Inpage Navigation Section: Overzicht
De MULE PRO-FX is gemaakt om de meest intensieve dagen aan te gaan. Met betrouwbare prestaties en optimaal comfort voor drie inzittenden is de MULE PRO-FX de perfecte partner om mee te werken. Door een grote kantelbare laadbak en automatisch stellende achterophanging zijn grote ladingen geen enkel probleem.
Kleur
Show all
Show less
Vanaf €23.799,00
Inpage Navigation Section: Gallerij
Inpage Navigation Section: Features & Specs
De PRO-FX is ontwikkeld om dag in dag uit betrouwbaar te presteren. De nieuwe motor met grotere cilinderinhoud levert meer kracht en meer trekkracht, terwijl het stijve chassis en de langere veerweg zorgen voor vertrouwen op ruw terrein.
De PRO-FX is ontwikkeld om dag in dag uit betrouwbaar te presteren. De nieuwe motor met grotere cilinderinhoud levert meer kracht en meer trekkracht, terwijl het stijve chassis en de langere veerweg zorgen voor vertrouwen op ruw terrein.
MULE-voertuigen staan bekend om hun duurzaamheid. De PRO-FX vormt daarop geen uitzondering: stevige componenten, goed afgeschermde vitale delen en een robuuste constructie zorgen ervoor dat hij jarenlang betrouwbaar blijft in uiteenlopende omstandigheden.
MULE-voertuigen staan bekend om hun duurzaamheid. De PRO-FX vormt daarop geen uitzondering: stevige componenten, goed afgeschermde vitale delen en een robuuste constructie zorgen ervoor dat hij jarenlang betrouwbaar blijft in uiteenlopende omstandigheden.
Het chassis, de lange veerweg en de ruime cabine bieden veel comfort tijdens lange werkdagen. Handigheden zoals EPS, kantelbaar stuur, opbergvakken en meerdere bekerhouders maken het voertuig extra praktisch in dagelijks gebruik.
Het chassis, de lange veerweg en de ruime cabine bieden veel comfort tijdens lange werkdagen. Handigheden zoals EPS, kantelbaar stuur, opbergvakken en meerdere bekerhouders maken het voertuig extra praktisch in dagelijks gebruik.
Met 453 kg laadcapaciteit neem je meer mee per rit en werk je sneller door. De hydraulisch kippende laadbak (met schakelaar bediend) maakt lossen van zware lading moeiteloos en zorgt voor extra gebruiksgemak op drukke werkdagen.
Met 453 kg laadcapaciteit neem je meer mee per rit en werk je sneller door. De hydraulisch kippende laadbak (met schakelaar bediend) maakt lossen van zware lading moeiteloos en zorgt voor extra gebruiksgemak op drukke werkdagen.
De MULE PRO-FX is gebouwd om te werken, met een laadvermogen van 453 kg en 907 kg trekvermogen. De stalen laadbak is robuust, praktisch ingedeeld en klaar voor elke klus - van materiaaltransport tot dagelijks gebruik op het erf.
De MULE PRO-FX is gebouwd om te werken, met een laadvermogen van 453 kg en 907 kg trekvermogen. De stalen laadbak is robuust, praktisch ingedeeld en klaar voor elke klus - van materiaaltransport tot dagelijks gebruik op het erf.
De achtervering houdt de PRO-FX automatisch recht bij zware lading. Tijdens het rijden brengt een mechanisch pompmechanisme het voertuig terug naar zijn optimale rijhoogte. Het resultaat: betere gewichtsverdeling, stabieler sturen en meer remcontrole.
De achtervering houdt de PRO-FX automatisch recht bij zware lading. Tijdens het rijden brengt een mechanisch pompmechanisme het voertuig terug naar zijn optimale rijhoogte. Het resultaat: betere gewichtsverdeling, stabieler sturen en meer remcontrole.
