Inpage Navigation Section: Overzicht
Kawasaki ontketent een Retrovolutie met de Z650RS. Deze Modern Classic is een hommage aan de originele Z650-B1 uit 1977. Moderne technologie wordt gecombineerd met iconische designelementen zoals de prachtige tank, zijpanelen, ducktail en 2 analoge ‘’artillery shell’’ tellers.
Kleuren
Vanaf €8.349,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Met dezelfde opwindende 649 cm³ paralleltwin en het slanke, lichte trellisframe als zijn snelle en wendbare Supernaked-tegenhanger, heeft de nieuwe Z650RS alle ingrediënten voor dagelijks rijplezier. Zoals het een echte Retro Sport betaamt, is de zithouding minder voorovergebogen en juist meer rechtop, met licht en natuurlijk stuurgedrag dat elke rit aangenaam maakt.
Met dezelfde opwindende 649 cm³ paralleltwin en het slanke, lichte trellisframe als zijn snelle en wendbare Supernaked-tegenhanger, heeft de nieuwe Z650RS alle ingrediënten voor dagelijks rijplezier. Zoals het een echte Retro Sport betaamt, is de zithouding minder voorovergebogen en juist meer rechtop, met licht en natuurlijk stuurgedrag dat elke rit aangenaam maakt.
De styling van de Z650RS is de grote eyecatcher. De Z650-B1 uit 1977 stond model voor het ontwerp en dat is terug te zien in de iconische designelementen; de prachtige tank, zijpanelen en niet te missen ducktail.
De styling van de Z650RS is de grote eyecatcher. De Z650-B1 uit 1977 stond model voor het ontwerp en dat is terug te zien in de iconische designelementen; de prachtige tank, zijpanelen en niet te missen ducktail.
Het retro-geïnspireerde ontwerp van de brandstoftank gebruikt duidelijke lijnen tussen de boven- en zijkant om het compacte formaat te accentueren. Met een inhoud van 12 liter is de tank slank gevormd tussen de knieën, wat bijdraagt aan een smal en ergonomisch geheel.
Het retro-geïnspireerde ontwerp van de brandstoftank gebruikt duidelijke lijnen tussen de boven- en zijkant om het compacte formaat te accentueren. Met een inhoud van 12 liter is de tank slank gevormd tussen de knieën, wat bijdraagt aan een smal en ergonomisch geheel.
In vergelijking met de opwaarts gerichte tail van de Z650 volgt de achterzijde van de Z650RS een horizontale lijn, wat bijdraagt aan de vlakke, evenwichtige houding van de motor. De staart is kortwat het lichte, ongedwongen design verder benadrukt, en is voorzien van een LED-achterlicht. Het uniek ontworpen zadel versterkt bovendien de uitgesproken Retro Sport uitstraling.
In vergelijking met de opwaarts gerichte tail van de Z650 volgt de achterzijde van de Z650RS een horizontale lijn, wat bijdraagt aan de vlakke, evenwichtige houding van de motor. De staart is kortwat het lichte, ongedwongen design verder benadrukt, en is voorzien van een LED-achterlicht. Het uniek ontworpen zadel versterkt bovendien de uitgesproken Retro Sport uitstraling.
De combinatie van het lage gewicht — mede te danken aan het trellisframe dat slechts 13,5 kg weegt — en vering die is afgestemd op een lichte, natuurlijke respons, geeft de Z650RS het uitgebalanceerde rijgedrag dat je van een Retro Sport mag verwachten. Het geschatte drooggewicht bedraagt 174 kg.
De combinatie van het lage gewicht — mede te danken aan het trellisframe dat slechts 13,5 kg weegt — en vering die is afgestemd op een lichte, natuurlijke respons, geeft de Z650RS het uitgebalanceerde rijgedrag dat je van een Retro Sport mag verwachten. Het geschatte drooggewicht bedraagt 174 kg.
Het slanke design, het lage gewicht en de lage zadelhoogte van de Z650RS dragen allemaal bij aan de wendbaarheid — zowel wanneer je naast de motor loopt als wanneer je met de voeten bijstuurt op een parkeerplaats. De goed doseerbare vermogensafgifte en het sterke koppel onderin maken manoeuvreren bij lage snelheden nóg eenvoudiger.
