Inpage Navigation Section: Overzicht
Welkom bij de iconische Ninja familie. De Ninja 125 biedt een fantastisch totaalpakket om je sportieve aspiraties waar te maken. Ook biedt de Ninja 125 dezelfde technologie als bij de Ninja H2, door het gebruik van een trellis frame van stalen buizen. Met zijn A1 motorblok van 15 pk (11kW), is de Ninja 125 de ideale stap om kennis te maken met Kawasaki.
Kleuren
Vanaf €6.299,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de lichte constructie, wendbaarheid en optimale massacentralisatie biedt het chassis een voorspelbaar rijgedrag met veel gevoel en vertrouwen voor een brede groep rijders. De makkelijke handling maakt het manoeuvreren, bijvoorbeeld tijdens het parkeren, bovendien een stuk eenvoudiger.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de lichte constructie, wendbaarheid en optimale massacentralisatie biedt het chassis een voorspelbaar rijgedrag met veel gevoel en vertrouwen voor een brede groep rijders. De makkelijke handling maakt het manoeuvreren, bijvoorbeeld tijdens het parkeren, bovendien een stuk eenvoudiger.
Net als zijn grotere Ninja-broeders heeft de Ninja 125 een scherp design. Zijn kleurstelling, welke direct is overgenomen van de nieuwe Ninja ZX-10R, laat geen twijfel meer bestaan over zijn sportieve karakter.
Net als zijn grotere Ninja-broeders heeft de Ninja 125 een scherp design. Zijn kleurstelling, welke direct is overgenomen van de nieuwe Ninja ZX-10R, laat geen twijfel meer bestaan over zijn sportieve karakter.
De Ninja 125 heeft een volwaardig ‘’full-size’’ chassis. Met een slank trellis buizenframe, sportieve vering en lichtgewicht 17" wielen. Het lichte, wendbare rijgedrag is ideaal voor nieuwe rijders om vertrouwt te raken met het besturen van een volwaardige motorfiets. Slank, compact frame Het Trellis-frame maakt een slank, compact opbouw mogelijk. Hierdoor is de motor soepel te manoeuvreren en kun je gemakkelijk me je voeten bij de grond.
De Ninja 125 heeft een volwaardig ‘’full-size’’ chassis. Met een slank trellis buizenframe, sportieve vering en lichtgewicht 17" wielen. Het lichte, wendbare rijgedrag is ideaal voor nieuwe rijders om vertrouwt te raken met het besturen van een volwaardige motorfiets. Slank, compact frame Het Trellis-frame maakt een slank, compact opbouw mogelijk. Hierdoor is de motor soepel te manoeuvreren en kun je gemakkelijk me je voeten bij de grond.
De soepele vermogensafgifte van de 125 cc 4-takt ééncilinder draagt bij aan de prestaties van de Ninja 125. Net als een typische Kawasaki-motor levert de motor een stevig eindschot bij hoge toerentallen en blijft hij tot aan de toerenbegrenzer trekken. De betrouwbaarheid zorgt voor extra gemoedsrust. Transmissie met zes versnellingen De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. Elektrische start & brandstofinjectie De elektrische starter en de brandstofinjectie zorgen voor een probleemloze start met één druk op de knop.
De soepele vermogensafgifte van de 125 cc 4-takt ééncilinder draagt bij aan de prestaties van de Ninja 125. Net als een typische Kawasaki-motor levert de motor een stevig eindschot bij hoge toerentallen en blijft hij tot aan de toerenbegrenzer trekken. De betrouwbaarheid zorgt voor extra gemoedsrust. Transmissie met zes versnellingen De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. Elektrische start & brandstofinjectie De elektrische starter en de brandstofinjectie zorgen voor een probleemloze start met één druk op de knop.
De Uni Trak achtervering zorgt voor een goede wegligging en absorptie van hobbels. De schokdemper link vermindert de hefboomwerking op de schokdemper doordat de vering wordt samengedrukt: kleine hobbels worden zeer licht gedempt, terwijl grote hobbels veel demping krijgen. De schokdemper heeft een 5-voudig instelbereik van totaal 60 mm, wat bijdraagt aan de balans tussen een lichte besturing en een rustig karakter. Met de 5-voudig instelbare preload kan de rijder gemakkelijk de rijhoogte wijzigen, of de motor instellen voor een passagier of bagage.