De nieuwe paralleltwin levert ruim vermogen én sterk koppel, met een hogere topsnelheid dan eerdere modellen. De soepele krachtopbouw in combinatie met de CVT-transmissie zorgt voor natuurlijke acceleratie en gecontroleerde vertraging.
De nieuwe paralleltwin levert ruim vermogen én sterk koppel, met een hogere topsnelheid dan eerdere modellen. De soepele krachtopbouw in combinatie met de CVT-transmissie zorgt voor natuurlijke acceleratie en gecontroleerde vertraging.
Denk aan spatschermen, slimme afdichtingen en een hoog geplaatste luchtinlaat: de PRO-FX 1000 is ontworpen om water, modder en stof buiten te houden en zo betrouwbaar te blijven in veeleisende omgevingen.
Denk aan spatschermen, slimme afdichtingen en een hoog geplaatste luchtinlaat: de PRO-FX 1000 is ontworpen om water, modder en stof buiten te houden en zo betrouwbaar te blijven in veeleisende omgevingen.
Essentiële onderdelen zoals de oliefilter, peilstok en luchtfilter zijn makkelijk bereikbaar. Het verbeterde luchtkanaal is beter bestand tegen stof, waardoor onderhoudsintervallen worden verlengd.
Essentiële onderdelen zoals de oliefilter, peilstok en luchtfilter zijn makkelijk bereikbaar. Het verbeterde luchtkanaal is beter bestand tegen stof, waardoor onderhoudsintervallen worden verlengd.
Dankzij 300 mm bodemvrijheid blijft de PRO-FX vlot over oneffen terrein gaan, zonder dat de onderzijde snel de grond raakt. Dit verhoogt zowel de toegankelijkheid als het rijcomfort.
Dankzij 300 mm bodemvrijheid blijft de PRO-FX vlot over oneffen terrein gaan, zonder dat de onderzijde snel de grond raakt. Dit verhoogt zowel de toegankelijkheid als het rijcomfort.
Het brede chassis biedt een comfortabele driezitsopstelling, waarin drie volwassenen naast elkaar kunnen zitten met voldoende schouder- en beenruimte. Ideaal voor teams die samen op pad moeten.
Het brede chassis biedt een comfortabele driezitsopstelling, waarin drie volwassenen naast elkaar kunnen zitten met voldoende schouder- en beenruimte. Ideaal voor teams die samen op pad moeten.
De elektronische stuurbekrachtiging past zich aan de snelheid aan: licht en wendbaar in nauwe passages, stabiel en voorspelbaar bij hogere snelheid. Het kantelbare stuur kan naar voorkeur worden ingesteld en schuift eenvoudig omhoog voor vlot in- en uitstappen.
De elektronische stuurbekrachtiging past zich aan de snelheid aan: licht en wendbaar in nauwe passages, stabiel en voorspelbaar bij hogere snelheid. Het kantelbare stuur kan naar voorkeur worden ingesteld en schuift eenvoudig omhoog voor vlot in- en uitstappen.
De voorzijde, geïnspireerd op de PRO-FXR, met vier koplampen en hoogwaardige details, geeft de PRO-FX een serieuze, professionele look. Gelakte of gekleurde panelen (afhankelijk van de uitvoering) benadrukken zijn premium karakter.
De voorzijde, geïnspireerd op de PRO-FXR, met vier koplampen en hoogwaardige details, geeft de PRO-FX een serieuze, professionele look. Gelakte of gekleurde panelen (afhankelijk van de uitvoering) benadrukken zijn premium karakter.
De double-wishbone ophanging vóór en achter laat elk wiel soepel over obstakels bewegen. Met veerwegen van 279 mm vooraan en 256 mm achteraan blijft het chassis stabiel en comfortgericht, ook bij intensief terreinwerk.
De double-wishbone ophanging vóór en achter laat elk wiel soepel over obstakels bewegen. Met veerwegen van 279 mm vooraan en 256 mm achteraan blijft het chassis stabiel en comfortgericht, ook bij intensief terreinwerk.
