Inpage Navigation Section: Overzicht
Alle ogen zijn op jou gericht wanneer je op de Z500 stapt. Uitgerust met een krachtige 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Met het nieuwe Sugomi design valt hij meteen op als onmiskenbare Supernaked. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd.
Kleur
Show all
Show less
Editie Accessoires
Show all
Show less
Editie Accessoires
Show all
Show less
Editie Accessoires
Vanaf €6.799,00
Edition Kit vanaf €999,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Het supersport-geïnspireerde chassis met kortere wielbasis en langere swingarm, gecombineerd met een geoptimaliseerde naloop, zorgt voor licht en natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt verder bij aan de speelse handling en maakt manoeuvreren buiten het rijden — zoals bij parkeren — zeer eenvoudig.
Het supersport-geïnspireerde chassis met kortere wielbasis en langere swingarm, gecombineerd met een geoptimaliseerde naloop, zorgt voor licht en natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt verder bij aan de speelse handling en maakt manoeuvreren buiten het rijden — zoals bij parkeren — zeer eenvoudig.
Vanuit elke hoek is duidelijk dat de Z500 een volwaardig lid van de Z-familie is. De drievoudige koplamp en agressieve lijnen zorgen voor een krachtige Supernaked-uitstraling en een sterke street presence.
Vanuit elke hoek is duidelijk dat de Z500 een volwaardig lid van de Z-familie is. De drievoudige koplamp en agressieve lijnen zorgen voor een krachtige Supernaked-uitstraling en een sterke street presence.
Hoewel de zithoogte 785 mm bedraagt, zorgen het slanke zadel en de compacte vorm van de achterzijde van het blok voor een onbelemmerde voetplaatsing. De vlakke zadelvorm biedt voldoende ondersteuning zonder het gemakkelijk bereiken van de grond te belemmeren, wat het vertrouwen versterkt.
Hoewel de zithoogte 785 mm bedraagt, zorgen het slanke zadel en de compacte vorm van de achterzijde van het blok voor een onbelemmerde voetplaatsing. De vlakke zadelvorm biedt voldoende ondersteuning zonder het gemakkelijk bereiken van de grond te belemmeren, wat het vertrouwen versterkt.
De 451 cc krachtbron levert soepele, krachtige acceleratie. Het royale koppel in het lage en middentoerengebied zorgt voor vlotte respons, terwijl de sterke top-end voldoende vermogen biedt voor hogere snelheden. De uitgebalanceerde vermogensafgifte en het sterke karakter in alle toerentallen maken de Z500 geschikt voor uiteenlopende ritten — van dagelijks gebruik tot sportief rijden.
De 451 cc krachtbron levert soepele, krachtige acceleratie. Het royale koppel in het lage en middentoerengebied zorgt voor vlotte respons, terwijl de sterke top-end voldoende vermogen biedt voor hogere snelheden. De uitgebalanceerde vermogensafgifte en het sterke karakter in alle toerentallen maken de Z500 geschikt voor uiteenlopende ritten — van dagelijks gebruik tot sportief rijden.
De semi-zwevende voorremschijf van ø310 mm biedt krachtige en controleerbare remprestaties. ABS zorgt voor extra zekerheid in uiteenlopende omstandigheden.
De semi-zwevende voorremschijf van ø310 mm biedt krachtige en controleerbare remprestaties. ABS zorgt voor extra zekerheid in uiteenlopende omstandigheden.
De ontspannen rijdriehoek sluit aan bij een brede range aan rijderlengtes en rijomstandigheden. De relatief rechtop zithouding en het brede stuur plaatsen de rijder ideaal voor actieve controle, wat dynamisch en sportief rijden vergemakkelijkt.
De ontspannen rijdriehoek sluit aan bij een brede range aan rijderlengtes en rijomstandigheden. De relatief rechtop zithouding en het brede stuur plaatsen de rijder ideaal voor actieve controle, wat dynamisch en sportief rijden vergemakkelijkt.
De Z500 maakt gebruik van een trellisframe dat is geïnspireerd op dat van de Ninja H2. Met Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is een optimale balans tussen stijheid en gewicht bereikt. De motor fungeert als dragend deel, wat bijdraagt aan het lage rijklaargewicht en de lichtvoetige rijkwaliteiten.
De Z500 maakt gebruik van een trellisframe dat is geïnspireerd op dat van de Ninja H2. Met Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is een optimale balans tussen stijheid en gewicht bereikt. De motor fungeert als dragend deel, wat bijdraagt aan het lage rijklaargewicht en de lichtvoetige rijkwaliteiten.
