossing van zilver-ionen en een reduceermiddel) waarbij een laag van puur zilver wordt gevormd. Deze zilverlaag is verantwoordelijk voor de glasachtige metalen uitstraling van de lak.
Sinds onze eerste motorfiets motor in 1950, streeft Kawasaki voortdurend naar nieuwe technologieën in de ontwikkeling van onze high-performance motoren.
Wij gebruiken cookies op onze website om je de beste beleving te geven. Door op "ACCEPTEER" te klikken, geef je ons toestemming deze cookies te gebruiken. Wanneer je dit weigert, is het mogelijk dat sommige delen van de website niet goed weergegeven worden of functioneren. Mocht je dat willen, kun je op elk moment je cookie instellingen aanpassen. Voor meer informatie zie onze "cookies en privacy condities".