Inpage Navigation Section: Overzicht
De Kawasaki MULE PRO-MX levert robuuste, betrouwbare en aanpasbare eigenschappen waar Kawasaki's MULE utility voertuigen bekend om staan. De MULE PRO-MX vertrouwt niet alleen op een een cilinder 700cc CVT-motor, maar profiteert ook van de Shinari ontwerpfilosofie.
Kleur
Show all
Show less
Vanaf €16.099,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
De zeer betrouwbare 700cc-ééncilindermotor met brandstofinspuiting biedt niet alleen veel trek- en draagvermogen voor het vervoeren van vracht op het werk of gereedschap, maar ook voor gemakkelijk rijden met lage snelheden op slechte ondergrond.
De zeer betrouwbare 700cc-ééncilindermotor met brandstofinspuiting biedt niet alleen veel trek- en draagvermogen voor het vervoeren van vracht op het werk of gereedschap, maar ook voor gemakkelijk rijden met lage snelheden op slechte ondergrond.
Elektronisch selecteerbare 2WD/4WD en differentieelblokkering met dubbele modus achteraan maken het mogelijk gemakkelijk te wisselen tussen aandrijfsystemen voor wisselend terrein en toepassingen.
Elektronisch selecteerbare 2WD/4WD en differentieelblokkering met dubbele modus achteraan maken het mogelijk gemakkelijk te wisselen tussen aandrijfsystemen voor wisselend terrein en toepassingen.
Schijfremmen voor en achter zorgen voor een sterke, zekere remkracht - vooral in combinatie met het remmen op de motor.
Schijfremmen voor en achter zorgen voor een sterke, zekere remkracht - vooral in combinatie met het remmen op de motor.
Zowel voor- als achteraan wordt een dubbele wishbone ophanging gebruikt om elk van de wielen in staat te stellen over obstakels te rijden met een minimale impact op het chassis.
Zowel voor- als achteraan wordt een dubbele wishbone ophanging gebruikt om elk van de wielen in staat te stellen over obstakels te rijden met een minimale impact op het chassis.
Hoge oploop- en afloophoeken (respectievelijk 67˚ en 63˚) dragen ook bij aan de off-road prestaties van de MULE PRO-MX. Het minimaliseren van de overhang van de carrosserie (door de wielen zo dicht mogelijk bij de bumpers te plaatsen) vermindert de kans op het raken van de bumper of het schrapen van de staart bij het op- of afrijden van steile hellingen of trailers.
Hoge oploop- en afloophoeken (respectievelijk 67˚ en 63˚) dragen ook bij aan de off-road prestaties van de MULE PRO-MX. Het minimaliseren van de overhang van de carrosserie (door de wielen zo dicht mogelijk bij de bumpers te plaatsen) vermindert de kans op het raken van de bumper of het schrapen van de staart bij het op- of afrijden van steile hellingen of trailers.
Als aanvulling op de ruime schouder-, knie- en beenruimte voor twee volwassenen, biedt de bank een voorgevormde zitting voor zowel de bestuurder als de passagier, wat bijdraagt aan het uitstekende comfort van de PRO-MX.
Als aanvulling op de ruime schouder-, knie- en beenruimte voor twee volwassenen, biedt de bank een voorgevormde zitting voor zowel de bestuurder als de passagier, wat bijdraagt aan het uitstekende comfort van de PRO-MX.
Het opbergvak van 5,3 liter onder de passagiersstoelen biedt handige opbergruimte. Een stalen plaat beschermt het opbergvak tegen stenen.
Het opbergvak van 5,3 liter onder de passagiersstoelen biedt handige opbergruimte. Een stalen plaat beschermt het opbergvak tegen stenen.
Shinari is een Japanse term die de elasticiteit beschrijft die een voorwerp in staat stelt te buigen zonder te breken en terug te keren naar zijn oorspronkelijke vorm - vergelijkbaar met hoe een vishengel zich gedraagt. De robuuste frameconstructie van de PRO-MX, die is afgestemd op de ideale shinari-eigenschappen, komt niet alleen de degelijkheid ten goede, maar ook het rijgedrag en het rijcomfort.
Shinari is een Japanse term die de elasticiteit beschrijft die een voorwerp in staat stelt te buigen zonder te breken en terug te keren naar zijn oorspronkelijke vorm - vergelijkbaar met hoe een vishengel zich gedraagt. De robuuste frameconstructie van de PRO-MX, die is afgestemd op de ideale shinari-eigenschappen, komt niet alleen de degelijkheid ten goede, maar ook het rijgedrag en het rijcomfort.
