Inpage Navigation Section: Overzicht
De KX112 is de perfecte tussenstap op weg naar de top. Met zijn 112cc tweetaktmotor beschikt deze supermini over genoeg vermogen terwijl de lichte handling en het geoptimaliseerde chassis helpen bij opdoen van nieuwe vaardigheden en vertrouwen. Bereid jouw toekomstige kampioen voor op de grotere KX-modellen met deze winnende combinatie.
Kleur
Vanaf €5.999,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
De nieuwe radiateurkappen zijn ontworpen om een breder scala aan rijders te accommoderen, waardoor het makkelijker wordt om een goede zithouding op de motor te vinden.
De nieuwe radiateurkappen zijn ontworpen om een breder scala aan rijders te accommoderen, waardoor het makkelijker wordt om een goede zithouding op de motor te vinden.
De extra kracht van de motor wordt aangevuld met een sterkere, volledig nieuwe transmissie.
De extra kracht van de motor wordt aangevuld met een sterkere, volledig nieuwe transmissie.
Zowel qua ergonomische pasvorm, die de controle vergemakkelijkt, als qua stoer en functioneel design, is de styling van de KX112 sterk geïnspireerd op dat van de KX450.
Zowel qua ergonomische pasvorm, die de controle vergemakkelijkt, als qua stoer en functioneel design, is de styling van de KX112 sterk geïnspireerd op dat van de KX450.
Minimalistische bodywork, een vlakke tank en een smal, vlak zadel zorgen ervoor dat je gemakkelijk kunt bewegen op de motor.
Minimalistische bodywork, een vlakke tank en een smal, vlak zadel zorgen ervoor dat je gemakkelijk kunt bewegen op de motor.
Net als bij Kawasaki’s topmodellen in de motocross weerspiegelt het gedurfde, functionele design het racegerichte karakter van deze modellen. De nieuwe shrouds dragen bij aan zowel de ergonomie als de agressieve uitstraling. Fabrieksdetails zoals zwarte alumite velgen en groene alumite verstellers op de vering versterken de familieband met de grotere KX-modellen.
Net als bij Kawasaki’s topmodellen in de motocross weerspiegelt het gedurfde, functionele design het racegerichte karakter van deze modellen. De nieuwe shrouds dragen bij aan zowel de ergonomie als de agressieve uitstraling. Fabrieksdetails zoals zwarte alumite velgen en groene alumite verstellers op de vering versterken de familieband met de grotere KX-modellen.
De KX112 bouwt voort op de sterke basis van zijn voorganger en biedt nog meer in een zeer competitieve klasse. De vermogenswinst is direct merkbaar, waardoor de KX112 overal op het circuit sneller aanvoelt – vooral in situaties waar het sterkere koppel onderin goed benut kan worden.
De KX112 bouwt voort op de sterke basis van zijn voorganger en biedt nog meer in een zeer competitieve klasse. De vermogenswinst is direct merkbaar, waardoor de KX112 overal op het circuit sneller aanvoelt – vooral in situaties waar het sterkere koppel onderin goed benut kan worden.
Een goede connectie met je motor is cruciaal voor snelheid en controle – zeker voor jonge rijders die leren alles uit zichzelf en hun machine te halen. Met meerdere KX-modellen om uit te kiezen, kunnen rijders het model kiezen dat het best past bij hun lengte en niveau.
Een goede connectie met je motor is cruciaal voor snelheid en controle – zeker voor jonge rijders die leren alles uit zichzelf en hun machine te halen. Met meerdere KX-modellen om uit te kiezen, kunnen rijders het model kiezen dat het best past bij hun lengte en niveau.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan een betere koeling.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan een betere koeling.
De grotere cilinderinhoud van de KX112 komt door een langere slag. Met een boring en slag van 52,5 x 51,6 mm levert de nieuwe 112 cc motor krachtiger koppel onderin, wat zorgt voor betere starts en meer trekkracht uit bochten.
De grotere cilinderinhoud van de KX112 komt door een langere slag. Met een boring en slag van 52,5 x 51,6 mm levert de nieuwe 112 cc motor krachtiger koppel onderin, wat zorgt voor betere starts en meer trekkracht uit bochten.
Een stuur met zes verstelmogelijkheden geeft rijders de vrijheid om hun rijpositie optimaal af te stemmen.
Een stuur met zes verstelmogelijkheden geeft rijders de vrijheid om hun rijpositie optimaal af te stemmen.
De nieuwe radiateurkappen zijn ontworpen om een breder scala aan rijders te accommoderen, waardoor het makkelijker wordt om een goede zithouding op de motor te vinden.
De nieuwe radiateurkappen zijn ontworpen om een breder scala aan rijders te accommoderen, waardoor het makkelijker wordt om een goede zithouding op de motor te vinden.
De extra kracht van de motor wordt aangevuld met een sterkere, volledig nieuwe transmissie.
De extra kracht van de motor wordt aangevuld met een sterkere, volledig nieuwe transmissie.
Zowel qua ergonomische pasvorm, die de controle vergemakkelijkt, als qua stoer en functioneel design, is de styling van de KX112 sterk geïnspireerd op dat van de KX450.