De Uni Trak achtervering zorgt voor een goede wegligging en absorptie van hobbels. De schokdemper link vermindert de hefboomwerking op de schokdemper doordat de vering wordt samengedrukt: kleine hobbels worden zeer licht gedempt, terwijl grote hobbels veel demping krijgen. De schokdemper heeft een 5-voudig instelbereik van totaal 60 mm, wat bijdraagt aan de balans tussen een lichte besturing en een rustig karakter. Met de 5-voudig instelbare preload kan de rijder gemakkelijk de rijhoogte wijzigen, of de motor instellen voor een passagier of bagage.
De standaard ABS draagt bij aan de geruststelling van de berijder. Het hightech systeem is speciaal ontworpen voor motorfietsen en heeft een zeer compacte ABS-unit. Onafhankelijke activering maximaliseert de sportieve controle.
De standaard ABS draagt bij aan de geruststelling van de berijder. Het hightech systeem is speciaal ontworpen voor motorfietsen en heeft een zeer compacte ABS-unit. Onafhankelijke activering maximaliseert de sportieve controle.
Het optionele ERGO-FIT zadel maakt het mogelijk om de standaard zitpositie te verhogen met +20 mm
Het optionele ERGO-FIT zadel maakt het mogelijk om de standaard zitpositie te verhogen met +20 mm
De telescopische vork van ø37 mm draagt bij aan zowel een licht en wendbaar en stabiel rijgedrag. Kawasaki's originele Uni Trak-achtervering zorgt voor een soepele rit onder alle omstandigheden.
De telescopische vork van ø37 mm draagt bij aan zowel een licht en wendbaar en stabiel rijgedrag. Kawasaki's originele Uni Trak-achtervering zorgt voor een soepele rit onder alle omstandigheden.
Het scherpe design van het achterlicht past perfect bij de sportieve uitstraling.
Het scherpe design van het achterlicht past perfect bij de sportieve uitstraling.
De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. De koppeling grijpt soepel aan en ontkoppelt soepel, waardoor hij gemakkelijk te bedienen is voor nieuwe rijders.
De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. De koppeling grijpt soepel aan en ontkoppelt soepel, waardoor hij gemakkelijk te bedienen is voor nieuwe rijders.
Voor en achter zorgen schijfremmen voor indrukwekkende remprestaties. Dubbelzuigerremklauwen grijpen op een Ø 290 mm remschijf vóór en een Ø 220 mm schijf achter. Het petal-schijfdesign draagt bij aan de sportieve Kawasaki-uitstraling.
Voor en achter zorgen schijfremmen voor indrukwekkende remprestaties. Dubbelzuigerremklauwen grijpen op een Ø 290 mm remschijf vóór en een Ø 220 mm schijf achter. Het petal-schijfdesign draagt bij aan de sportieve Kawasaki-uitstraling.
De ergonomie van de Ninja 125 is ontworpen met het oog op sportief rijden en dagelijks gebruik. De rijpositie is de met de clip ons een perfecte combinatie van sportief en comfortabel.
De ergonomie van de Ninja 125 is ontworpen met het oog op sportief rijden en dagelijks gebruik. De rijpositie is de met de clip ons een perfecte combinatie van sportief en comfortabel.
Het volledig digitale instrumentenpaneel geeft de cockpit een moderne, sportieve uitstraling.
Het volledig digitale instrumentenpaneel geeft de cockpit een moderne, sportieve uitstraling.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de lichte constructie, wendbaarheid en optimale massacentralisatie biedt het chassis een voorspelbaar rijgedrag met veel gevoel en vertrouwen voor een brede groep rijders. De makkelijke handling maakt het manoeuvreren, bijvoorbeeld tijdens het parkeren, bovendien een stuk eenvoudiger.
Gebruiksgemak staat centraal: het compacte chassis is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Dankzij de lichte constructie, wendbaarheid en optimale massacentralisatie biedt het chassis een voorspelbaar rijgedrag met veel gevoel en vertrouwen voor een brede groep rijders. De makkelijke handling maakt het manoeuvreren, bijvoorbeeld tijdens het parkeren, bovendien een stuk eenvoudiger.
Net als zijn grotere Ninja-broeders heeft de Ninja 125 een scherp design. Zijn kleurstelling, welke direct is overgenomen van de nieuwe Ninja ZX-10R, laat geen twijfel meer bestaan over zijn sportieve karakter.
Net als zijn grotere Ninja-broeders heeft de Ninja 125 een scherp design. Zijn kleurstelling, welke direct is overgenomen van de nieuwe Ninja ZX-10R, laat geen twijfel meer bestaan over zijn sportieve karakter.
