Inpage Navigation Section: Overzicht
Als je op zoek bent naar een moderne cruiser dan is de Eliminator 500 precies wat je zoekt. Zijn minimalistische design en de comfortabele lage zithouding van een cruiser maken het rijden bijna moeiteloos. Bovendien levert de krachtige tweecilinder voldoende vermogen voor al je ritten. Niet te veel nadenken, Just Ride.
Kleuren
Show all
Show less
Vanaf €7.549,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
Met een natuurlijke zitpositie die een brede groep rijders aanspreekt, wekt de Eliminator direct vertrouwen zodra je plaatsneemt. Het lage gewicht en de uitgebalanceerde massacentralisatie maken het optillen van de motor van de zijstandaard moeiteloos en vergroten de wendbaarheid bij lage snelheden. Dankzij zijn toegankelijke, ontspannen karakter is de Eliminator de ideale metgezel voor elke dag.
Met een natuurlijke zitpositie die een brede groep rijders aanspreekt, wekt de Eliminator direct vertrouwen zodra je plaatsneemt. Het lage gewicht en de uitgebalanceerde massacentralisatie maken het optillen van de motor van de zijstandaard moeiteloos en vergroten de wendbaarheid bij lage snelheden. Dankzij zijn toegankelijke, ontspannen karakter is de Eliminator de ideale metgezel voor elke dag.
Ter aanvulling op het toegankelijke karakter dat een glimlach zal oproepen bij iedereen die het pure Kawasaki-gevoel wil beleven, biedt de Eliminator ook werkelijk actieve prestaties. Die komen voort uit het op de Ninja gebaseerd motorblok en het lichte trellisframe, waardoor de motor niet alleen vriendelijk in de omgang is, maar ook levendig en capabel wanneer je het onderste uit de kan wilt halen.
Ter aanvulling op het toegankelijke karakter dat een glimlach zal oproepen bij iedereen die het pure Kawasaki-gevoel wil beleven, biedt de Eliminator ook werkelijk actieve prestaties. Die komen voort uit het op de Ninja gebaseerd motorblok en het lichte trellisframe, waardoor de motor niet alleen vriendelijk in de omgang is, maar ook levendig en capabel wanneer je het onderste uit de kan wilt halen.
Een moderne interpretatie van de lange, lage stijl van de originele Eliminator wordt gecombineerd met een veelzijdigheid die past bij elke levensstijl. De horizontale lijnen die de motor van voor naar achter accentueren, het lage zadel en het lage, vlakke stuur benadrukken het actieve rijpotentieel van de nieuwe Eliminator. Samen geven ze de motor een lichtvoetige wendbaarheid, alsof hij moeiteloos over het asfalt zweeft.
Een moderne interpretatie van de lange, lage stijl van de originele Eliminator wordt gecombineerd met een veelzijdigheid die past bij elke levensstijl. De horizontale lijnen die de motor van voor naar achter accentueren, het lage zadel en het lage, vlakke stuur benadrukken het actieve rijpotentieel van de nieuwe Eliminator. Samen geven ze de motor een lichtvoetige wendbaarheid, alsof hij moeiteloos over het asfalt zweeft.
Met 735 mm is de zithoogte van de Eliminator de laagste van Kawasaki’s wegmodellen in de 250-500cc-klasse, zodat ook rijders met een klein postuur gemakkelijk met de voeten bij de grond kunnen. Kawasaki biedt binnen het originele Ergo-Fit assortiment bovendien twee alternatieve zithoogte-opties (765 mm en 715 mm), zodat iedereen op de Eliminator de perfecte zithoogte kan creëren.
Met 735 mm is de zithoogte van de Eliminator de laagste van Kawasaki’s wegmodellen in de 250-500cc-klasse, zodat ook rijders met een klein postuur gemakkelijk met de voeten bij de grond kunnen. Kawasaki biedt binnen het originele Ergo-Fit assortiment bovendien twee alternatieve zithoogte-opties (765 mm en 715 mm), zodat iedereen op de Eliminator de perfecte zithoogte kan creëren.
Voldoende kracht, een comfortabel duozadel en een ergonomische, optionele handgreep maken het gemakkelijk om de Eliminator-ervaring met een vriend of vriendin te delen.
