Inpage Navigation Section: Overzicht
Ervaar de sensatie van een van de krachtigste en meest luxueuze Jet Ski's ooit. De supercharged, Ultra 310 serie vertegenwoordigt de nieuwste generatie van de meest iconische naam in watersport. Dit nieuwe vlaggenschip zit vol met features welke het plezier van een dag op het water alleen maar verder verhogen.
Kleur
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Het tweedelige, driezits zadel heeft een opnieuw ontworpen voorste deel dat 80 mm smaller is ter hoogte van de knieën, wat staand varen aanzienlijk vergemakkelijkt.
Het tweedelige, driezits zadel heeft een opnieuw ontworpen voorste deel dat 80 mm smaller is ter hoogte van de knieën, wat staand varen aanzienlijk vergemakkelijkt.
Een volledig herzien opbergsysteem biedt een totale opbergcapaciteit van 168,5 liter. Het afgedichte voorvak van 124 liter wordt aangevuld met de 40-liter Easy-Access Storage (achter het stuur, toegankelijk van links of rechts), een waterdicht compartiment van 1,7 liter (in de Easy-Access Storage), en een achtervak van 2,8 liter (achter het achterste zitgedeelte).
Een volledig herzien opbergsysteem biedt een totale opbergcapaciteit van 168,5 liter. Het afgedichte voorvak van 124 liter wordt aangevuld met de 40-liter Easy-Access Storage (achter het stuur, toegankelijk van links of rechts), een waterdicht compartiment van 1,7 liter (in de Easy-Access Storage), en een achtervak van 2,8 liter (achter het achterste zitgedeelte).
Kawasaki’s topmodellen binnen de JetSki line-up bieden uitrusting en features voor aanzienlijk meer comfort en gebruiksgemak.
Kawasaki’s topmodellen binnen de JetSki line-up bieden uitrusting en features voor aanzienlijk meer comfort en gebruiksgemak.
Ingebouwde kikkers bieden handige bevestigingspunten bij het aanmeren aan een steiger. Hun slimme ontwerp helpt om water naar buiten af te voeren.
Ingebouwde kikkers bieden handige bevestigingspunten bij het aanmeren aan een steiger. Hun slimme ontwerp helpt om water naar buiten af te voeren.
Kawasaki Smart Reverse met vertraging schakelt elektrisch de achteruitversnelling in. Geactiveerd met een duimschakelaar op het rechterhandvat, maakt het mogelijk om met één hand het vermogen te regelen. Wanneer geactiveerd, helpt de achteruitklep ook bij het afremmen.
Kawasaki Smart Reverse met vertraging schakelt elektrisch de achteruitversnelling in. Geactiveerd met een duimschakelaar op het rechterhandvat, maakt het mogelijk om met één hand het vermogen te regelen. Wanneer geactiveerd, helpt de achteruitklep ook bij het afremmen.
Met een supercharged motor die wordt erkend als een van de krachtigste in de PWC-industrie en een, in de racerij, ontwikkelde romp die bekendstaat om zijn precisie en wendbaarheid op zowel vlak als ruw water, bieden de ULTRA 310-modellen ongeëvenaarde prestaties en sensatie.
Met een supercharged motor die wordt erkend als een van de krachtigste in de PWC-industrie en een, in de racerij, ontwikkelde romp die bekendstaat om zijn precisie en wendbaarheid op zowel vlak als ruw water, bieden de ULTRA 310-modellen ongeëvenaarde prestaties en sensatie.
Het dek is vlakker en 35 mm lager bij de voeten van de bestuurder, wat zorgt voor meer beenruimte en extra comfort.
Het dek is vlakker en 35 mm lager bij de voeten van de bestuurder, wat zorgt voor meer beenruimte en extra comfort.
Het moderne 7” full-colour TFT-display biedt meerdere weergavemodi, bediening via een draaischakelaar, Bluetooth-connectiviteit en zelfs infotainmentfuncties.
Het moderne 7” full-colour TFT-display biedt meerdere weergavemodi, bediening via een draaischakelaar, Bluetooth-connectiviteit en zelfs infotainmentfuncties.
Vanaf het dek zijn de ULTRA 310-modellen volledig opnieuw vormgegeven om ze een frisse uitstraling te geven. Het “dynamisch luxueuze” design behoudt de kracht van hun voorgangers en voegt een driedimensionale uitstraling toe. De grote aandacht voor detail zorgt voor een luxueuze, hoogwaardige afwerking bij elk van de drie onderscheidende, opvallende ontwerpen.