Net als op de grotere modelle uit de MULE PRO-serie zijn alle bedieningselementen binnen handbereik op het dashboard. Het digitale instrumentenpaneel geeft in één oogopslag overzichtelijk alle informatie weer. De middenconsole is voorbereid voor een extra audiosysteem.
Net als op de grotere modelle uit de MULE PRO-serie zijn alle bedieningselementen binnen handbereik op het dashboard. Het digitale instrumentenpaneel geeft in één oogopslag overzichtelijk alle informatie weer. De middenconsole is voorbereid voor een extra audiosysteem.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) is snelheidsgevoelig en biedt een lichte besturing bij lage snelheid, de bekrachtiging neemt af naarmate de rijsnelheid toeneemt. Het systeem verbetert ook het rijcomfort en de controle door als dempingssysteem te fungeren, waardoor bumpsteering en terugslag op het stuur als gevolg van schokken op de wielen wordt verminderd. Bestuurders kunnen de stand van het kantelbare stuurwiel naar eigen voorkeur instellen en het stuurwiel uit de weg tillen om het in- en uitstappen te vergemakkelijken.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) is snelheidsgevoelig en biedt een lichte besturing bij lage snelheid, de bekrachtiging neemt af naarmate de rijsnelheid toeneemt. Het systeem verbetert ook het rijcomfort en de controle door als dempingssysteem te fungeren, waardoor bumpsteering en terugslag op het stuur als gevolg van schokken op de wielen wordt verminderd. Bestuurders kunnen de stand van het kantelbare stuurwiel naar eigen voorkeur instellen en het stuurwiel uit de weg tillen om het in- en uitstappen te vergemakkelijken.
Met een lengte van 2.795 mm, een breedte van 1.525 mm en een wielbasis van 2.005 mm is de Mule Pro MX enorm wendbaar en gemakkelijk te transporteren.
Met een lengte van 2.795 mm, een breedte van 1.525 mm en een wielbasis van 2.005 mm is de Mule Pro MX enorm wendbaar en gemakkelijk te transporteren.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) werkt het best wanneer u dat het meest nodig hebt: bij extreem lage snelheid en wanneer u stilstaat. Wanneer u het stuur draait, wordt er een signaal naar de EPS-regeleenheid gestuurd, waardoor de stuurbekrachtiging in werking treedt. De ECU bepaalt aan de hand van de gegevens van een snelheidssensor en een koppelsensor hoeveel stuurbekrachtiging de elektromotor van het systeem moet geven. Bij lage snelheid of in stilstand is de ondersteuning het grootst; de ondersteuning neemt af naarmate de voertuigsnelheid toeneemt, waardoor de besturing preciezer wordt.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) werkt het best wanneer u dat het meest nodig hebt: bij extreem lage snelheid en wanneer u stilstaat. Wanneer u het stuur draait, wordt er een signaal naar de EPS-regeleenheid gestuurd, waardoor de stuurbekrachtiging in werking treedt. De ECU bepaalt aan de hand van de gegevens van een snelheidssensor en een koppelsensor hoeveel stuurbekrachtiging de elektromotor van het systeem moet geven. Bij lage snelheid of in stilstand is de ondersteuning het grootst; de ondersteuning neemt af naarmate de voertuigsnelheid toeneemt, waardoor de besturing preciezer wordt.
Net als alle modellen uit de MULE PRO-serie is de PRO-MX standaard voorzien van deuren, die bescherming bieden tegen modder en het in- en uitstappen vergemakkelijken.
Net als alle modellen uit de MULE PRO-serie is de PRO-MX standaard voorzien van deuren, die bescherming bieden tegen modder en het in- en uitstappen vergemakkelijken.
De MULE PRO-MX is uitgerust met 25" banden op 12" velgen. De grote 25" radiaalbanden bieden een veel off-road tractie en zorgen voor een ruime bodemvrijheid.
De MULE PRO-MX is uitgerust met 25" banden op 12" velgen. De grote 25" radiaalbanden bieden een veel off-road tractie en zorgen voor een ruime bodemvrijheid.
De korte draaicirkel van 4,2 m vergemakkelijkt het nemen van scherpe bochten in het bos of andere krappe situaties zoals evenementen of werkvakken.
De korte draaicirkel van 4,2 m vergemakkelijkt het nemen van scherpe bochten in het bos of andere krappe situaties zoals evenementen of werkvakken.
In het dashboard is een multifunctioneel display ingebouwd waarop overzichtelijk alle belangrijke voertuiginformatie is af te lezen.
In het dashboard is een multifunctioneel display ingebouwd waarop overzichtelijk alle belangrijke voertuiginformatie is af te lezen.
