Inpage Navigation Section: Overzicht
De Kawasaki Elektrode 20 is een lichtgewicht, gemakkelijk te bedienen elektrische balansfiets, geschikt voor kinderen van 8 jaar en ouder. Gebouwd met een focus op lange rijtijd en snelle acceleratie, is deze fiets ontworpen voor maximaal plezier. Met zijn krachtige elektrische aandrijfsysteem zorgt dit model voor een soepele, stille en onderhoudsvrije rijervaring en biedt kinderen daarmee een geweldige introductie tot de wereld van motorrijden.
Kleur
Show all
Show less
Vanaf €2.299,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Met een krachtige elektrische motor in het wiel, hoogwaardige componenten en een robuuste constructie is de Elektrode 20 gebouwd om sterk en degelijk te zijn.
Met een krachtige elektrische motor in het wiel, hoogwaardige componenten en een robuuste constructie is de Elektrode 20 gebouwd om sterk en degelijk te zijn.
De topsnelheid en rijtijd kunnen variëren afhankelijk van de leeftijd van de accu, de lading, het aantal laadcycli, het gewicht van de rijder, de snelheid en de rijomstandigheden.
De topsnelheid en rijtijd kunnen variëren afhankelijk van de leeftijd van de accu, de lading, het aantal laadcycli, het gewicht van de rijder, de snelheid en de rijomstandigheden.
Dankzij het in hoogte verstelbare zadel en de 20”-wielen kan de Elektrode 20 eenvoudig worden aangepast aan rijders tot 60 kg. Door zijn formaat en lichte gewicht wekt hij vertrouwen bij iedereen die overstapt van een fiets of een kleinere gemotoriseerde tweewieler.
Dankzij het in hoogte verstelbare zadel en de 20”-wielen kan de Elektrode 20 eenvoudig worden aangepast aan rijders tot 60 kg. Door zijn formaat en lichte gewicht wekt hij vertrouwen bij iedereen die overstapt van een fiets of een kleinere gemotoriseerde tweewieler.
De 750-watt motor in het wiel zorgt voor krachtige prestaties en tovert elke keer weer een glimlach op het gezicht van de rijder zodra de gashendel wordt opengedraaid. Doordat de motor in het wiel zit, ligt het zwaartepunt laag en is de balans optimaal, wat het sturen en de wendbaarheid ten goede komt.
De 750-watt motor in het wiel zorgt voor krachtige prestaties en tovert elke keer weer een glimlach op het gezicht van de rijder zodra de gashendel wordt opengedraaid. Doordat de motor in het wiel zit, ligt het zwaartepunt laag en is de balans optimaal, wat het sturen en de wendbaarheid ten goede komt.
Dankzij het ontbreken van een ketting zijn er minder bewegende delen, en de stille, elektrische aandrijving maakt het rijden minder overweldigend dan op bijvoorbeeld een kleine offroad-motor als de KLX110R of KLX140R.
Dankzij het ontbreken van een ketting zijn er minder bewegende delen, en de stille, elektrische aandrijving maakt het rijden minder overweldigend dan op bijvoorbeeld een kleine offroad-motor als de KLX110R of KLX140R.
Op het gebied van styling is de Elektrode 20 sterk geïnspireerd op de legendarische Kawasaki KX-crossmotoren. Elementen als de nummerplaat aan de voorzijde en de Lime Green kleur met Kawasaki-graphics zijn direct te herleiden naar de grote crossers.
Op het gebied van styling is de Elektrode 20 sterk geïnspireerd op de legendarische Kawasaki KX-crossmotoren. Elementen als de nummerplaat aan de voorzijde en de Lime Green kleur met Kawasaki-graphics zijn direct te herleiden naar de grote crossers.
De fietsachtige pedalen draaien 360 graden mee met de beweging van de rijder, zodat iedereen eenvoudig zijn of haar ideale rijpositie kan vinden.
