Inpage Navigation Section: Overzicht
Van de eerste meters tot de hoogste trede van het podium, de Kawasaki KX85 modellen bieden de perfecte opstap voor ieder jong talent. Gemaakt voor de optimale ontwikkeling van vaardigheden in de jonge jaren van elk toekomstig kampioen. De KX85 I heeft een 17'' voorwiel en 14'' achterwiel.
Kleur
Vanaf €5.199,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Het geheel nieuwe, minimalistische bodywork, de vlakkere tank en de slankere, vlakkere zitting zijn ontworpen om het voor racers gemakkelijker te maken om snel te gaan.
Het geheel nieuwe, minimalistische bodywork, de vlakkere tank en de slankere, vlakkere zitting zijn ontworpen om het voor racers gemakkelijker te maken om snel te gaan.
De radiateurkappen zijn opnieuw ontworpen om tegemoet te komen aan een breder scala aan rijders, en het voor hen gemakkelijker om een goede zitpositie op de motor te vinden.
De radiateurkappen zijn opnieuw ontworpen om tegemoet te komen aan een breder scala aan rijders, en het voor hen gemakkelijker om een goede zitpositie op de motor te vinden.
De KX85 is leverbaar in twee maten: de KX85-II heeft 19" voor- en 16" achterwielen, de KX85-I is uitgerust met een 17" voor en 14" achterwiel.
De KX85 is leverbaar in twee maten: de KX85-II heeft 19" voor- en 16" achterwielen, de KX85-I is uitgerust met een 17" voor en 14" achterwiel.
Het geheel nieuwe bodywork en de race graphics zorgen ervoor dat de nieuwe motorfietsen er uitzien als winnaars. Zwarte alumite1 wielen, zwarte vorkbeschermers en blauwe alumite1 afwerking van de veringafstellers versterken hun fabrieksracerimago nog verder.
Het geheel nieuwe bodywork en de race graphics zorgen ervoor dat de nieuwe motorfietsen er uitzien als winnaars. Zwarte alumite1 wielen, zwarte vorkbeschermers en blauwe alumite1 afwerking van de veringafstellers versterken hun fabrieksracerimago nog verder.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt de frisse lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan betere koelprestaties.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt de frisse lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan betere koelprestaties.
Een keuze uit zes standen stelt de rijders in staat om hun rijpositie op maat te maken.
Een keuze uit zes standen stelt de rijders in staat om hun rijpositie op maat te maken.
Het toegenomen vermogen van de KX85-II wordt gecompleteerd door een geheel nieuwe - sterkere - versnellingsbak.
Het toegenomen vermogen van de KX85-II wordt gecompleteerd door een geheel nieuwe - sterkere - versnellingsbak.
Het geheel nieuwe, minimalistische bodywork, de vlakkere tank en de slankere, vlakkere zitting zijn ontworpen om het voor racers gemakkelijker te maken om snel te gaan.
Het geheel nieuwe, minimalistische bodywork, de vlakkere tank en de slankere, vlakkere zitting zijn ontworpen om het voor racers gemakkelijker te maken om snel te gaan.
De radiateurkappen zijn opnieuw ontworpen om tegemoet te komen aan een breder scala aan rijders, en het voor hen gemakkelijker om een goede zitpositie op de motor te vinden.
De radiateurkappen zijn opnieuw ontworpen om tegemoet te komen aan een breder scala aan rijders, en het voor hen gemakkelijker om een goede zitpositie op de motor te vinden.
De KX85 is leverbaar in twee maten: de KX85-II heeft 19" voor- en 16" achterwielen, de KX85-I is uitgerust met een 17" voor en 14" achterwiel.
De KX85 is leverbaar in twee maten: de KX85-II heeft 19" voor- en 16" achterwielen, de KX85-I is uitgerust met een 17" voor en 14" achterwiel.
Het geheel nieuwe bodywork en de race graphics zorgen ervoor dat de nieuwe motorfietsen er uitzien als winnaars. Zwarte alumite1 wielen, zwarte vorkbeschermers en blauwe alumite1 afwerking van de veringafstellers versterken hun fabrieksracerimago nog verder.
Het geheel nieuwe bodywork en de race graphics zorgen ervoor dat de nieuwe motorfietsen er uitzien als winnaars. Zwarte alumite1 wielen, zwarte vorkbeschermers en blauwe alumite1 afwerking van de veringafstellers versterken hun fabrieksracerimago nog verder.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt de frisse lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan betere koelprestaties.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt de frisse lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan betere koelprestaties.
Een keuze uit zes standen stelt de rijders in staat om hun rijpositie op maat te maken.
Een keuze uit zes standen stelt de rijders in staat om hun rijpositie op maat te maken.
Het toegenomen vermogen van de KX85-II wordt gecompleteerd door een geheel nieuwe - sterkere - versnellingsbak.
Het toegenomen vermogen van de KX85-II wordt gecompleteerd door een geheel nieuwe - sterkere - versnellingsbak.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 2-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
| Kleppensysteem | Zuigerveerklep |
| Boring x Slag | 48.5 x 45.8 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 84 cm³ |
| Brandstofsysteem | Carburateur |
| Smering | Benzine mengsel |
| Start systeem | Primaire kick |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Transmissie | 6 versnellingen |
|---|---|
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 3.400 (68/20) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.538 (33/13) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 1.875 (30/16) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.500 (27/18) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.250 (25/20) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.090 (24/22) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 0.956 (22/23) |
| Eindaandrijving | Ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.643 (51/14) |
| Type frame | Perimeter frame, hoogwaardig staal |
|---|---|
| Spoor | 97 mm |
| Veerweg voor | 275 mm |
| Veerweg achter | 275 mm |
| Band, voor | 70/100-17 40M |
| Band, achter | 90/100-14 49M |
| L x B x H | 1,825 x 765 x 1,100 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 45° / 45° |
| Wielbasis | 1,260 mm |
| Grondspeling | 290 mm |
| Brandstofcapaciteit | 5.0 liter |
| Zithoogte | 830 mm |
| Rijklaar gewicht | 74.6 kg |
| Remmen, voor | Enkele wave-type schijf |
|---|---|
| Diameter voorrem | Ø 220 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger |
| Remmen, achter | Enkele wave-type schijf |
| Diameter achterrem | Ø 184 mm |
| Type achterremklauw | Enkele zuiger |
| Vering, voor | Inverted vork met 20-weg ingaande demping |
| Diameter van voorvering | Ø 36 mm |
| Vering, achter | Bottom-Link Uni-Trak met instelbare veervoorspanning, 24-voudig compressie en 21-voudig uitgaande demping |
Inpage Navigation Section: Accessories