De MULE PRO-MX heeft een styling welke past bij zijn no-nonsense werkethiek.
De MULE PRO-MX heeft een styling welke past bij zijn no-nonsense werkethiek.
De PRO MX heeft een trekvermogen van 680 kg. De standaard 2" trekhaakkoppeling is compatibel met een grote hoeveelheid gangbare trekhaken.
De PRO MX heeft een trekvermogen van 680 kg. De standaard 2" trekhaakkoppeling is compatibel met een grote hoeveelheid gangbare trekhaken.
Naast de stalen bumper in de stijl van de PRO-serie, draagt de bewuste keuze om stalen onderdelen te gebruiken voor gebieden zoals de laadvloer en vloerplaten bij aan de sterke bouw van de Pro MX.
Naast de stalen bumper in de stijl van de PRO-serie, draagt de bewuste keuze om stalen onderdelen te gebruiken voor gebieden zoals de laadvloer en vloerplaten bij aan de sterke bouw van de Pro MX.
De zeer betrouwbare 700cc-ééncilindermotor met brandstofinspuiting biedt niet alleen veel trek- en draagvermogen voor het vervoeren van vracht op het werk of gereedschap, maar ook voor gemakkelijk rijden met lage snelheden op slechte ondergrond.
De zeer betrouwbare 700cc-ééncilindermotor met brandstofinspuiting biedt niet alleen veel trek- en draagvermogen voor het vervoeren van vracht op het werk of gereedschap, maar ook voor gemakkelijk rijden met lage snelheden op slechte ondergrond.
Elektronisch selecteerbare 2WD/4WD en differentieelblokkering met dubbele modus achteraan maken het mogelijk gemakkelijk te wisselen tussen aandrijfsystemen voor wisselend terrein en toepassingen.
Elektronisch selecteerbare 2WD/4WD en differentieelblokkering met dubbele modus achteraan maken het mogelijk gemakkelijk te wisselen tussen aandrijfsystemen voor wisselend terrein en toepassingen.
Schijfremmen voor en achter zorgen voor een sterke, zekere remkracht - vooral in combinatie met het remmen op de motor.
Schijfremmen voor en achter zorgen voor een sterke, zekere remkracht - vooral in combinatie met het remmen op de motor.
Zowel voor- als achteraan wordt een dubbele wishbone ophanging gebruikt om elk van de wielen in staat te stellen over obstakels te rijden met een minimale impact op het chassis.
Zowel voor- als achteraan wordt een dubbele wishbone ophanging gebruikt om elk van de wielen in staat te stellen over obstakels te rijden met een minimale impact op het chassis.
Hoge oploop- en afloophoeken (respectievelijk 67˚ en 63˚) dragen ook bij aan de off-road prestaties van de MULE PRO-MX. Het minimaliseren van de overhang van de carrosserie (door de wielen zo dicht mogelijk bij de bumpers te plaatsen) vermindert de kans op het raken van de bumper of het schrapen van de staart bij het op- of afrijden van steile hellingen of trailers.
Hoge oploop- en afloophoeken (respectievelijk 67˚ en 63˚) dragen ook bij aan de off-road prestaties van de MULE PRO-MX. Het minimaliseren van de overhang van de carrosserie (door de wielen zo dicht mogelijk bij de bumpers te plaatsen) vermindert de kans op het raken van de bumper of het schrapen van de staart bij het op- of afrijden van steile hellingen of trailers.
Als aanvulling op de ruime schouder-, knie- en beenruimte voor twee volwassenen, biedt de bank een voorgevormde zitting voor zowel de bestuurder als de passagier, wat bijdraagt aan het uitstekende comfort van de PRO-MX.
Als aanvulling op de ruime schouder-, knie- en beenruimte voor twee volwassenen, biedt de bank een voorgevormde zitting voor zowel de bestuurder als de passagier, wat bijdraagt aan het uitstekende comfort van de PRO-MX.
Het opbergvak van 5,3 liter onder de passagiersstoelen biedt handige opbergruimte. Een stalen plaat beschermt het opbergvak tegen stenen.
Het opbergvak van 5,3 liter onder de passagiersstoelen biedt handige opbergruimte. Een stalen plaat beschermt het opbergvak tegen stenen.
Shinari is een Japanse term die de elasticiteit beschrijft die een voorwerp in staat stelt te buigen zonder te breken en terug te keren naar zijn oorspronkelijke vorm - vergelijkbaar met hoe een vishengel zich gedraagt. De robuuste frameconstructie van de PRO-MX, die is afgestemd op de ideale shinari-eigenschappen, komt niet alleen de degelijkheid ten goede, maar ook het rijgedrag en het rijcomfort.