Vanaf het dek zijn de ULTRA 310-modellen volledig opnieuw vormgegeven om ze een frisse uitstraling te geven. Het “dynamisch luxueuze” design behoudt de kracht van hun voorgangers en voegt een driedimensionale uitstraling toe. De grote aandacht voor detail zorgt voor een luxueuze, hoogwaardige afwerking bij elk van de drie onderscheidende, opvallende ontwerpen.
Bij acceleratie met het systeem ingeschakeld wordt de trim automatisch geoptimaliseerd. Twee modi maken zowel enkele als herhaalde starts mogelijk.
Bij acceleratie met het systeem ingeschakeld wordt de trim automatisch geoptimaliseerd. Twee modi maken zowel enkele als herhaalde starts mogelijk.
De ULTRA 310-modellen zijn afgeladen met kennis en technologie welke voortkomen uit Kawasaki’s jarenlange ervaring in de JetSki productie en Racerij. De romp is daardoor zeer nauwkeurig te controleren en biedt uitstekende zeewaardigheid – bij zowel lage snelheden als topsnelheden.
De ULTRA 310-modellen zijn afgeladen met kennis en technologie welke voortkomen uit Kawasaki’s jarenlange ervaring in de JetSki productie en Racerij. De romp is daardoor zeer nauwkeurig te controleren en biedt uitstekende zeewaardigheid – bij zowel lage snelheden als topsnelheden.
Uitgerust met een supercharger en intercooler stuwt de 1.498cc vier-in-lijn de ULTRA 310-modellen vooruit met ongekende acceleratie.
Uitgerust met een supercharger en intercooler stuwt de 1.498cc vier-in-lijn de ULTRA 310-modellen vooruit met ongekende acceleratie.
Bestuurders kunnen kiezen uit Full, Middle en Low Power-Modes, evenals Smart Learning Operation (SLO)-mode.
Bestuurders kunnen kiezen uit Full, Middle en Low Power-Modes, evenals Smart Learning Operation (SLO)-mode.
Ontwerpers hebben onderdelen zorgvuldig vormgegeven met een driedimensionaal karakter dat het dynamische design versterkt. Deze elementen zijn vakkundig samengebracht tot een hoogwaardig ontwerp.
Ontwerpers hebben onderdelen zorgvuldig vormgegeven met een driedimensionaal karakter dat het dynamische design versterkt. Deze elementen zijn vakkundig samengebracht tot een hoogwaardig ontwerp.
Het tweedelige, driezits zadel heeft een opnieuw ontworpen voorste deel dat 80 mm smaller is ter hoogte van de knieën, wat staand varen aanzienlijk vergemakkelijkt.
Het tweedelige, driezits zadel heeft een opnieuw ontworpen voorste deel dat 80 mm smaller is ter hoogte van de knieën, wat staand varen aanzienlijk vergemakkelijkt.
Een volledig herzien opbergsysteem biedt een totale opbergcapaciteit van 168,5 liter. Het afgedichte voorvak van 124 liter wordt aangevuld met de 40-liter Easy-Access Storage (achter het stuur, toegankelijk van links of rechts), een waterdicht compartiment van 1,7 liter (in de Easy-Access Storage), en een achtervak van 2,8 liter (achter het achterste zitgedeelte).
Een volledig herzien opbergsysteem biedt een totale opbergcapaciteit van 168,5 liter. Het afgedichte voorvak van 124 liter wordt aangevuld met de 40-liter Easy-Access Storage (achter het stuur, toegankelijk van links of rechts), een waterdicht compartiment van 1,7 liter (in de Easy-Access Storage), en een achtervak van 2,8 liter (achter het achterste zitgedeelte).
Kawasaki’s topmodellen binnen de JetSki line-up bieden uitrusting en features voor aanzienlijk meer comfort en gebruiksgemak.
Kawasaki’s topmodellen binnen de JetSki line-up bieden uitrusting en features voor aanzienlijk meer comfort en gebruiksgemak.
Ingebouwde kikkers bieden handige bevestigingspunten bij het aanmeren aan een steiger. Hun slimme ontwerp helpt om water naar buiten af te voeren.
Ingebouwde kikkers bieden handige bevestigingspunten bij het aanmeren aan een steiger. Hun slimme ontwerp helpt om water naar buiten af te voeren.