De Ninja 125 heeft een volwaardig ‘’full-size’’ chassis. Met een slank trellis buizenframe, sportieve vering en lichtgewicht 17" wielen. Het lichte, wendbare rijgedrag is ideaal voor nieuwe rijders om vertrouwt te raken met het besturen van een volwaardige motorfiets. Slank, compact frame Het Trellis-frame maakt een slank, compact opbouw mogelijk. Hierdoor is de motor soepel te manoeuvreren en kun je gemakkelijk me je voeten bij de grond.
De Ninja 125 heeft een volwaardig ‘’full-size’’ chassis. Met een slank trellis buizenframe, sportieve vering en lichtgewicht 17" wielen. Het lichte, wendbare rijgedrag is ideaal voor nieuwe rijders om vertrouwt te raken met het besturen van een volwaardige motorfiets. Slank, compact frame Het Trellis-frame maakt een slank, compact opbouw mogelijk. Hierdoor is de motor soepel te manoeuvreren en kun je gemakkelijk me je voeten bij de grond.
De soepele vermogensafgifte van de 125 cc 4-takt ééncilinder draagt bij aan de prestaties van de Ninja 125. Net als een typische Kawasaki-motor levert de motor een stevig eindschot bij hoge toerentallen en blijft hij tot aan de toerenbegrenzer trekken. De betrouwbaarheid zorgt voor extra gemoedsrust. Transmissie met zes versnellingen De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. Elektrische start & brandstofinjectie De elektrische starter en de brandstofinjectie zorgen voor een probleemloze start met één druk op de knop.
De soepele vermogensafgifte van de 125 cc 4-takt ééncilinder draagt bij aan de prestaties van de Ninja 125. Net als een typische Kawasaki-motor levert de motor een stevig eindschot bij hoge toerentallen en blijft hij tot aan de toerenbegrenzer trekken. De betrouwbaarheid zorgt voor extra gemoedsrust. Transmissie met zes versnellingen De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. Elektrische start & brandstofinjectie De elektrische starter en de brandstofinjectie zorgen voor een probleemloze start met één druk op de knop.
De Uni Trak achtervering zorgt voor een goede wegligging en absorptie van hobbels. De schokdemper link vermindert de hefboomwerking op de schokdemper doordat de vering wordt samengedrukt: kleine hobbels worden zeer licht gedempt, terwijl grote hobbels veel demping krijgen. De schokdemper heeft een 5-voudig instelbereik van totaal 60 mm, wat bijdraagt aan de balans tussen een lichte besturing en een rustig karakter. Met de 5-voudig instelbare preload kan de rijder gemakkelijk de rijhoogte wijzigen, of de motor instellen voor een passagier of bagage.
De Uni Trak achtervering zorgt voor een goede wegligging en absorptie van hobbels. De schokdemper link vermindert de hefboomwerking op de schokdemper doordat de vering wordt samengedrukt: kleine hobbels worden zeer licht gedempt, terwijl grote hobbels veel demping krijgen. De schokdemper heeft een 5-voudig instelbereik van totaal 60 mm, wat bijdraagt aan de balans tussen een lichte besturing en een rustig karakter. Met de 5-voudig instelbare preload kan de rijder gemakkelijk de rijhoogte wijzigen, of de motor instellen voor een passagier of bagage.
De standaard ABS draagt bij aan de geruststelling van de berijder. Het hightech systeem is speciaal ontworpen voor motorfietsen en heeft een zeer compacte ABS-unit. Onafhankelijke activering maximaliseert de sportieve controle.
De standaard ABS draagt bij aan de geruststelling van de berijder. Het hightech systeem is speciaal ontworpen voor motorfietsen en heeft een zeer compacte ABS-unit. Onafhankelijke activering maximaliseert de sportieve controle.
Het optionele ERGO-FIT zadel maakt het mogelijk om de standaard zitpositie te verhogen met +20 mm
Het optionele ERGO-FIT zadel maakt het mogelijk om de standaard zitpositie te verhogen met +20 mm
De telescopische vork van ø37 mm draagt bij aan zowel een licht en wendbaar en stabiel rijgedrag. Kawasaki's originele Uni Trak-achtervering zorgt voor een soepele rit onder alle omstandigheden.
De telescopische vork van ø37 mm draagt bij aan zowel een licht en wendbaar en stabiel rijgedrag. Kawasaki's originele Uni Trak-achtervering zorgt voor een soepele rit onder alle omstandigheden.