De 451 cc paralleltwin levert in het hele toerengebied royaal vermogen, van directe acceleratie in de stad tot krachtige prestaties op de snelweg. De motor is ontwikkeld om in elke rijsituatie toegankelijk en breed inzetbaar te zijn.
De 451 cc paralleltwin levert in het hele toerengebied royaal vermogen, van directe acceleratie in de stad tot krachtige prestaties op de snelweg. De motor is ontwikkeld om in elke rijsituatie toegankelijk en breed inzetbaar te zijn.
De Z500 heeft een scherpe, agressieve stijl en behoudt de grote, gespierde vormen die typisch zijn voor de Z-familie. De krachtige, atletische lijnen lijken boven het motorblok te zweven en benadrukken de streetgerichte prestaties. Sugomi-elementen — de geduckte houding, de laag geplaatste kop en de opwaartse staart — zorgen voor een silhouet dat onmiskenbaar Kawasaki Supernaked is.
De Z500 heeft een scherpe, agressieve stijl en behoudt de grote, gespierde vormen die typisch zijn voor de Z-familie. De krachtige, atletische lijnen lijken boven het motorblok te zweven en benadrukken de streetgerichte prestaties. Sugomi-elementen — de geduckte houding, de laag geplaatste kop en de opwaartse staart — zorgen voor een silhouet dat onmiskenbaar Kawasaki Supernaked is.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte koppelingbediening, wat dagelijks rijden nog toegankelijker maakt, en vermindert het stuiteren van het achterwiel bij sportief terugschakelen voor meer stabiliteit en vertrouwen.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte koppelingbediening, wat dagelijks rijden nog toegankelijker maakt, en vermindert het stuiteren van het achterwiel bij sportief terugschakelen voor meer stabiliteit en vertrouwen.
Gebruiksgemak staat centraal. Het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de focus op laag gewicht, wendbaarheid en massacentralisatie biedt de Z500 voorspelbaar stuurgedrag, een uitstekend gevoel en veel vertrouwen voor een brede groep rijders. De gemakkelijke handling maakt manoeuvreren bij lage snelheden en tijdens het parkeren extra eenvoudig.
Gebruiksgemak staat centraal. Het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de focus op laag gewicht, wendbaarheid en massacentralisatie biedt de Z500 voorspelbaar stuurgedrag, een uitstekend gevoel en veel vertrouwen voor een brede groep rijders. De gemakkelijke handling maakt manoeuvreren bij lage snelheden en tijdens het parkeren extra eenvoudig.
Zowel de volledig digitale LCD-instrumentatie van de standaardversies als het TFT-display van de SE-modellen bieden smartphone-connectiviteit. Daarmee kan de rijder meldingen ontvangen, ritlogs bekijken en diverse community-functies gebruiken.
Zowel de volledig digitale LCD-instrumentatie van de standaardversies als het TFT-display van de SE-modellen bieden smartphone-connectiviteit. Daarmee kan de rijder meldingen ontvangen, ritlogs bekijken en diverse community-functies gebruiken.
De voorzijde van de Z500 wordt gekenmerkt door een nieuw ontworpen drievoudige koplampunit, omhuld door een scherpe frontkuip die de motor een intense, krachtige uitstraling geeft.
De voorzijde van de Z500 wordt gekenmerkt door een nieuw ontworpen drievoudige koplampunit, omhuld door een scherpe frontkuip die de motor een intense, krachtige uitstraling geeft.
Het supersport-geïnspireerde chassis met kortere wielbasis en langere swingarm, gecombineerd met een geoptimaliseerde naloop, zorgt voor licht en natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt verder bij aan de speelse handling en maakt manoeuvreren buiten het rijden — zoals bij parkeren — zeer eenvoudig.
Het supersport-geïnspireerde chassis met kortere wielbasis en langere swingarm, gecombineerd met een geoptimaliseerde naloop, zorgt voor licht en natuurlijk stuurgedrag. Het lage gewicht draagt verder bij aan de speelse handling en maakt manoeuvreren buiten het rijden — zoals bij parkeren — zeer eenvoudig.
Vanuit elke hoek is duidelijk dat de Z500 een volwaardig lid van de Z-familie is. De drievoudige koplamp en agressieve lijnen zorgen voor een krachtige Supernaked-uitstraling en een sterke street presence.
Vanuit elke hoek is duidelijk dat de Z500 een volwaardig lid van de Z-familie is. De drievoudige koplamp en agressieve lijnen zorgen voor een krachtige Supernaked-uitstraling en een sterke street presence.