Het slanke design, het lage gewicht en de lage zadelhoogte van de Z650RS dragen allemaal bij aan de wendbaarheid — zowel wanneer je naast de motor loopt als wanneer je met de voeten bijstuurt op een parkeerplaats. De goed doseerbare vermogensafgifte en het sterke koppel onderin maken manoeuvreren bij lage snelheden nóg eenvoudiger.
Het slanke chassis en de lage zadelhoogte van 820 mm maken het gemakkelijk om met beide voeten de grond te bereiken, waardoor een brede groep rijders met vertrouwen kan genieten van de Z650RS.
Het slanke chassis en de lage zadelhoogte van 820 mm maken het gemakkelijk om met beide voeten de grond te bereiken, waardoor een brede groep rijders met vertrouwen kan genieten van de Z650RS.
De basis van de Z650RS wordt gevormd door het 649cc parallel-twin motorblok met een balans as, bekrachtigde slipper koppeling en speciaal voor de Z650RS ontworpen motordeksels. Voor het gebruik in deze Retro Sport is het blok getuned met de focus op souplesse in lage toeren en koppel en vermogen in middelhoge toeren. Hiernaast is dit blok zeer betrouwbaar en zuinig qua verbruik en staat dus garant voor vele zorgeloze kilometers rijplezier.
De basis van de Z650RS wordt gevormd door het 649cc parallel-twin motorblok met een balans as, bekrachtigde slipper koppeling en speciaal voor de Z650RS ontworpen motordeksels. Voor het gebruik in deze Retro Sport is het blok getuned met de focus op souplesse in lage toeren en koppel en vermogen in middelhoge toeren. Hiernaast is dit blok zeer betrouwbaar en zuinig qua verbruik en staat dus garant voor vele zorgeloze kilometers rijplezier.
Het brede stuur en de ontspannen zithouding geven de rijder een natuurlijke, comfortabele houding die zowel vertrouwen wekt als de controle vergroot voor een breed scala aan rijders.
Het brede stuur en de ontspannen zithouding geven de rijder een natuurlijke, comfortabele houding die zowel vertrouwen wekt als de controle vergroot voor een breed scala aan rijders.
De liefde voor detail gaat verder in de cockpit met 2 analoge ‘’artillery shell’’ tellers en daartussen een fraai LCD-display om zo looks en functionaliteit te combineren.
De liefde voor detail gaat verder in de cockpit met 2 analoge ‘’artillery shell’’ tellers en daartussen een fraai LCD-display om zo looks en functionaliteit te combineren.
Een mix van retro- en moderne designelementen: de LED-koplamp heeft twee afzonderlijke kamers, beide voorzien van positielichten zodat de volledige lamp oplicht zoals bij een klassieke halogeenkoplamp. De groeven in de brede koplampring geven het geheel tegelijkertijd een eigentijdse, moderne uitstraling.
Een mix van retro- en moderne designelementen: de LED-koplamp heeft twee afzonderlijke kamers, beide voorzien van positielichten zodat de volledige lamp oplicht zoals bij een klassieke halogeenkoplamp. De groeven in de brede koplampring geven het geheel tegelijkertijd een eigentijdse, moderne uitstraling.
De gegoten wielen zijn ontworpen met Kawasaki's geavanceerde analysetechnologie en zijn de perfecte balans tussen een licht gewicht en een stijlvol uiterlijk, wat bijdraagt aan zowel de rijeigenschappen als een design dat past bij de uitstraling van deze Modern Classic.
De gegoten wielen zijn ontworpen met Kawasaki's geavanceerde analysetechnologie en zijn de perfecte balans tussen een licht gewicht en een stijlvol uiterlijk, wat bijdraagt aan zowel de rijeigenschappen als een design dat past bij de uitstraling van deze Modern Classic.
Elke kleurstelling van de Z650RS heeft een geheel eigen uitstraling, waardoor er voor elke smaak een passende uitvoering is.
Elke kleurstelling van de Z650RS heeft een geheel eigen uitstraling, waardoor er voor elke smaak een passende uitvoering is.