Voldoende kracht, een comfortabel duozadel en een ergonomische, optionele handgreep maken het gemakkelijk om de Eliminator-ervaring met een vriend of vriendin te delen.
Terwijl het LED-achterlicht de herinnering aan de originele Eliminator levend houdt, is het ontwerp van het de achterzijde juist origineel. De dunne, schuin afgesneden onderlijn, die scherp naar boven loopt, draagt hij bij aan het actieve imago.
Terwijl het LED-achterlicht de herinnering aan de originele Eliminator levend houdt, is het ontwerp van het de achterzijde juist origineel. De dunne, schuin afgesneden onderlijn, die scherp naar boven loopt, draagt hij bij aan het actieve imago.
De dubbele schokdempers dragen niet alleen bij aan het rijcomfort en het natuurlijke rijgedrag, maar verwijzen ook naar de stijl van de authentieke custom-cruisers van Kawasaki.
De dubbele schokdempers dragen niet alleen bij aan het rijcomfort en het natuurlijke rijgedrag, maar verwijzen ook naar de stijl van de authentieke custom-cruisers van Kawasaki.
Dankzij een geraffineerd frame-ontwerp biedt de Eliminator ondanks zijn indrukwekkende voorkomen en zijn lange, lage ontwerp toch een laag gewicht. De wendbaarheid en de lichte, natuurlijk bediening draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en zorgt voor een ontspannen rijstijl.
Dankzij een geraffineerd frame-ontwerp biedt de Eliminator ondanks zijn indrukwekkende voorkomen en zijn lange, lage ontwerp toch een laag gewicht. De wendbaarheid en de lichte, natuurlijk bediening draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en zorgt voor een ontspannen rijstijl.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
De vloeistofgekoelde paralleltwin van de Eliminator biedt een sterk koppel bij lage toerentallen. Dat geeft een optimale controle en wendbaarheid bij lage snelheden en draagt bij aan een ontspannen rijstijl. Op de snelweg verraden het sterke middengebied en lineaire respons zijn verwantschap aan de Ninja.
De vloeistofgekoelde paralleltwin van de Eliminator biedt een sterk koppel bij lage toerentallen. Dat geeft een optimale controle en wendbaarheid bij lage snelheden en draagt bij aan een ontspannen rijstijl. Op de snelweg verraden het sterke middengebied en lineaire respons zijn verwantschap aan de Ninja.
Een natuurlijke zitpositie, met handgrepen op de plek waar je armen op natuurlijke wijze naar reiken, en voetsteunen die zo zijn geplaatst, dat je benen een prettige kniehoek maken, zorgen voor veel vertrouwen en een ontspannen rijstijl.
Een natuurlijke zitpositie, met handgrepen op de plek waar je armen op natuurlijke wijze naar reiken, en voetsteunen die zo zijn geplaatst, dat je benen een prettige kniehoek maken, zorgen voor veel vertrouwen en een ontspannen rijstijl.
Bij de lange en lage stijl werd een uitgekiende chassisgeometrie gekozen, die een licht, natuurlijk rijgedrag garandeert. Het gemakkelijke rijgedrag van de Eliminator draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en staat borg voor een ontspannen rijstijl.
Bij de lange en lage stijl werd een uitgekiende chassisgeometrie gekozen, die een licht, natuurlijk rijgedrag garandeert. Het gemakkelijke rijgedrag van de Eliminator draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en staat borg voor een ontspannen rijstijl.
Het compacte, ronde, volledig digitale LCD-display biedt een modern tintje, dat de authentieke stijl van de Eliminator aanvult. De goed leesbare lay-out omvat een staafvormige toerenteller en een versnellingsindicator – zichtbare verwijzingen naar het actieve rijpotentieel van de Eliminator. Met smartphone-connectiviteit hebben rijders en rijdsters toegang tot diverse extra functies voor een nog betere rijervaring.
Het compacte, ronde, volledig digitale LCD-display biedt een modern tintje, dat de authentieke stijl van de Eliminator aanvult. De goed leesbare lay-out omvat een staafvormige toerenteller en een versnellingsindicator – zichtbare verwijzingen naar het actieve rijpotentieel van de Eliminator. Met smartphone-connectiviteit hebben rijders en rijdsters toegang tot diverse extra functies voor een nog betere rijervaring.