Zowel qua ergonomische pasvorm, die de controle vergemakkelijkt, als qua stoer en functioneel design, is de styling van de KX112 sterk geïnspireerd op dat van de KX450.
Minimalistische bodywork, een vlakke tank en een smal, vlak zadel zorgen ervoor dat je gemakkelijk kunt bewegen op de motor.
Minimalistische bodywork, een vlakke tank en een smal, vlak zadel zorgen ervoor dat je gemakkelijk kunt bewegen op de motor.
Net als bij Kawasaki’s topmodellen in de motocross weerspiegelt het gedurfde, functionele design het racegerichte karakter van deze modellen. De nieuwe shrouds dragen bij aan zowel de ergonomie als de agressieve uitstraling. Fabrieksdetails zoals zwarte alumite velgen en groene alumite verstellers op de vering versterken de familieband met de grotere KX-modellen.
Net als bij Kawasaki’s topmodellen in de motocross weerspiegelt het gedurfde, functionele design het racegerichte karakter van deze modellen. De nieuwe shrouds dragen bij aan zowel de ergonomie als de agressieve uitstraling. Fabrieksdetails zoals zwarte alumite velgen en groene alumite verstellers op de vering versterken de familieband met de grotere KX-modellen.
De KX112 bouwt voort op de sterke basis van zijn voorganger en biedt nog meer in een zeer competitieve klasse. De vermogenswinst is direct merkbaar, waardoor de KX112 overal op het circuit sneller aanvoelt – vooral in situaties waar het sterkere koppel onderin goed benut kan worden.
De KX112 bouwt voort op de sterke basis van zijn voorganger en biedt nog meer in een zeer competitieve klasse. De vermogenswinst is direct merkbaar, waardoor de KX112 overal op het circuit sneller aanvoelt – vooral in situaties waar het sterkere koppel onderin goed benut kan worden.
Een goede connectie met je motor is cruciaal voor snelheid en controle – zeker voor jonge rijders die leren alles uit zichzelf en hun machine te halen. Met meerdere KX-modellen om uit te kiezen, kunnen rijders het model kiezen dat het best past bij hun lengte en niveau.
Een goede connectie met je motor is cruciaal voor snelheid en controle – zeker voor jonge rijders die leren alles uit zichzelf en hun machine te halen. Met meerdere KX-modellen om uit te kiezen, kunnen rijders het model kiezen dat het best past bij hun lengte en niveau.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan een betere koeling.
Het nieuwe ontwerp van de radiateurkappen leidt lucht efficiënter naar de radiateur, wat bijdraagt aan een betere koeling.
De grotere cilinderinhoud van de KX112 komt door een langere slag. Met een boring en slag van 52,5 x 51,6 mm levert de nieuwe 112 cc motor krachtiger koppel onderin, wat zorgt voor betere starts en meer trekkracht uit bochten.
De grotere cilinderinhoud van de KX112 komt door een langere slag. Met een boring en slag van 52,5 x 51,6 mm levert de nieuwe 112 cc motor krachtiger koppel onderin, wat zorgt voor betere starts en meer trekkracht uit bochten.
Een stuur met zes verstelmogelijkheden geeft rijders de vrijheid om hun rijpositie optimaal af te stemmen.
Een stuur met zes verstelmogelijkheden geeft rijders de vrijheid om hun rijpositie optimaal af te stemmen.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 2-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 9.9:1 (low speed) / 8.6:1 (high speed) |
| Kleppensysteem | Zuigerveerklep |
| Boring x Slag | 52.5 x 51.6 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 112 cm³ |
| Brandstofsysteem | Carburateur: 28 mm x 1 |
| Smering | Benzine mengsel |
| Start systeem | Primaire kick |
| Ontstekings systeem | Digitaal CDI |
| Transmissie | 6 versnellingen |
|---|---|
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
| Primaire overbrengingsverhouding | 3.400 (68/20) |
| Overbrengingsverhouding 1e | 2.538 (33/13) |
| Overbrengingsverhouding 2e | 1.875 (30/16) |
| Overbrengingsverhouding 3e | 1.500 (27/18) |
| Overbrengingsverhouding 4e | 1.250 (25/20) |
| Overbrengingsverhouding 5e | 1.090 (24/22) |
| Overbrengingsverhouding 6e | 0.956 (22/23) |
| Eindaandrijving | Ketting |
| Eindoverbrengingsverhouding | 3.923 (51/31) |
| Type frame | - |
|---|---|
| Spoor | 108 mm |
| Veerweg voor | 275 mm |
| Veerweg achter | 275 mm |
| Band, voor | 70/100-19 42M |
| Band, achter | 90/100-16 51M |
| L x B x H | 1,920 x 765 x 1,150 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 45° / 45° |
| Wielbasis | 1,310 mm |
| Grondspeling | 330 mm |
| Brandstofcapaciteit | 5.0 liter |
| Zithoogte | 870 mm |
| Rijklaar gewicht | 77 kg |
| Remmen, voor | Enkele schijf |
|---|---|
| Remmen, achter | Enkele schijf |
| Vering, voor | Omgekeerde voorvork |
| Vering, achter | Uni-Trak swingarm |
Inpage Navigation Section: Accessories