De fietsachtige pedalen draaien 360 graden mee met de beweging van de rijder, zodat iedereen eenvoudig zijn of haar ideale rijpositie kan vinden.
Het lichte maar uiterst duurzame aluminium frame is gecombineerd met spaakwielen voor een stevig geheel wat geschikt is voor grotere rijders en tegelijkertijd een comfortabele zitpositie biedt.
Het lichte maar uiterst duurzame aluminium frame is gecombineerd met spaakwielen voor een stevig geheel wat geschikt is voor grotere rijders en tegelijkertijd een comfortabele zitpositie biedt.
Drie selecteerbare snelheidsmodi (Low: max. 21 km/u, Mid: max. 39 km/u met geleidelijke acceleratie, High: max. 39 km/u) stellen rijders in staat om de snelheid af te stemmen op hun vaardigheidsniveau en de omstandigheden.
Drie selecteerbare snelheidsmodi (Low: max. 21 km/u, Mid: max. 39 km/u met geleidelijke acceleratie, High: max. 39 km/u) stellen rijders in staat om de snelheid af te stemmen op hun vaardigheidsniveau en de omstandigheden.
De telescopische voorvork, vergelijkbaar met die van een mountainbike, helpt om schokken te dempen zodat rijders met vertrouwen offroad-uitdagingen aan kunnen gaan.
De telescopische voorvork, vergelijkbaar met die van een mountainbike, helpt om schokken te dempen zodat rijders met vertrouwen offroad-uitdagingen aan kunnen gaan.
Hoogwaardige schijfremmen voor en achter bieden krachtige remprestaties en uitstekende controle.
Hoogwaardige schijfremmen voor en achter bieden krachtige remprestaties en uitstekende controle.
De lithium-ionaccu is geïntegreerd in het frame, wat bescherming biedt tegen vuil, stof en beschadigingen. De accu levert tot 60 minuten rijplezier in de High-modus en tot 180 minuten in de Low-modus. (De werkelijke rijtijd kan variëren afhankelijk van de omstandigheden.)
De lithium-ionaccu is geïntegreerd in het frame, wat bescherming biedt tegen vuil, stof en beschadigingen. De accu levert tot 60 minuten rijplezier in de High-modus en tot 180 minuten in de Low-modus. (De werkelijke rijtijd kan variëren afhankelijk van de omstandigheden.)
De 20” spaakwielen zijn licht en nemen oneffenheden goed op. De binnenbanden en banden zijn vergelijkbaar met die van een fiets, waardoor ze makkelijk te onderhouden zijn.
De 20” spaakwielen zijn licht en nemen oneffenheden goed op. De binnenbanden en banden zijn vergelijkbaar met die van een fiets, waardoor ze makkelijk te onderhouden zijn.
Met een krachtige elektrische motor in het wiel, hoogwaardige componenten en een robuuste constructie is de Elektrode 20 gebouwd om sterk en degelijk te zijn.
Met een krachtige elektrische motor in het wiel, hoogwaardige componenten en een robuuste constructie is de Elektrode 20 gebouwd om sterk en degelijk te zijn.
De topsnelheid en rijtijd kunnen variëren afhankelijk van de leeftijd van de accu, de lading, het aantal laadcycli, het gewicht van de rijder, de snelheid en de rijomstandigheden.
De topsnelheid en rijtijd kunnen variëren afhankelijk van de leeftijd van de accu, de lading, het aantal laadcycli, het gewicht van de rijder, de snelheid en de rijomstandigheden.
Dankzij het in hoogte verstelbare zadel en de 20”-wielen kan de Elektrode 20 eenvoudig worden aangepast aan rijders tot 60 kg. Door zijn formaat en lichte gewicht wekt hij vertrouwen bij iedereen die overstapt van een fiets of een kleinere gemotoriseerde tweewieler.