Kawasaki Smart Reverse met vertraging schakelt elektrisch de achteruitversnelling in. Geactiveerd met een duimschakelaar op het rechterhandvat, maakt het mogelijk om met één hand het vermogen te regelen. Wanneer geactiveerd, helpt de achteruitklep ook bij het afremmen.
Kawasaki Smart Reverse met vertraging schakelt elektrisch de achteruitversnelling in. Geactiveerd met een duimschakelaar op het rechterhandvat, maakt het mogelijk om met één hand het vermogen te regelen. Wanneer geactiveerd, helpt de achteruitklep ook bij het afremmen.
Met een supercharged motor die wordt erkend als een van de krachtigste in de PWC-industrie en een, in de racerij, ontwikkelde romp die bekendstaat om zijn precisie en wendbaarheid op zowel vlak als ruw water, bieden de ULTRA 310-modellen ongeëvenaarde prestaties en sensatie.
Met een supercharged motor die wordt erkend als een van de krachtigste in de PWC-industrie en een, in de racerij, ontwikkelde romp die bekendstaat om zijn precisie en wendbaarheid op zowel vlak als ruw water, bieden de ULTRA 310-modellen ongeëvenaarde prestaties en sensatie.
Het dek is vlakker en 35 mm lager bij de voeten van de bestuurder, wat zorgt voor meer beenruimte en extra comfort.
Het dek is vlakker en 35 mm lager bij de voeten van de bestuurder, wat zorgt voor meer beenruimte en extra comfort.
Het moderne 7” full-colour TFT-display biedt meerdere weergavemodi, bediening via een draaischakelaar, Bluetooth-connectiviteit en zelfs infotainmentfuncties.
Het moderne 7” full-colour TFT-display biedt meerdere weergavemodi, bediening via een draaischakelaar, Bluetooth-connectiviteit en zelfs infotainmentfuncties.
Vanaf het dek zijn de ULTRA 310-modellen volledig opnieuw vormgegeven om ze een frisse uitstraling te geven. Het “dynamisch luxueuze” design behoudt de kracht van hun voorgangers en voegt een driedimensionale uitstraling toe. De grote aandacht voor detail zorgt voor een luxueuze, hoogwaardige afwerking bij elk van de drie onderscheidende, opvallende ontwerpen.
Vanaf het dek zijn de ULTRA 310-modellen volledig opnieuw vormgegeven om ze een frisse uitstraling te geven. Het “dynamisch luxueuze” design behoudt de kracht van hun voorgangers en voegt een driedimensionale uitstraling toe. De grote aandacht voor detail zorgt voor een luxueuze, hoogwaardige afwerking bij elk van de drie onderscheidende, opvallende ontwerpen.
Bij acceleratie met het systeem ingeschakeld wordt de trim automatisch geoptimaliseerd. Twee modi maken zowel enkele als herhaalde starts mogelijk.
Bij acceleratie met het systeem ingeschakeld wordt de trim automatisch geoptimaliseerd. Twee modi maken zowel enkele als herhaalde starts mogelijk.
De ULTRA 310-modellen zijn afgeladen met kennis en technologie welke voortkomen uit Kawasaki’s jarenlange ervaring in de JetSki productie en Racerij. De romp is daardoor zeer nauwkeurig te controleren en biedt uitstekende zeewaardigheid – bij zowel lage snelheden als topsnelheden.
De ULTRA 310-modellen zijn afgeladen met kennis en technologie welke voortkomen uit Kawasaki’s jarenlange ervaring in de JetSki productie en Racerij. De romp is daardoor zeer nauwkeurig te controleren en biedt uitstekende zeewaardigheid – bij zowel lage snelheden als topsnelheden.
Uitgerust met een supercharger en intercooler stuwt de 1.498cc vier-in-lijn de ULTRA 310-modellen vooruit met ongekende acceleratie.
Uitgerust met een supercharger en intercooler stuwt de 1.498cc vier-in-lijn de ULTRA 310-modellen vooruit met ongekende acceleratie.
Bestuurders kunnen kiezen uit Full, Middle en Low Power-Modes, evenals Smart Learning Operation (SLO)-mode.
Bestuurders kunnen kiezen uit Full, Middle en Low Power-Modes, evenals Smart Learning Operation (SLO)-mode.
Ontwerpers hebben onderdelen zorgvuldig vormgegeven met een driedimensionaal karakter dat het dynamische design versterkt. Deze elementen zijn vakkundig samengebracht tot een hoogwaardig ontwerp.