De dubbele ø300 mm voorschijfremmen en ø220 mm achterrem zorgen voor een overvloed aan remkracht. De ronde schijven dragen bij aan het retro sport imago van de motorfiets.
De dubbele ø300 mm voorschijfremmen en ø220 mm achterrem zorgen voor een overvloed aan remkracht. De ronde schijven dragen bij aan het retro sport imago van de motorfiets.
Een van de belangrijkste factoren die bijdragen aan het lage gewicht van de Z650RS is het innovatieve trellis buizenframe met een gewicht van slechts 13,5 kg. Samen met de korte wielbasis zorgt dit voor een geweldige handling.
Een van de belangrijkste factoren die bijdragen aan het lage gewicht van de Z650RS is het innovatieve trellis buizenframe met een gewicht van slechts 13,5 kg. Samen met de korte wielbasis zorgt dit voor een geweldige handling.
De horizontale Back-link achterwielophanging heeft een progressief karakter. In vergelijking met een ophanging zonder scharnieren biedt deze ophanging een betere balans tussen sportieve prestaties en rijcomfort.
De horizontale Back-link achterwielophanging heeft een progressief karakter. In vergelijking met een ophanging zonder scharnieren biedt deze ophanging een betere balans tussen sportieve prestaties en rijcomfort.
Met dezelfde opwindende 649 cm³ paralleltwin en het slanke, lichte trellisframe als zijn snelle en wendbare Supernaked-tegenhanger, heeft de nieuwe Z650RS alle ingrediënten voor dagelijks rijplezier. Zoals het een echte Retro Sport betaamt, is de zithouding minder voorovergebogen en juist meer rechtop, met licht en natuurlijk stuurgedrag dat elke rit aangenaam maakt.
Met dezelfde opwindende 649 cm³ paralleltwin en het slanke, lichte trellisframe als zijn snelle en wendbare Supernaked-tegenhanger, heeft de nieuwe Z650RS alle ingrediënten voor dagelijks rijplezier. Zoals het een echte Retro Sport betaamt, is de zithouding minder voorovergebogen en juist meer rechtop, met licht en natuurlijk stuurgedrag dat elke rit aangenaam maakt.
De styling van de Z650RS is de grote eyecatcher. De Z650-B1 uit 1977 stond model voor het ontwerp en dat is terug te zien in de iconische designelementen; de prachtige tank, zijpanelen en niet te missen ducktail.
De styling van de Z650RS is de grote eyecatcher. De Z650-B1 uit 1977 stond model voor het ontwerp en dat is terug te zien in de iconische designelementen; de prachtige tank, zijpanelen en niet te missen ducktail.
Het retro-geïnspireerde ontwerp van de brandstoftank gebruikt duidelijke lijnen tussen de boven- en zijkant om het compacte formaat te accentueren. Met een inhoud van 12 liter is de tank slank gevormd tussen de knieën, wat bijdraagt aan een smal en ergonomisch geheel.
Het retro-geïnspireerde ontwerp van de brandstoftank gebruikt duidelijke lijnen tussen de boven- en zijkant om het compacte formaat te accentueren. Met een inhoud van 12 liter is de tank slank gevormd tussen de knieën, wat bijdraagt aan een smal en ergonomisch geheel.
In vergelijking met de opwaarts gerichte tail van de Z650 volgt de achterzijde van de Z650RS een horizontale lijn, wat bijdraagt aan de vlakke, evenwichtige houding van de motor. De staart is kortwat het lichte, ongedwongen design verder benadrukt, en is voorzien van een LED-achterlicht. Het uniek ontworpen zadel versterkt bovendien de uitgesproken Retro Sport uitstraling.
In vergelijking met de opwaarts gerichte tail van de Z650 volgt de achterzijde van de Z650RS een horizontale lijn, wat bijdraagt aan de vlakke, evenwichtige houding van de motor. De staart is kortwat het lichte, ongedwongen design verder benadrukt, en is voorzien van een LED-achterlicht. Het uniek ontworpen zadel versterkt bovendien de uitgesproken Retro Sport uitstraling.
De combinatie van het lage gewicht — mede te danken aan het trellisframe dat slechts 13,5 kg weegt — en vering die is afgestemd op een lichte, natuurlijke respons, geeft de Z650RS het uitgebalanceerde rijgedrag dat je van een Retro Sport mag verwachten. Het geschatte drooggewicht bedraagt 174 kg.