Hoewel de zithoogte 785 mm bedraagt, zorgen het slanke zadel en de compacte vorm van de achterzijde van het blok voor een onbelemmerde voetplaatsing. De vlakke zadelvorm biedt voldoende ondersteuning zonder het gemakkelijk bereiken van de grond te belemmeren, wat het vertrouwen versterkt.
Hoewel de zithoogte 785 mm bedraagt, zorgen het slanke zadel en de compacte vorm van de achterzijde van het blok voor een onbelemmerde voetplaatsing. De vlakke zadelvorm biedt voldoende ondersteuning zonder het gemakkelijk bereiken van de grond te belemmeren, wat het vertrouwen versterkt.
De 451 cc krachtbron levert soepele, krachtige acceleratie. Het royale koppel in het lage en middentoerengebied zorgt voor vlotte respons, terwijl de sterke top-end voldoende vermogen biedt voor hogere snelheden. De uitgebalanceerde vermogensafgifte en het sterke karakter in alle toerentallen maken de Z500 geschikt voor uiteenlopende ritten — van dagelijks gebruik tot sportief rijden.
De 451 cc krachtbron levert soepele, krachtige acceleratie. Het royale koppel in het lage en middentoerengebied zorgt voor vlotte respons, terwijl de sterke top-end voldoende vermogen biedt voor hogere snelheden. De uitgebalanceerde vermogensafgifte en het sterke karakter in alle toerentallen maken de Z500 geschikt voor uiteenlopende ritten — van dagelijks gebruik tot sportief rijden.
De semi-zwevende voorremschijf van ø310 mm biedt krachtige en controleerbare remprestaties. ABS zorgt voor extra zekerheid in uiteenlopende omstandigheden.
De semi-zwevende voorremschijf van ø310 mm biedt krachtige en controleerbare remprestaties. ABS zorgt voor extra zekerheid in uiteenlopende omstandigheden.
De ontspannen rijdriehoek sluit aan bij een brede range aan rijderlengtes en rijomstandigheden. De relatief rechtop zithouding en het brede stuur plaatsen de rijder ideaal voor actieve controle, wat dynamisch en sportief rijden vergemakkelijkt.
De ontspannen rijdriehoek sluit aan bij een brede range aan rijderlengtes en rijomstandigheden. De relatief rechtop zithouding en het brede stuur plaatsen de rijder ideaal voor actieve controle, wat dynamisch en sportief rijden vergemakkelijkt.
De Z500 maakt gebruik van een trellisframe dat is geïnspireerd op dat van de Ninja H2. Met Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is een optimale balans tussen stijheid en gewicht bereikt. De motor fungeert als dragend deel, wat bijdraagt aan het lage rijklaargewicht en de lichtvoetige rijkwaliteiten.
De Z500 maakt gebruik van een trellisframe dat is geïnspireerd op dat van de Ninja H2. Met Kawasaki’s geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse is een optimale balans tussen stijheid en gewicht bereikt. De motor fungeert als dragend deel, wat bijdraagt aan het lage rijklaargewicht en de lichtvoetige rijkwaliteiten.
De 451 cc paralleltwin levert in het hele toerengebied royaal vermogen, van directe acceleratie in de stad tot krachtige prestaties op de snelweg. De motor is ontwikkeld om in elke rijsituatie toegankelijk en breed inzetbaar te zijn.
De 451 cc paralleltwin levert in het hele toerengebied royaal vermogen, van directe acceleratie in de stad tot krachtige prestaties op de snelweg. De motor is ontwikkeld om in elke rijsituatie toegankelijk en breed inzetbaar te zijn.
De Z500 heeft een scherpe, agressieve stijl en behoudt de grote, gespierde vormen die typisch zijn voor de Z-familie. De krachtige, atletische lijnen lijken boven het motorblok te zweven en benadrukken de streetgerichte prestaties. Sugomi-elementen — de geduckte houding, de laag geplaatste kop en de opwaartse staart — zorgen voor een silhouet dat onmiskenbaar Kawasaki Supernaked is.
De Z500 heeft een scherpe, agressieve stijl en behoudt de grote, gespierde vormen die typisch zijn voor de Z-familie. De krachtige, atletische lijnen lijken boven het motorblok te zweven en benadrukken de streetgerichte prestaties. Sugomi-elementen — de geduckte houding, de laag geplaatste kop en de opwaartse staart — zorgen voor een silhouet dat onmiskenbaar Kawasaki Supernaked is.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte koppelingbediening, wat dagelijks rijden nog toegankelijker maakt, en vermindert het stuiteren van het achterwiel bij sportief terugschakelen voor meer stabiliteit en vertrouwen.