De combinatie van een lange wielbasis met een 18” voor- en een 16” achterwiel dragen bij aan het lage postuur en de karakteristieke stijl.
De combinatie van een lange wielbasis met een 18” voor- en een 16” achterwiel dragen bij aan het lage postuur en de karakteristieke stijl.
Het lange, lage design beschikt over elegante proporties dankzij de slanke brandstoftank en de horizontale lijnen, die prominent van het balhoofd tot het originele achterspatbord lopen. Het indrukwekkende design van deze middenklasser suggereert een balans tussen actieve prestaties en een ontspannen rijstijl.
Het lange, lage design beschikt over elegante proporties dankzij de slanke brandstoftank en de horizontale lijnen, die prominent van het balhoofd tot het originele achterspatbord lopen. Het indrukwekkende design van deze middenklasser suggereert een balans tussen actieve prestaties en een ontspannen rijstijl.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
Met een natuurlijke zitpositie die een brede groep rijders aanspreekt, wekt de Eliminator direct vertrouwen zodra je plaatsneemt. Het lage gewicht en de uitgebalanceerde massacentralisatie maken het optillen van de motor van de zijstandaard moeiteloos en vergroten de wendbaarheid bij lage snelheden. Dankzij zijn toegankelijke, ontspannen karakter is de Eliminator de ideale metgezel voor elke dag.
Met een natuurlijke zitpositie die een brede groep rijders aanspreekt, wekt de Eliminator direct vertrouwen zodra je plaatsneemt. Het lage gewicht en de uitgebalanceerde massacentralisatie maken het optillen van de motor van de zijstandaard moeiteloos en vergroten de wendbaarheid bij lage snelheden. Dankzij zijn toegankelijke, ontspannen karakter is de Eliminator de ideale metgezel voor elke dag.
Ter aanvulling op het toegankelijke karakter dat een glimlach zal oproepen bij iedereen die het pure Kawasaki-gevoel wil beleven, biedt de Eliminator ook werkelijk actieve prestaties. Die komen voort uit het op de Ninja gebaseerd motorblok en het lichte trellisframe, waardoor de motor niet alleen vriendelijk in de omgang is, maar ook levendig en capabel wanneer je het onderste uit de kan wilt halen.
Ter aanvulling op het toegankelijke karakter dat een glimlach zal oproepen bij iedereen die het pure Kawasaki-gevoel wil beleven, biedt de Eliminator ook werkelijk actieve prestaties. Die komen voort uit het op de Ninja gebaseerd motorblok en het lichte trellisframe, waardoor de motor niet alleen vriendelijk in de omgang is, maar ook levendig en capabel wanneer je het onderste uit de kan wilt halen.
Een moderne interpretatie van de lange, lage stijl van de originele Eliminator wordt gecombineerd met een veelzijdigheid die past bij elke levensstijl. De horizontale lijnen die de motor van voor naar achter accentueren, het lage zadel en het lage, vlakke stuur benadrukken het actieve rijpotentieel van de nieuwe Eliminator. Samen geven ze de motor een lichtvoetige wendbaarheid, alsof hij moeiteloos over het asfalt zweeft.
Een moderne interpretatie van de lange, lage stijl van de originele Eliminator wordt gecombineerd met een veelzijdigheid die past bij elke levensstijl. De horizontale lijnen die de motor van voor naar achter accentueren, het lage zadel en het lage, vlakke stuur benadrukken het actieve rijpotentieel van de nieuwe Eliminator. Samen geven ze de motor een lichtvoetige wendbaarheid, alsof hij moeiteloos over het asfalt zweeft.
Met 735 mm is de zithoogte van de Eliminator de laagste van Kawasaki’s wegmodellen in de 250-500cc-klasse, zodat ook rijders met een klein postuur gemakkelijk met de voeten bij de grond kunnen. Kawasaki biedt binnen het originele Ergo-Fit assortiment bovendien twee alternatieve zithoogte-opties (765 mm en 715 mm), zodat iedereen op de Eliminator de perfecte zithoogte kan creëren.