De combinatie van het lage gewicht — mede te danken aan het trellisframe dat slechts 13,5 kg weegt — en vering die is afgestemd op een lichte, natuurlijke respons, geeft de Z650RS het uitgebalanceerde rijgedrag dat je van een Retro Sport mag verwachten. Het geschatte drooggewicht bedraagt 174 kg.
Het slanke design, het lage gewicht en de lage zadelhoogte van de Z650RS dragen allemaal bij aan de wendbaarheid — zowel wanneer je naast de motor loopt als wanneer je met de voeten bijstuurt op een parkeerplaats. De goed doseerbare vermogensafgifte en het sterke koppel onderin maken manoeuvreren bij lage snelheden nóg eenvoudiger.
Het slanke design, het lage gewicht en de lage zadelhoogte van de Z650RS dragen allemaal bij aan de wendbaarheid — zowel wanneer je naast de motor loopt als wanneer je met de voeten bijstuurt op een parkeerplaats. De goed doseerbare vermogensafgifte en het sterke koppel onderin maken manoeuvreren bij lage snelheden nóg eenvoudiger.
Het slanke chassis en de lage zadelhoogte van 820 mm maken het gemakkelijk om met beide voeten de grond te bereiken, waardoor een brede groep rijders met vertrouwen kan genieten van de Z650RS.
Het slanke chassis en de lage zadelhoogte van 820 mm maken het gemakkelijk om met beide voeten de grond te bereiken, waardoor een brede groep rijders met vertrouwen kan genieten van de Z650RS.
De basis van de Z650RS wordt gevormd door het 649cc parallel-twin motorblok met een balans as, bekrachtigde slipper koppeling en speciaal voor de Z650RS ontworpen motordeksels. Voor het gebruik in deze Retro Sport is het blok getuned met de focus op souplesse in lage toeren en koppel en vermogen in middelhoge toeren. Hiernaast is dit blok zeer betrouwbaar en zuinig qua verbruik en staat dus garant voor vele zorgeloze kilometers rijplezier.
De basis van de Z650RS wordt gevormd door het 649cc parallel-twin motorblok met een balans as, bekrachtigde slipper koppeling en speciaal voor de Z650RS ontworpen motordeksels. Voor het gebruik in deze Retro Sport is het blok getuned met de focus op souplesse in lage toeren en koppel en vermogen in middelhoge toeren. Hiernaast is dit blok zeer betrouwbaar en zuinig qua verbruik en staat dus garant voor vele zorgeloze kilometers rijplezier.
Het brede stuur en de ontspannen zithouding geven de rijder een natuurlijke, comfortabele houding die zowel vertrouwen wekt als de controle vergroot voor een breed scala aan rijders.
Het brede stuur en de ontspannen zithouding geven de rijder een natuurlijke, comfortabele houding die zowel vertrouwen wekt als de controle vergroot voor een breed scala aan rijders.
De liefde voor detail gaat verder in de cockpit met 2 analoge ‘’artillery shell’’ tellers en daartussen een fraai LCD-display om zo looks en functionaliteit te combineren.
De liefde voor detail gaat verder in de cockpit met 2 analoge ‘’artillery shell’’ tellers en daartussen een fraai LCD-display om zo looks en functionaliteit te combineren.
Een mix van retro- en moderne designelementen: de LED-koplamp heeft twee afzonderlijke kamers, beide voorzien van positielichten zodat de volledige lamp oplicht zoals bij een klassieke halogeenkoplamp. De groeven in de brede koplampring geven het geheel tegelijkertijd een eigentijdse, moderne uitstraling.
Een mix van retro- en moderne designelementen: de LED-koplamp heeft twee afzonderlijke kamers, beide voorzien van positielichten zodat de volledige lamp oplicht zoals bij een klassieke halogeenkoplamp. De groeven in de brede koplampring geven het geheel tegelijkertijd een eigentijdse, moderne uitstraling.