Shinari is een Japanse term die de elasticiteit beschrijft die een voorwerp in staat stelt te buigen zonder te breken en terug te keren naar zijn oorspronkelijke vorm - vergelijkbaar met hoe een vishengel zich gedraagt. De robuuste frameconstructie van de PRO-MX, die is afgestemd op de ideale shinari-eigenschappen, komt niet alleen de degelijkheid ten goede, maar ook het rijgedrag en het rijcomfort.
Net als op de grotere modelle uit de MULE PRO-serie zijn alle bedieningselementen binnen handbereik op het dashboard. Het digitale instrumentenpaneel geeft in één oogopslag overzichtelijk alle informatie weer. De middenconsole is voorbereid voor een extra audiosysteem.
Net als op de grotere modelle uit de MULE PRO-serie zijn alle bedieningselementen binnen handbereik op het dashboard. Het digitale instrumentenpaneel geeft in één oogopslag overzichtelijk alle informatie weer. De middenconsole is voorbereid voor een extra audiosysteem.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) is snelheidsgevoelig en biedt een lichte besturing bij lage snelheid, de bekrachtiging neemt af naarmate de rijsnelheid toeneemt. Het systeem verbetert ook het rijcomfort en de controle door als dempingssysteem te fungeren, waardoor bumpsteering en terugslag op het stuur als gevolg van schokken op de wielen wordt verminderd. Bestuurders kunnen de stand van het kantelbare stuurwiel naar eigen voorkeur instellen en het stuurwiel uit de weg tillen om het in- en uitstappen te vergemakkelijken.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) is snelheidsgevoelig en biedt een lichte besturing bij lage snelheid, de bekrachtiging neemt af naarmate de rijsnelheid toeneemt. Het systeem verbetert ook het rijcomfort en de controle door als dempingssysteem te fungeren, waardoor bumpsteering en terugslag op het stuur als gevolg van schokken op de wielen wordt verminderd. Bestuurders kunnen de stand van het kantelbare stuurwiel naar eigen voorkeur instellen en het stuurwiel uit de weg tillen om het in- en uitstappen te vergemakkelijken.
Met een lengte van 2.795 mm, een breedte van 1.525 mm en een wielbasis van 2.005 mm is de Mule Pro MX enorm wendbaar en gemakkelijk te transporteren.
Met een lengte van 2.795 mm, een breedte van 1.525 mm en een wielbasis van 2.005 mm is de Mule Pro MX enorm wendbaar en gemakkelijk te transporteren.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) werkt het best wanneer u dat het meest nodig hebt: bij extreem lage snelheid en wanneer u stilstaat. Wanneer u het stuur draait, wordt er een signaal naar de EPS-regeleenheid gestuurd, waardoor de stuurbekrachtiging in werking treedt. De ECU bepaalt aan de hand van de gegevens van een snelheidssensor en een koppelsensor hoeveel stuurbekrachtiging de elektromotor van het systeem moet geven. Bij lage snelheid of in stilstand is de ondersteuning het grootst; de ondersteuning neemt af naarmate de voertuigsnelheid toeneemt, waardoor de besturing preciezer wordt.
Kawasaki's hoogwaardige elektrische stuurbekrachtiging (EPS) werkt het best wanneer u dat het meest nodig hebt: bij extreem lage snelheid en wanneer u stilstaat. Wanneer u het stuur draait, wordt er een signaal naar de EPS-regeleenheid gestuurd, waardoor de stuurbekrachtiging in werking treedt. De ECU bepaalt aan de hand van de gegevens van een snelheidssensor en een koppelsensor hoeveel stuurbekrachtiging de elektromotor van het systeem moet geven. Bij lage snelheid of in stilstand is de ondersteuning het grootst; de ondersteuning neemt af naarmate de voertuigsnelheid toeneemt, waardoor de besturing preciezer wordt.
Net als alle modellen uit de MULE PRO-serie is de PRO-MX standaard voorzien van deuren, die bescherming bieden tegen modder en het in- en uitstappen vergemakkelijken.
Net als alle modellen uit de MULE PRO-serie is de PRO-MX standaard voorzien van deuren, die bescherming bieden tegen modder en het in- en uitstappen vergemakkelijken.
De MULE PRO-MX is uitgerust met 25" banden op 12" velgen. De grote 25" radiaalbanden bieden een veel off-road tractie en zorgen voor een ruime bodemvrijheid.
De MULE PRO-MX is uitgerust met 25" banden op 12" velgen. De grote 25" radiaalbanden bieden een veel off-road tractie en zorgen voor een ruime bodemvrijheid.