Het frame combineert sterkte met precies genoeg flexibiliteit om schokken te absorberen. Daardoor blijft het voertuig stabiel, duurzaam en comfortabel — zelfs bij langdurig terreinwerk.
Het frame combineert sterkte met precies genoeg flexibiliteit om schokken te absorberen. Daardoor blijft het voertuig stabiel, duurzaam en comfortabel — zelfs bij langdurig terreinwerk.
De PRO-FX is ontwikkeld om dag in dag uit betrouwbaar te presteren. De nieuwe motor met grotere cilinderinhoud levert meer kracht en meer trekkracht, terwijl het stijve chassis en de langere veerweg zorgen voor vertrouwen op ruw terrein.
De PRO-FX is ontwikkeld om dag in dag uit betrouwbaar te presteren. De nieuwe motor met grotere cilinderinhoud levert meer kracht en meer trekkracht, terwijl het stijve chassis en de langere veerweg zorgen voor vertrouwen op ruw terrein.
MULE-voertuigen staan bekend om hun duurzaamheid. De PRO-FX vormt daarop geen uitzondering: stevige componenten, goed afgeschermde vitale delen en een robuuste constructie zorgen ervoor dat hij jarenlang betrouwbaar blijft in uiteenlopende omstandigheden.
MULE-voertuigen staan bekend om hun duurzaamheid. De PRO-FX vormt daarop geen uitzondering: stevige componenten, goed afgeschermde vitale delen en een robuuste constructie zorgen ervoor dat hij jarenlang betrouwbaar blijft in uiteenlopende omstandigheden.
Het chassis, de lange veerweg en de ruime cabine bieden veel comfort tijdens lange werkdagen. Handigheden zoals EPS, kantelbaar stuur, opbergvakken en meerdere bekerhouders maken het voertuig extra praktisch in dagelijks gebruik.
Het chassis, de lange veerweg en de ruime cabine bieden veel comfort tijdens lange werkdagen. Handigheden zoals EPS, kantelbaar stuur, opbergvakken en meerdere bekerhouders maken het voertuig extra praktisch in dagelijks gebruik.
Met 453 kg laadcapaciteit neem je meer mee per rit en werk je sneller door. De hydraulisch kippende laadbak (met schakelaar bediend) maakt lossen van zware lading moeiteloos en zorgt voor extra gebruiksgemak op drukke werkdagen.
Met 453 kg laadcapaciteit neem je meer mee per rit en werk je sneller door. De hydraulisch kippende laadbak (met schakelaar bediend) maakt lossen van zware lading moeiteloos en zorgt voor extra gebruiksgemak op drukke werkdagen.
De MULE PRO-FX is gebouwd om te werken, met een laadvermogen van 453 kg en 907 kg trekvermogen. De stalen laadbak is robuust, praktisch ingedeeld en klaar voor elke klus - van materiaaltransport tot dagelijks gebruik op het erf.
De MULE PRO-FX is gebouwd om te werken, met een laadvermogen van 453 kg en 907 kg trekvermogen. De stalen laadbak is robuust, praktisch ingedeeld en klaar voor elke klus - van materiaaltransport tot dagelijks gebruik op het erf.
De achtervering houdt de PRO-FX automatisch recht bij zware lading. Tijdens het rijden brengt een mechanisch pompmechanisme het voertuig terug naar zijn optimale rijhoogte. Het resultaat: betere gewichtsverdeling, stabieler sturen en meer remcontrole.
De achtervering houdt de PRO-FX automatisch recht bij zware lading. Tijdens het rijden brengt een mechanisch pompmechanisme het voertuig terug naar zijn optimale rijhoogte. Het resultaat: betere gewichtsverdeling, stabieler sturen en meer remcontrole.
De nieuwe paralleltwin levert ruim vermogen én sterk koppel, met een hogere topsnelheid dan eerdere modellen. De soepele krachtopbouw in combinatie met de CVT-transmissie zorgt voor natuurlijke acceleratie en gecontroleerde vertraging.