Dankzij het in hoogte verstelbare zadel en de 20”-wielen kan de Elektrode 20 eenvoudig worden aangepast aan rijders tot 60 kg. Door zijn formaat en lichte gewicht wekt hij vertrouwen bij iedereen die overstapt van een fiets of een kleinere gemotoriseerde tweewieler.
De 750-watt motor in het wiel zorgt voor krachtige prestaties en tovert elke keer weer een glimlach op het gezicht van de rijder zodra de gashendel wordt opengedraaid. Doordat de motor in het wiel zit, ligt het zwaartepunt laag en is de balans optimaal, wat het sturen en de wendbaarheid ten goede komt.
De 750-watt motor in het wiel zorgt voor krachtige prestaties en tovert elke keer weer een glimlach op het gezicht van de rijder zodra de gashendel wordt opengedraaid. Doordat de motor in het wiel zit, ligt het zwaartepunt laag en is de balans optimaal, wat het sturen en de wendbaarheid ten goede komt.
Dankzij het ontbreken van een ketting zijn er minder bewegende delen, en de stille, elektrische aandrijving maakt het rijden minder overweldigend dan op bijvoorbeeld een kleine offroad-motor als de KLX110R of KLX140R.
Dankzij het ontbreken van een ketting zijn er minder bewegende delen, en de stille, elektrische aandrijving maakt het rijden minder overweldigend dan op bijvoorbeeld een kleine offroad-motor als de KLX110R of KLX140R.
Op het gebied van styling is de Elektrode 20 sterk geïnspireerd op de legendarische Kawasaki KX-crossmotoren. Elementen als de nummerplaat aan de voorzijde en de Lime Green kleur met Kawasaki-graphics zijn direct te herleiden naar de grote crossers.
Op het gebied van styling is de Elektrode 20 sterk geïnspireerd op de legendarische Kawasaki KX-crossmotoren. Elementen als de nummerplaat aan de voorzijde en de Lime Green kleur met Kawasaki-graphics zijn direct te herleiden naar de grote crossers.
De fietsachtige pedalen draaien 360 graden mee met de beweging van de rijder, zodat iedereen eenvoudig zijn of haar ideale rijpositie kan vinden.
De fietsachtige pedalen draaien 360 graden mee met de beweging van de rijder, zodat iedereen eenvoudig zijn of haar ideale rijpositie kan vinden.
Het lichte maar uiterst duurzame aluminium frame is gecombineerd met spaakwielen voor een stevig geheel wat geschikt is voor grotere rijders en tegelijkertijd een comfortabele zitpositie biedt.
Het lichte maar uiterst duurzame aluminium frame is gecombineerd met spaakwielen voor een stevig geheel wat geschikt is voor grotere rijders en tegelijkertijd een comfortabele zitpositie biedt.
Drie selecteerbare snelheidsmodi (Low: max. 21 km/u, Mid: max. 39 km/u met geleidelijke acceleratie, High: max. 39 km/u) stellen rijders in staat om de snelheid af te stemmen op hun vaardigheidsniveau en de omstandigheden.
Drie selecteerbare snelheidsmodi (Low: max. 21 km/u, Mid: max. 39 km/u met geleidelijke acceleratie, High: max. 39 km/u) stellen rijders in staat om de snelheid af te stemmen op hun vaardigheidsniveau en de omstandigheden.
De telescopische voorvork, vergelijkbaar met die van een mountainbike, helpt om schokken te dempen zodat rijders met vertrouwen offroad-uitdagingen aan kunnen gaan.
De telescopische voorvork, vergelijkbaar met die van een mountainbike, helpt om schokken te dempen zodat rijders met vertrouwen offroad-uitdagingen aan kunnen gaan.
Hoogwaardige schijfremmen voor en achter bieden krachtige remprestaties en uitstekende controle.
Hoogwaardige schijfremmen voor en achter bieden krachtige remprestaties en uitstekende controle.