De korte draaicirkel van 4,2 m vergemakkelijkt het nemen van scherpe bochten in het bos of andere krappe situaties zoals evenementen of werkvakken.
De korte draaicirkel van 4,2 m vergemakkelijkt het nemen van scherpe bochten in het bos of andere krappe situaties zoals evenementen of werkvakken.
In het dashboard is een multifunctioneel display ingebouwd waarop overzichtelijk alle belangrijke voertuiginformatie is af te lezen.
In het dashboard is een multifunctioneel display ingebouwd waarop overzichtelijk alle belangrijke voertuiginformatie is af te lezen.
De MULE PRO-MX heeft een styling welke past bij zijn no-nonsense werkethiek.
De MULE PRO-MX heeft een styling welke past bij zijn no-nonsense werkethiek.
De PRO MX heeft een trekvermogen van 680 kg. De standaard 2" trekhaakkoppeling is compatibel met een grote hoeveelheid gangbare trekhaken.
De PRO MX heeft een trekvermogen van 680 kg. De standaard 2" trekhaakkoppeling is compatibel met een grote hoeveelheid gangbare trekhaken.
Naast de stalen bumper in de stijl van de PRO-serie, draagt de bewuste keuze om stalen onderdelen te gebruiken voor gebieden zoals de laadvloer en vloerplaten bij aan de sterke bouw van de Pro MX.
Naast de stalen bumper in de stijl van de PRO-serie, draagt de bewuste keuze om stalen onderdelen te gebruiken voor gebieden zoals de laadvloer en vloerplaten bij aan de sterke bouw van de Pro MX.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Compressieverhouding | 10.3:1 |
| Kleppensysteem | SOHC, 4 valves |
| Boring x Slag | 102.0 x 85.0 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 695 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 44 mm x 1 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Accu & bobine (ontsteking met transistor) |
| Maximum vermogen | 32.8 kW {45 PS} / 6,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 57.6 N•m {5.8 kgf•m} / 5,000 rpm |
| Transmissie | CVT, 2 versnellingen, achteruit |
| Eindaandrijving | Aandrijfas 2WD/4WD |
| Type frame | Laddertype, buisvormig stalen frame |
|---|---|
| Veerweg voor | 218 mm |
| Veerweg achter | 232 mm |
| Band, voor | 25 x 8.00 R12 |
| Band, achter | 25 x 10.00 R12 |
| L x B x H | 2,795 x 1,525 x 1,890 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 40° / 30° (43° in - 38° out) - NL |
| Wielbasis | 2,005 mm |
| Grondspeling | 270 mm |
| Brandstofcapaciteit | 36.0 liter |
| Zithoogte | 850 mm |
| Rijklaargewicht* | 719 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 685 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Parkeerrem | Auto adjust, mechanical disc |
|---|---|
| Remmen, voor | Hydraulische schijf |
| Remmen, achter | Hydraulische schijf |
| Vering, voor | Dubbele draagarm |
| Vering, achter | Dubbele draagarm |
Inpage Navigation Section: Accessories
Hard Cabin voor alle weersomstandigheden! Set voor MULE PRO-MX met verwarmingskit (022CAT0110B). Inclusief glazen voorruit, stalen dak, ABS/PC-achterpaneel, PC-deuren, ruitwisser- en sproeierset en verwarmingsset. Hoogwaardige stalen constructie met zwarte afwerking, opklapbare getinte veiligheidsglas voorruit en automotive deuren. Modulaire onderdelen beschikbaar. Zware veren aanbevolen.
Half Cabin voor MULE PRO-MX (022CAT0112A). Inclusief glazen voorruit, ruitwisser- en sproeierset, stalen dak en ABS/PC-achterpaneel. Zware veren aanbevolen. Afgebeeld: Hard Cabin Kit.
Maximaliseer de laadruimte met deze duurzame kunststof bedverlenging met zwarte afwerking. Het ontwerp klikt stevig vast en werkt naadloos samen met het voertuig. Bevestiging op de bedrails gebeurt met twee KQR-accessoirehouders. De verstelbare klemmen schuiven naar voren of achteren en het omkeerbare ontwerp kan ook als scheidingswand worden gebruikt. Twee KQR-houders vereist (niet inbegrepen).
3D-gebogen veiligheidsglas zorgt voor een vergroot gezichtsveld.
Kan ook worden gebruikt in combinatie met de Hard Cabin voor MULE PRO-MX en MULE SX.
Niet compatibel met de MULE PRO-DX & DXT Hard Cabin met dak.