De nieuwe paralleltwin levert ruim vermogen én sterk koppel, met een hogere topsnelheid dan eerdere modellen. De soepele krachtopbouw in combinatie met de CVT-transmissie zorgt voor natuurlijke acceleratie en gecontroleerde vertraging.
Denk aan spatschermen, slimme afdichtingen en een hoog geplaatste luchtinlaat: de PRO-FX 1000 is ontworpen om water, modder en stof buiten te houden en zo betrouwbaar te blijven in veeleisende omgevingen.
Denk aan spatschermen, slimme afdichtingen en een hoog geplaatste luchtinlaat: de PRO-FX 1000 is ontworpen om water, modder en stof buiten te houden en zo betrouwbaar te blijven in veeleisende omgevingen.
Essentiële onderdelen zoals de oliefilter, peilstok en luchtfilter zijn makkelijk bereikbaar. Het verbeterde luchtkanaal is beter bestand tegen stof, waardoor onderhoudsintervallen worden verlengd.
Essentiële onderdelen zoals de oliefilter, peilstok en luchtfilter zijn makkelijk bereikbaar. Het verbeterde luchtkanaal is beter bestand tegen stof, waardoor onderhoudsintervallen worden verlengd.
Dankzij 300 mm bodemvrijheid blijft de PRO-FX vlot over oneffen terrein gaan, zonder dat de onderzijde snel de grond raakt. Dit verhoogt zowel de toegankelijkheid als het rijcomfort.
Dankzij 300 mm bodemvrijheid blijft de PRO-FX vlot over oneffen terrein gaan, zonder dat de onderzijde snel de grond raakt. Dit verhoogt zowel de toegankelijkheid als het rijcomfort.
Het brede chassis biedt een comfortabele driezitsopstelling, waarin drie volwassenen naast elkaar kunnen zitten met voldoende schouder- en beenruimte. Ideaal voor teams die samen op pad moeten.
Het brede chassis biedt een comfortabele driezitsopstelling, waarin drie volwassenen naast elkaar kunnen zitten met voldoende schouder- en beenruimte. Ideaal voor teams die samen op pad moeten.
De elektronische stuurbekrachtiging past zich aan de snelheid aan: licht en wendbaar in nauwe passages, stabiel en voorspelbaar bij hogere snelheid. Het kantelbare stuur kan naar voorkeur worden ingesteld en schuift eenvoudig omhoog voor vlot in- en uitstappen.
De elektronische stuurbekrachtiging past zich aan de snelheid aan: licht en wendbaar in nauwe passages, stabiel en voorspelbaar bij hogere snelheid. Het kantelbare stuur kan naar voorkeur worden ingesteld en schuift eenvoudig omhoog voor vlot in- en uitstappen.
De voorzijde, geïnspireerd op de PRO-FXR, met vier koplampen en hoogwaardige details, geeft de PRO-FX een serieuze, professionele look. Gelakte of gekleurde panelen (afhankelijk van de uitvoering) benadrukken zijn premium karakter.
De voorzijde, geïnspireerd op de PRO-FXR, met vier koplampen en hoogwaardige details, geeft de PRO-FX een serieuze, professionele look. Gelakte of gekleurde panelen (afhankelijk van de uitvoering) benadrukken zijn premium karakter.
De double-wishbone ophanging vóór en achter laat elk wiel soepel over obstakels bewegen. Met veerwegen van 279 mm vooraan en 256 mm achteraan blijft het chassis stabiel en comfortgericht, ook bij intensief terreinwerk.
De double-wishbone ophanging vóór en achter laat elk wiel soepel over obstakels bewegen. Met veerwegen van 279 mm vooraan en 256 mm achteraan blijft het chassis stabiel en comfortgericht, ook bij intensief terreinwerk.
Het frame combineert sterkte met precies genoeg flexibiliteit om schokken te absorberen. Daardoor blijft het voertuig stabiel, duurzaam en comfortabel — zelfs bij langdurig terreinwerk.