De gegoten wielen zijn ontworpen met Kawasaki's geavanceerde analysetechnologie en zijn de perfecte balans tussen een licht gewicht en een stijlvol uiterlijk, wat bijdraagt aan zowel de rijeigenschappen als een design dat past bij de uitstraling van deze Modern Classic.
De gegoten wielen zijn ontworpen met Kawasaki's geavanceerde analysetechnologie en zijn de perfecte balans tussen een licht gewicht en een stijlvol uiterlijk, wat bijdraagt aan zowel de rijeigenschappen als een design dat past bij de uitstraling van deze Modern Classic.
Elke kleurstelling van de Z650RS heeft een geheel eigen uitstraling, waardoor er voor elke smaak een passende uitvoering is.
Elke kleurstelling van de Z650RS heeft een geheel eigen uitstraling, waardoor er voor elke smaak een passende uitvoering is.
De dubbele ø300 mm voorschijfremmen en ø220 mm achterrem zorgen voor een overvloed aan remkracht. De ronde schijven dragen bij aan het retro sport imago van de motorfiets.
De dubbele ø300 mm voorschijfremmen en ø220 mm achterrem zorgen voor een overvloed aan remkracht. De ronde schijven dragen bij aan het retro sport imago van de motorfiets.
Een van de belangrijkste factoren die bijdragen aan het lage gewicht van de Z650RS is het innovatieve trellis buizenframe met een gewicht van slechts 13,5 kg. Samen met de korte wielbasis zorgt dit voor een geweldige handling.
Een van de belangrijkste factoren die bijdragen aan het lage gewicht van de Z650RS is het innovatieve trellis buizenframe met een gewicht van slechts 13,5 kg. Samen met de korte wielbasis zorgt dit voor een geweldige handling.
De horizontale Back-link achterwielophanging heeft een progressief karakter. In vergelijking met een ophanging zonder scharnieren biedt deze ophanging een betere balans tussen sportieve prestaties en rijcomfort.
De horizontale Back-link achterwielophanging heeft een progressief karakter. In vergelijking met een ophanging zonder scharnieren biedt deze ophanging een betere balans tussen sportieve prestaties en rijcomfort.
KTRC met 2 modi biedt tractiecontrole die past bij uiteenlopende rijomstandigheden.
Kawasaki’s geavanceerde KTRC-tractiecontrole combineert betere sportprestaties met extra geruststelling op gladde ondergrond: twee standen (en bij A2-uitvoeringen één stand) laten de rijder kiezen hoeveel ondersteuning gewenst is, van subtiel ingrijpen bij sportief rijden tot meer hulp op slechte of natte wegen, terwijl het systeem desgewenst ook volledig kan worden uitgeschakeld.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Dual Throttle Valves zorgen voor meer vermogen en betere rijeigenschappen als gevolg van aansturing van die secundaire kleppen door de ECU.
Bij Dual Throttle Valves beschikt elke cilinder naast de primaire, door de rijder bediende gaskleppen over een tweede set kleppen die door de ECU worden aangestuurd; deze secundaire kleppen temperen de luchtstroom zodat de motor soepeler en lineair reageert, de verbranding efficiënter wordt en het vermogen beter beheersbaar blijft, zelfs bij grote gasklepdiameters.
Bij de Horizontal Back-Link Rear Suspension ligt de achterschokdemper bijna horizontaal, wat bijdraagt aan massacentralisatie en zorgt voor slim gebruik van de beschikbare ruimte.
Vergeleken met de traditionele, verticaal geplaatste Uni-Trak-demper, ligt de schokdemper bij Horizontal Back-link achtervering bijna horizontaal dicht bij het zwaartepunt, wat massacentralisatie bevordert, ruimte onder de swingarm vrijmaakt voor een grotere uitlaatkamer en een compacter, lichter uitlaatsysteem, en de demper bovendien verder weg houdt van uitlaathitte, waardoor de dempingsprestaties constanter blijven.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
KTRC met 2 modi biedt tractiecontrole die past bij uiteenlopende rijomstandigheden.
Kawasaki’s geavanceerde KTRC-tractiecontrole combineert betere sportprestaties met extra geruststelling op gladde ondergrond: twee standen (en bij A2-uitvoeringen één stand) laten de rijder kiezen hoeveel ondersteuning gewenst is, van subtiel ingrijpen bij sportief rijden tot meer hulp op slechte of natte wegen, terwijl het systeem desgewenst ook volledig kan worden uitgeschakeld.