Met 735 mm is de zithoogte van de Eliminator de laagste van Kawasaki’s wegmodellen in de 250-500cc-klasse, zodat ook rijders met een klein postuur gemakkelijk met de voeten bij de grond kunnen. Kawasaki biedt binnen het originele Ergo-Fit assortiment bovendien twee alternatieve zithoogte-opties (765 mm en 715 mm), zodat iedereen op de Eliminator de perfecte zithoogte kan creëren.
Voldoende kracht, een comfortabel duozadel en een ergonomische, optionele handgreep maken het gemakkelijk om de Eliminator-ervaring met een vriend of vriendin te delen.
Voldoende kracht, een comfortabel duozadel en een ergonomische, optionele handgreep maken het gemakkelijk om de Eliminator-ervaring met een vriend of vriendin te delen.
Terwijl het LED-achterlicht de herinnering aan de originele Eliminator levend houdt, is het ontwerp van het de achterzijde juist origineel. De dunne, schuin afgesneden onderlijn, die scherp naar boven loopt, draagt hij bij aan het actieve imago.
Terwijl het LED-achterlicht de herinnering aan de originele Eliminator levend houdt, is het ontwerp van het de achterzijde juist origineel. De dunne, schuin afgesneden onderlijn, die scherp naar boven loopt, draagt hij bij aan het actieve imago.
De dubbele schokdempers dragen niet alleen bij aan het rijcomfort en het natuurlijke rijgedrag, maar verwijzen ook naar de stijl van de authentieke custom-cruisers van Kawasaki.
De dubbele schokdempers dragen niet alleen bij aan het rijcomfort en het natuurlijke rijgedrag, maar verwijzen ook naar de stijl van de authentieke custom-cruisers van Kawasaki.
Dankzij een geraffineerd frame-ontwerp biedt de Eliminator ondanks zijn indrukwekkende voorkomen en zijn lange, lage ontwerp toch een laag gewicht. De wendbaarheid en de lichte, natuurlijk bediening draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en zorgt voor een ontspannen rijstijl.
Dankzij een geraffineerd frame-ontwerp biedt de Eliminator ondanks zijn indrukwekkende voorkomen en zijn lange, lage ontwerp toch een laag gewicht. De wendbaarheid en de lichte, natuurlijk bediening draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en zorgt voor een ontspannen rijstijl.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
Het frame van de Eliminator is geïnspireerd op het hoogwaardige trellis-frame van de Ninja 400. Het is opgebouwd uit stalen buizen met een hoge treksterkte, waardoor het een hoge stabiliteit met een lage zithoogte combineert. Zo behoudt de Eliminator het actieve prestatiepotentieel van zijn sportievere broer.
De vloeistofgekoelde paralleltwin van de Eliminator biedt een sterk koppel bij lage toerentallen. Dat geeft een optimale controle en wendbaarheid bij lage snelheden en draagt bij aan een ontspannen rijstijl. Op de snelweg verraden het sterke middengebied en lineaire respons zijn verwantschap aan de Ninja.
De vloeistofgekoelde paralleltwin van de Eliminator biedt een sterk koppel bij lage toerentallen. Dat geeft een optimale controle en wendbaarheid bij lage snelheden en draagt bij aan een ontspannen rijstijl. Op de snelweg verraden het sterke middengebied en lineaire respons zijn verwantschap aan de Ninja.
Een natuurlijke zitpositie, met handgrepen op de plek waar je armen op natuurlijke wijze naar reiken, en voetsteunen die zo zijn geplaatst, dat je benen een prettige kniehoek maken, zorgen voor veel vertrouwen en een ontspannen rijstijl.
Een natuurlijke zitpositie, met handgrepen op de plek waar je armen op natuurlijke wijze naar reiken, en voetsteunen die zo zijn geplaatst, dat je benen een prettige kniehoek maken, zorgen voor veel vertrouwen en een ontspannen rijstijl.
Bij de lange en lage stijl werd een uitgekiende chassisgeometrie gekozen, die een licht, natuurlijk rijgedrag garandeert. Het gemakkelijke rijgedrag van de Eliminator draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en staat borg voor een ontspannen rijstijl.