Het frame combineert sterkte met precies genoeg flexibiliteit om schokken te absorberen. Daardoor blijft het voertuig stabiel, duurzaam en comfortabel — zelfs bij langdurig terreinwerk.
Elektronisch geregelde gaskleppen laten de ECU de ideale hoeveelheid lucht en brandstof aan de motor leveren.
Kawasaki’s volledig elektronische gasklepbediening laat de ECU zowel de brandstofinspuiting als de stand van de gaskleppen nauwkeurig regelen, wat zorgt voor een soepele, natuurlijke gasrespons, lagere emissies en de mogelijkheid om moderne hulpsystemen zoals KTRC, S-KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control en Elektronische Cruise Control nauwkeuriger aan te sturen.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
Elektronisch geregelde gaskleppen laten de ECU de ideale hoeveelheid lucht en brandstof aan de motor leveren.
Kawasaki’s volledig elektronische gasklepbediening laat de ECU zowel de brandstofinspuiting als de stand van de gaskleppen nauwkeurig regelen, wat zorgt voor een soepele, natuurlijke gasrespons, lagere emissies en de mogelijkheid om moderne hulpsystemen zoals KTRC, S-KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control en Elektronische Cruise Control nauwkeuriger aan te sturen.
Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.
Een goede pasvorm is cruciaal voor comfort en controle; ERGO-FIT is het systeem waarmee rijders via verstelbare of uitwisselbare onderdelen zoals zadel, stuur en voetsteunen hun ideale zitpositie kunnen samenstellen, zodat rijders met verschillende lengtes en rijstijlen toch die natuurlijke houding vinden waarin comfort en controle perfect in balans zijn.
| Type motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
|---|---|
| Kleppensysteem | DOHC, 8 valves |
| Boring x Slag | 92.0 x 75.1 mm |
| Cilinderinhoud (cm3) | 999 cm³ |
| Brandstofsysteem | Brandstofinspuiting: 38 mm x 1 |
| Smering | Geforceerde smering, wet sump |
| Start systeem | Elektrisch |
| Ontstekings systeem | Digitaal |
| Maximum vermogen | 32.8 kW {45 PS} / 4,000 rpm |
|---|---|
| Maximum koppel | 81.9 N•m {8.4 kgf•m} / 3,500 rpm |
| Transmissie | CVT, 2 versnellingen, achteruit |
| Eindaandrijving | 2WD/4WD, cardan, dual-modus differentieel |
| Eindoverbrengingsverhouding | 6.382 (31/17 x 35/10) |
| Type frame | Laddertype, buisvormig stalen frame |
|---|---|
| Spoor | 20 mm |
| Veerweg voor | 279 mm |
| Veerweg achter | 256 mm |
| Band, voor | 26 x 9.00-12 4PR |
| Band, achter | 26 x 11.00-12 4PR |
| L x B x H | 3,450 x 1,625 x 2,060 mm |
| Stuurhoek links / rechts | 40° / 31° |
| Wielbasis | 2,345 mm |
| Grondspeling | 300 mm |
| Brandstofcapaciteit | 30.0 liter |
| Zithoogte | 920 mm |
| Rijklaargewicht* | 852 kg |
| | *Het rijklaargewicht omvat alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Geschat drooggewicht** | 818 kg |
| | **Het geschatte drooggewicht omvat niet alle noodzakelijke materialen en vloeistoffen voor een correcte werking, een volledig gevulde brandstoftank (meer dan 90% van de totale inhoud) en, indien meegeleverd, een gereedschapsset. |
| Parkeerrem | Dual discs (mechanical) |
|---|---|
| Remmen, voor | Dubbele schijven |
| Diameter voorrem | Ø 212 mm |
| Type remklauw voor | Dubbele zuiger |
| Remmen, achter | Dubbele schijven |
| Diameter achterrem | Ø 212 mm |
| Type achterremklauw | Enkele zuiger |
| Vering, voor | Dubbele draagarm |
| Vering, achter | Dubbele draagarm |
Inpage Navigation Section: Accessories