De lithium-ionaccu is geïntegreerd in het frame, wat bescherming biedt tegen vuil, stof en beschadigingen. De accu levert tot 60 minuten rijplezier in de High-modus en tot 180 minuten in de Low-modus. (De werkelijke rijtijd kan variëren afhankelijk van de omstandigheden.)
De lithium-ionaccu is geïntegreerd in het frame, wat bescherming biedt tegen vuil, stof en beschadigingen. De accu levert tot 60 minuten rijplezier in de High-modus en tot 180 minuten in de Low-modus. (De werkelijke rijtijd kan variëren afhankelijk van de omstandigheden.)
De 20” spaakwielen zijn licht en nemen oneffenheden goed op. De binnenbanden en banden zijn vergelijkbaar met die van een fiets, waardoor ze makkelijk te onderhouden zijn.
De 20” spaakwielen zijn licht en nemen oneffenheden goed op. De binnenbanden en banden zijn vergelijkbaar met die van een fiets, waardoor ze makkelijk te onderhouden zijn.
Elektrisch aangedreven Kawasaki EV-modellen bieden schoon, stil rijplezier zonder in te leveren op de typische Kawasaki-beleving.
Terwijl de wereld richting carbonneutraliteit beweegt, bieden elektrisch aangedreven Kawasaki EV-modellen een schoon en stil alternatief voor verbrandingsmotoren, met sterk aanspreekvermogen vanaf stilstand, lichte en vertrouwenwekkende rijeigenschappen en een volwaardige motorfietsuitstraling, zodat het typische Kawasaki-rijplezier ook zonder uitlaatgas en motorgeluid behouden blijft.
Power Modes maken het mogelijk het motorvermogen aan te passen aan de rijomstandigheden.
Modellen met meerdere Power Modes geven de rijder eenvoudig de keuze uit verschillende vermogensafgiftes: naast Full Power zijn er één of twee standen (Middle, Low) waarin het maximale vermogen wordt begrensd en de gasrespons milder is, zodat je het karakter van de motor kunt afstemmen op rijomstandigheden, ervaring en persoonlijke voorkeur.
Wanneer de motorfiets uitsluitend op de elektromotor rijdt, worden er geen emissies uitgestoten.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
Elektrisch aangedreven Kawasaki EV-modellen bieden schoon, stil rijplezier zonder in te leveren op de typische Kawasaki-beleving.
Terwijl de wereld richting carbonneutraliteit beweegt, bieden elektrisch aangedreven Kawasaki EV-modellen een schoon en stil alternatief voor verbrandingsmotoren, met sterk aanspreekvermogen vanaf stilstand, lichte en vertrouwenwekkende rijeigenschappen en een volwaardige motorfietsuitstraling, zodat het typische Kawasaki-rijplezier ook zonder uitlaatgas en motorgeluid behouden blijft.
Power Modes maken het mogelijk het motorvermogen aan te passen aan de rijomstandigheden.
Modellen met meerdere Power Modes geven de rijder eenvoudig de keuze uit verschillende vermogensafgiftes: naast Full Power zijn er één of twee standen (Middle, Low) waarin het maximale vermogen wordt begrensd en de gasrespons milder is, zodat je het karakter van de motor kunt afstemmen op rijomstandigheden, ervaring en persoonlijke voorkeur.
Wanneer de motorfiets uitsluitend op de elektromotor rijdt, worden er geen emissies uitgestoten.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
| Type frame | - |
|---|---|
| L x B x H | 1,505 x 668 x 929 mm |
| Wielbasis | 898 mm |
| Grondspeling | 181 mm |
| Rijklaar gewicht | 20.9 kg |
| Remmen, voor | Mechanische schijf |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 160 mm |
| Remmen, achter | Mechanische schijf |
| Diameter achterrem | Ø 160 mm |
| Vering, voor | Telescopische vork |
| Diameter van voorvering | Ø 28 mm |
Inpage Navigation Section: Accessories