Bij de lange en lage stijl werd een uitgekiende chassisgeometrie gekozen, die een licht, natuurlijk rijgedrag garandeert. Het gemakkelijke rijgedrag van de Eliminator draagt bij aan het vertrouwen van de rijder en staat borg voor een ontspannen rijstijl.
Het compacte, ronde, volledig digitale LCD-display biedt een modern tintje, dat de authentieke stijl van de Eliminator aanvult. De goed leesbare lay-out omvat een staafvormige toerenteller en een versnellingsindicator – zichtbare verwijzingen naar het actieve rijpotentieel van de Eliminator. Met smartphone-connectiviteit hebben rijders en rijdsters toegang tot diverse extra functies voor een nog betere rijervaring.
Het compacte, ronde, volledig digitale LCD-display biedt een modern tintje, dat de authentieke stijl van de Eliminator aanvult. De goed leesbare lay-out omvat een staafvormige toerenteller en een versnellingsindicator – zichtbare verwijzingen naar het actieve rijpotentieel van de Eliminator. Met smartphone-connectiviteit hebben rijders en rijdsters toegang tot diverse extra functies voor een nog betere rijervaring.
De combinatie van een lange wielbasis met een 18” voor- en een 16” achterwiel dragen bij aan het lage postuur en de karakteristieke stijl.
De combinatie van een lange wielbasis met een 18” voor- en een 16” achterwiel dragen bij aan het lage postuur en de karakteristieke stijl.
Het lange, lage design beschikt over elegante proporties dankzij de slanke brandstoftank en de horizontale lijnen, die prominent van het balhoofd tot het originele achterspatbord lopen. Het indrukwekkende design van deze middenklasser suggereert een balans tussen actieve prestaties en een ontspannen rijstijl.
Het lange, lage design beschikt over elegante proporties dankzij de slanke brandstoftank en de horizontale lijnen, die prominent van het balhoofd tot het originele achterspatbord lopen. Het indrukwekkende design van deze middenklasser suggereert een balans tussen actieve prestaties en een ontspannen rijstijl.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
Een Bluetooth-chip ingebouwd in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met hun motor.
Dankzij een ingebouwde Bluetooth-module in het instrumentenpaneel kunnen rijders hun motor draadloos koppelen aan hun smartphone via Rideology The App, om ritlogs, notificaties en voertuiginfo op de telefoon te bekijken en – afhankelijk van het model – instellingen zoals rijmodi of displayvoorkeuren vanaf de smartphone aan te passen, wat de beleving en het gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 11.3:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 8 valves |
| Boring x Slag | 70.0 x 58.6 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 451 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 32 mm x 2 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm |
| CO2 uitstoot | 89 g/km |
| Brandstofverbruik | 3.8 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 2.029 (69/34) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.929 (41/14) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 2.056 (37/18) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.619 (34/21) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.333 (32/24) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.154 (30/26) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 1.037 (28/27) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.071 (43/14) |
| Type frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 121 mm |
| Veerweg voor | 120 mm |
| Veerweg achter | 90 mm |
| Band, voor | 130/70-18 M/C 63H |
| Band, achter | 150/80-16 M/C 71H |
| L x B x H | 2,250 x 785 x 1,100 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 35° / 35° |
| Wielbasis | 1,520 mm |
| Grondspeling | 150 mm |
| Brandstofcapaciteit | 13.0 liter |
| Zithoogte | 735 mm |
| Rijklaargewicht* | 176 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 164 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Enkele schijf |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 310 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger |
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Diameter achterrem | Ø 240 mm |
| Type achterremklauw | Dubbele zuiger |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Diameter van voorvering | Ø 41 mm |
| Vering, achter | Twin shocks |
Inpage Navigation Section: Accessories
Arrow Slip-on Uitlaat (Mat Zwart) met Carbon Hitteschild en Carbon Eindkap. Deze Arrow slip-on uitlaat is lichter dan de standaard demper en zorgt voor een diepe, sportieve sound. De demper is Euro5+ gehomologeerd voor zowel emissies als geluid en beschikt over een ECE-typegoedkeuring.