De Assist & Slipper Clutch zorgt voor een lichte koppelingbediening, wat dagelijks rijden nog toegankelijker maakt, en vermindert het stuiteren van het achterwiel bij sportief terugschakelen voor meer stabiliteit en vertrouwen.
Gebruiksgemak staat centraal. Het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de focus op laag gewicht, wendbaarheid en massacentralisatie biedt de Z500 voorspelbaar stuurgedrag, een uitstekend gevoel en veel vertrouwen voor een brede groep rijders. De gemakkelijke handling maakt manoeuvreren bij lage snelheden en tijdens het parkeren extra eenvoudig.
Gebruiksgemak staat centraal. Het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de focus op laag gewicht, wendbaarheid en massacentralisatie biedt de Z500 voorspelbaar stuurgedrag, een uitstekend gevoel en veel vertrouwen voor een brede groep rijders. De gemakkelijke handling maakt manoeuvreren bij lage snelheden en tijdens het parkeren extra eenvoudig.
Zowel de volledig digitale LCD-instrumentatie van de standaardversies als het TFT-display van de SE-modellen bieden smartphone-connectiviteit. Daarmee kan de rijder meldingen ontvangen, ritlogs bekijken en diverse community-functies gebruiken.
Zowel de volledig digitale LCD-instrumentatie van de standaardversies als het TFT-display van de SE-modellen bieden smartphone-connectiviteit. Daarmee kan de rijder meldingen ontvangen, ritlogs bekijken en diverse community-functies gebruiken.
De voorzijde van de Z500 wordt gekenmerkt door een nieuw ontworpen drievoudige koplampunit, omhuld door een scherpe frontkuip die de motor een intense, krachtige uitstraling geeft.
De voorzijde van de Z500 wordt gekenmerkt door een nieuw ontworpen drievoudige koplampunit, omhuld door een scherpe frontkuip die de motor een intense, krachtige uitstraling geeft.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 11.3:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 8 valves |
| Boring x Slag | 70.0 x 58.6 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 451 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 32 mm x 2 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm |
| CO2 uitstoot | 89 g/km |
| Brandstofverbruik | 3.8 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 2.029 (69/34) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.929 (41/14) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 2.056 (37/18) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.619 (34/21) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.333 (32/24) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.154 (30/26) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 1.037 (28/27) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.071 (43/14) |
| Type frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 92 mm |
| Veerweg voor | 120 mm |
| Veerweg achter | 130 mm |
| Band, voor | 110/70R17 M/C 54H |
| Band, achter | 150/60 R17 M/C 66H |
| L x B x H | 1,995 x 800 x 1,055 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 35° / 35° |
| Wielbasis | 1,375 mm |
| Grondspeling | 145 mm |
| Brandstofcapaciteit | 14.0 liter |
| Zithoogte | 785 mm |
| Rijklaargewicht* | 167 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 153 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Enkele semi-zwevende schijf |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 310 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger met gebalanceerde bediening |
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Diameter achterrem | Ø 220 mm |
| Type achterremklauw | Dubbele zuiger |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Diameter van voorvering | Ø 41 mm |
| Vering, achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper en instelbare voorspanning |
Inpage Navigation Section: Accessoires
Speciaal op maat ontworpen voor de Ninja 500 & Z500: dit zadel verhoogt het rijcomfort voor langere rijders. 30 mm hoger dan standaard, volledig voorgemonteerd, originele zadelbasis voor perfecte pasvorm, PVC-foam met vinyl bekleding, inclusief alle onderdelen voor montage.
Help je motor te beschermen tegen omvalschade. Frame sliders van hoogwaardig zwart ABS-kunststof met Kawasaki-logo worden gemonteerd met fabrieksontworpen metalen beugels. Inclusief de benodigde beugels, montagematerialen en montage-instructies. Frame sliders bieden extra bescherming maar voorkomen niet alle vormen van schade.
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).
Semi-rigide nylon tanktas, speciaal gevormd voor de tank. Zwart/grijs met reflectiepiping en Kawasaki-logo. Bovenvenster met doorvoer voor oortjes. Binnenindeling tegen verschuiven. Inclusief schouderriem en regenkap met venster. L350 × B223 × H150 mm, max. 2 kg, ca. 4 liter. Vereist bijpassende montagebeugel.
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).