Het scherpe design van het achterlicht past perfect bij de sportieve uitstraling.
Het scherpe design van het achterlicht past perfect bij de sportieve uitstraling.
De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. De koppeling grijpt soepel aan en ontkoppelt soepel, waardoor hij gemakkelijk te bedienen is voor nieuwe rijders.
De soepel schakelende zesversnellingsbak vult de sportieve prestaties op straat aan en biedt een versnelling voor elke situatie. De koppeling grijpt soepel aan en ontkoppelt soepel, waardoor hij gemakkelijk te bedienen is voor nieuwe rijders.
Voor en achter zorgen schijfremmen voor indrukwekkende remprestaties. Dubbelzuigerremklauwen grijpen op een Ø 290 mm remschijf vóór en een Ø 220 mm schijf achter. Het petal-schijfdesign draagt bij aan de sportieve Kawasaki-uitstraling.
Voor en achter zorgen schijfremmen voor indrukwekkende remprestaties. Dubbelzuigerremklauwen grijpen op een Ø 290 mm remschijf vóór en een Ø 220 mm schijf achter. Het petal-schijfdesign draagt bij aan de sportieve Kawasaki-uitstraling.
De ergonomie van de Ninja 125 is ontworpen met het oog op sportief rijden en dagelijks gebruik. De rijpositie is de met de clip ons een perfecte combinatie van sportief en comfortabel.
De ergonomie van de Ninja 125 is ontworpen met het oog op sportief rijden en dagelijks gebruik. De rijpositie is de met de clip ons een perfecte combinatie van sportief en comfortabel.
Het volledig digitale instrumentenpaneel geeft de cockpit een moderne, sportieve uitstraling.
Het volledig digitale instrumentenpaneel geeft de cockpit een moderne, sportieve uitstraling.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
ABS voorkomt wielblokkering tijdens het remmen en zorgt zo voor stabiele remprestaties.
ABS voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer er hard wordt geremd of wanneer de rijder remt op ondergronden met weinig grip, zoals nat asfalt of putdeksels; dankzij verfijnde, uitgebreid geteste software biedt Kawasaki ABS stabiele remprestaties en extra gemoedsrust, met speciale systemen zoals KIBS voor supersportmodellen en K-ACT ABS voor zware tourmotoren, zodat elke rijstijl optimaal wordt ondersteund.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 11.7:1 |
| Kleppensysteem | DOHC |
| Boring x Slag | 58.0 x 47.2 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 125 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 28 mm x 1 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 10.4 kW / 10,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 11.7 N•m {} / 7,700 rpm |
| CO2 uitstoot | 61 g/km |
| Brandstofverbruik | 2.7 l/100km |
| Transmissie | 6 versnellingen |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 2.966 (86/29) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.833 (34/12) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 1.875 (30/16) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.444 (26/18 |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.208 (29/24) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.056 (19/18) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 0.962 (25/26) |
| Eindaandrijving | Gesloten ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.500 (56/16) |
| Type frame | Buisvormige diamant frame, staal |
|---|---|
| Spoor | 90 mm |
| Veerweg voor | 110 mm |
| Veerweg achter | 120 mm |
| Band, voor | 100/80-17 M/C 52S |
| Band, achter | 130/70-17 M/C 62S |
| L x B x H | 1,935 x 685 x 1,075 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 30° / 30° |
| Wielbasis | 1,330 mm |
| Grondspeling | 170 mm |
| Brandstofcapaciteit | 11.0 liter |
| Zithoogte | 785 mm |
| Rijklaargewicht* | 149 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 139 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Remmen, voor | Enkele schijf |
|---|---|
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Vering, achter | Uni-Trak swingarm |
Inpage Navigation Section: Accessories
Maak je leven makkelijker met de versnellingsindicator voor zowel de Z125 als Ninja 125. Deze vooraf geprogrammeerde indicator (ontwikkeld in samenwerking met HealTech Electronics) is plug-and-play. Voor de Z125 wordt het optionele bracket aanbevolen voor een ergonomische kijkhoek. Automatische helderheidsregeling, verborgen touchsensor, IP68-waterdicht, geheugenopslag en montagematerialen inbegrepen.
Premium achterbok die demontabel is voor eenvoudig transport. Geleverd in stevige draagkoffer. Gemaakt van hoogwaardig staal met groene/zwarte afwerking en laser-gesneden Kawasaki-logo. Optionele adapters: Y-vorken voor bobbins (163JAY0021) of L-vorken voor ondersteuning op de swingarm (163JAY0022).