Ontwerpers hebben onderdelen zorgvuldig vormgegeven met een driedimensionaal karakter dat het dynamische design versterkt. Deze elementen zijn vakkundig samengebracht tot een hoogwaardig ontwerp.
Elektronische Cruise Control houdt de snelheid vast en vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten voor meer touringcomfort.
Elektronische Cruise Control houdt met één druk op de knop de gekozen snelheid aan zonder dat de rijder het gas constant hoeft vast te houden, wat de belasting van de rechterhand vermindert, ontspannend cruisen op lange afstanden mogelijk maakt en zo het rijcomfort op reis aanzienlijk verhoogt.
Power Modes maken het mogelijk het motorvermogen aan te passen aan de rijomstandigheden.
Modellen met meerdere Power Modes geven de rijder eenvoudig de keuze uit verschillende vermogensafgiftes: naast Full Power zijn er één of twee standen (Middle, Low) waarin het maximale vermogen wordt begrensd en de gasrespons milder is, zodat je het karakter van de motor kunt afstemmen op rijomstandigheden, ervaring en persoonlijke voorkeur.
Elektronisch geregelde gaskleppen laten de ECU de ideale hoeveelheid lucht en brandstof aan de motor leveren.
Kawasaki’s volledig elektronische gasklepbediening laat de ECU zowel de brandstofinspuiting als de stand van de gaskleppen nauwkeurig regelen, wat zorgt voor een soepele, natuurlijke gasrespons, lagere emissies en de mogelijkheid om moderne hulpsystemen zoals KTRC, S-KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control en Elektronische Cruise Control nauwkeuriger aan te sturen.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
Elektronische Cruise Control houdt de snelheid vast en vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten voor meer touringcomfort.
Elektronische Cruise Control houdt met één druk op de knop de gekozen snelheid aan zonder dat de rijder het gas constant hoeft vast te houden, wat de belasting van de rechterhand vermindert, ontspannend cruisen op lange afstanden mogelijk maakt en zo het rijcomfort op reis aanzienlijk verhoogt.
Power Modes maken het mogelijk het motorvermogen aan te passen aan de rijomstandigheden.
Modellen met meerdere Power Modes geven de rijder eenvoudig de keuze uit verschillende vermogensafgiftes: naast Full Power zijn er één of twee standen (Middle, Low) waarin het maximale vermogen wordt begrensd en de gasrespons milder is, zodat je het karakter van de motor kunt afstemmen op rijomstandigheden, ervaring en persoonlijke voorkeur.
Elektronisch geregelde gaskleppen laten de ECU de ideale hoeveelheid lucht en brandstof aan de motor leveren.
Kawasaki’s volledig elektronische gasklepbediening laat de ECU zowel de brandstofinspuiting als de stand van de gaskleppen nauwkeurig regelen, wat zorgt voor een soepele, natuurlijke gasrespons, lagere emissies en de mogelijkheid om moderne hulpsystemen zoals KTRC, S-KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control en Elektronische Cruise Control nauwkeuriger aan te sturen.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
De Zuinig Rijden Indicator verschijnt op het display wanneer het brandstofverbruik gunstig is en stimuleert efficiënt rijden.
Met behulp van nauwkeurige motorelektronica zorgt de Zuinig Rijden Indicator ervoor dat de rijder in één oogopslag ziet wanneer het verbruik gunstig is: zodra de ECU registreert dat snelheid, toerental, gasstand en andere factoren samen zorgen voor een lage brandstofconsumptie verschijnt het ECO-symbool op het display, zodat je jouw rijstijl kunt aanpassen om het rijbereik te vergroten en de impact op het milieu te beperken.
| Type motor | Watergekoeld, 4-takt, vier-in-lijn |
|---|---|
| Compressieverhouding | 8.2:1 |
| Kleppensysteem | DOHC, 16 valves |
| Boring x Slag | 83.0 x 69.2 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 1,498 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 60 mm x 1 |
| Smering | Geforceerde smering, semi-dry sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 221.0 kW {300 PS} / 8,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 277.0 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 rpm |
| Eindaandrijving | Directe aandrijving vanaf motor |
| L x B x H | 3,440 x 1,195 x 1,175 mm |
|---|---|
| Brandstofcapaciteit | 80.0 liter |
| Rijklaargewicht* | 494 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 430 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
Inpage Navigation Section: Accessories