De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
Gebaseerd op ervaring uit de racerij gebruikt de Assist & Slipper Clutch twee verschillende nokken: de assistkoppeling trekt de platen steviger tegen elkaar voor een lichtere hendelbediening, terwijl de slipperfunctie bij hard terugschakelen de druk juist verlicht om te voorkomen dat het achterwiel blokkeert of begint te stuiteren, wat vooral bij sportief en circuitgebruik veel vertrouwen geeft.
Dual Throttle Valves zorgen voor meer vermogen en betere rijeigenschappen als gevolg van aansturing van die secundaire kleppen door de ECU.
Bij Dual Throttle Valves beschikt elke cilinder naast de primaire, door de rijder bediende gaskleppen over een tweede set kleppen die door de ECU worden aangestuurd; deze secundaire kleppen temperen de luchtstroom zodat de motor soepeler en lineair reageert, de verbranding efficiënter wordt en het vermogen beter beheersbaar blijft, zelfs bij grote gasklepdiameters.
Bij de Horizontal Back-Link Rear Suspension ligt de achterschokdemper bijna horizontaal, wat bijdraagt aan massacentralisatie en zorgt voor slim gebruik van de beschikbare ruimte.
Vergeleken met de traditionele, verticaal geplaatste Uni-Trak-demper, ligt de schokdemper bij Horizontal Back-link achtervering bijna horizontaal dicht bij het zwaartepunt, wat massacentralisatie bevordert, ruimte onder de swingarm vrijmaakt voor een grotere uitlaatkamer en een compacter, lichter uitlaatsysteem, en de demper bovendien verder weg houdt van uitlaathitte, waardoor de dempingsprestaties constanter blijven.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 10.8:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 8 valves |
| Boring x Slag | 83.0 x 60.0 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 649 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinjectie met dubbele gaskleppen: 36 mm x 2 |
| Smering | Geforceerde smering, semi-dry sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
| CO2 uitstoot | 107 g/km |
| Brandstofverbruik | 4.4 l/100km |
| CO2 emission 35 kW kit | 107.0 g/km |
| Brandstofverbruik 35 kW kit | 4.5 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 2.095 (88/42) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.438 (39/16) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 1.714 (36/21) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.333 (32/24) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.111 (30/27) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 0.966 (28/29) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 0.852 (23/27) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.067 (46/15) |
| Type frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 100 mm |
| Veerweg voor | 125 mm |
| Veerweg achter | 130 mm |
| Band, voor | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Band, achter | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
| L x B x H | 2,065 x 800 x 1,115 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 35° / 35° |
| Wielbasis | 1,405 mm |
| Grondspeling | 125 mm |
| Brandstofcapaciteit | 12.0 liter |
| Zithoogte | 820 mm |
| Rijklaargewicht* | 187 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 174 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Dubbele schijven |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 300 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger |
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Diameter achterrem | Ø 220 mm |
| Type achterremklauw | Enkele zuiger |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Diameter van voorvering | Ø 41 mm |
| Vering, achter | Horizontale Back-link, gas gevulde cilinder met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning |
Inpage Navigation Section: Accessories
Help je motor te beschermen tegen omvalschade. Frame sliders van hoogwaardig zwart ABS-kunststof met Kawasaki-logo worden gemonteerd met fabrieksontworpen metalen beugels. Inclusief de benodigde beugels, montagematerialen en montage-instructies. Frame sliders bieden extra bescherming maar voorkomen niet alle vormen van schade.
In samenwerking met SP Connect ontwikkelde smartphone-mounset bestaande uit een koppelingbevestiging, anti-vibratiemodule en universele phone clamp. Geschikt voor de meeste smartphones. Trek de kroon naar buiten, draai vast, duw de kroon terug en je telefoon zit stevig vergrendeld, maar blijft volledig bedienbaar en is in seconden te plaatsen of te verwijderen.
CNC machined billet aluminium Oil Filler Cap with gold finish Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with your Kawasaki Dealer on availability and additional parts needed for installation
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).