Inpage Navigation Section: Overzicht
Voor de eerste kennismaking met de offroad-wereld is er de compacte KLX110 viertaktmachine met semiautomatische versnellingsbak. Deze 110cc crosser heeft zowel een kickstarter als een elektrische startmotor alsmede een instelbare gashendelbegrenzer voor een beheersbare leerweg. De KLX110 is de ideale machine om de off-road skills onder de knie te krijgen voordat de overstap gemaakt wordt naar het echte werk.
Kleur
Vanaf €3.449,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
De 112 cc luchtgekoelde viertaktmotor levert soepele vermogensafgifte en staat bekend om zijn uitstekende betrouwbaarheid. Ideaal voor jonge rijders die hun eerste stappen offroad zetten.
De 112 cc luchtgekoelde viertaktmotor levert soepele vermogensafgifte en staat bekend om zijn uitstekende betrouwbaarheid. Ideaal voor jonge rijders die hun eerste stappen offroad zetten.
Het Lime Green bodywork geeft de KLX110 een echte race-uitstraling. Een stoere look die meteen laat zien dat dit een échte Kawasaki is.
Het Lime Green bodywork geeft de KLX110 een echte race-uitstraling. Een stoere look die meteen laat zien dat dit een échte Kawasaki is.
De vorm van de schakelpedaal, rempedaal en kickstarter is ontworpen voor makkelijke bediening en om ongewenste aanrakingen te voorkomen. De startknop en kill-switch zitten samen bij de linkerhandgreep, zodat de rijder met één hand kan starten of stoppen terwijl de andere hand gewoon het gas vasthoudt.
De vorm van de schakelpedaal, rempedaal en kickstarter is ontworpen voor makkelijke bediening en om ongewenste aanrakingen te voorkomen. De startknop en kill-switch zitten samen bij de linkerhandgreep, zodat de rijder met één hand kan starten of stoppen terwijl de andere hand gewoon het gas vasthoudt.
De 4-versnellingsbak met automatische koppeling maakt schakelen eenvoudig en voorkomt dat de motor afslaat.
De 4-versnellingsbak met automatische koppeling maakt schakelen eenvoudig en voorkomt dat de motor afslaat.
De 112 cc luchtgekoelde viertaktmotor levert soepele vermogensafgifte en staat bekend om zijn uitstekende betrouwbaarheid. Ideaal voor jonge rijders die hun eerste stappen offroad zetten.
De 112 cc luchtgekoelde viertaktmotor levert soepele vermogensafgifte en staat bekend om zijn uitstekende betrouwbaarheid. Ideaal voor jonge rijders die hun eerste stappen offroad zetten.
Het Lime Green bodywork geeft de KLX110 een echte race-uitstraling. Een stoere look die meteen laat zien dat dit een échte Kawasaki is.
Het Lime Green bodywork geeft de KLX110 een echte race-uitstraling. Een stoere look die meteen laat zien dat dit een échte Kawasaki is.
De vorm van de schakelpedaal, rempedaal en kickstarter is ontworpen voor makkelijke bediening en om ongewenste aanrakingen te voorkomen. De startknop en kill-switch zitten samen bij de linkerhandgreep, zodat de rijder met één hand kan starten of stoppen terwijl de andere hand gewoon het gas vasthoudt.
De vorm van de schakelpedaal, rempedaal en kickstarter is ontworpen voor makkelijke bediening en om ongewenste aanrakingen te voorkomen. De startknop en kill-switch zitten samen bij de linkerhandgreep, zodat de rijder met één hand kan starten of stoppen terwijl de andere hand gewoon het gas vasthoudt.
De 4-versnellingsbak met automatische koppeling maakt schakelen eenvoudig en voorkomt dat de motor afslaat.
De 4-versnellingsbak met automatische koppeling maakt schakelen eenvoudig en voorkomt dat de motor afslaat.
| Type motor | Luchtgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 9.5:1 |
| Kleppensysteem | SOHC, 2 valves |
| Boring x Slag | 53.0 x 50.6 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 112 cm³ |
| Brandstofsysteem | Carburateur |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch & kick |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Transmissie | 4 versnellingen |
|---|---|
| Koppeling | Centrifugale, natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 3.409 (75/22) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 3.000 (36/12) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 1.938 (31/16) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.350 (27/20) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.087 (25/23) |
| Eindaandrijving | Ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 2.923 (38/13) |
| Type frame | Backbone frame, staal |
|---|---|
| Spoor | 50 mm |
| Veerweg voor | 110 mm |
| Veerweg achter | 110 mm |
| Band, voor | 2.50-14 4PR |
| Band, achter | 3.00-12 4PR |
| L x B x H | 1,560 x 650 x 955 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 45° / 45° |
| Wielbasis | 1,075 mm |
| Grondspeling | 215 mm |
| Brandstofcapaciteit | 3.6 liter |
| Zithoogte | 680 mm |
| Rijklaargewicht* | 76 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 72 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Trommel |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 90 mm |
| Remmen, achter | Trommel |
| Diameter achterrem | Ø 110 mm |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Diameter van voorvering | Ø 30 mm |
| Vering, achter | Enkele schokdemper |
Inpage Navigation Section: Accessories